تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۰۶۲
ورود سپاه به بحث آسیبهای اجتماعی

بازدید مشترک فرماندار بویراحمد وفرمانده سپاه استان از مادوان

۲
۰
بازدید مشترک فرماندار بویراحمد وفرمانده سپاه استان از مادوان
کبنا ؛صبح امروز جلسه بررسی مشکلات شهر مادان به عنوان منطقه کمتر برخوردار با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و برخی از مدیران اداری و نظامی در یکی از مساجد شهر مادوان برگزار شد.
فرماندار بویراحمد در این جلسه بیان داشت: کتابخانه مادوان در سال گذشته مبلغ ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشت که در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار لازم به منظور تکمیل این کتابخانه منظور خواهد شد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به نوسانات برق شهر مادوان گفت: برق این شهر با تعویض کابل های برق و به کارگیری یک دستگاه ترانس ظرف ۲۰ روز آینده نصب و تقویت می شود.
کناری گفت: مرکز جامع سلامت شهر مادوان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با سپاه پاسداران منعقد شده است ۵۰ درصد از این مبلغ توسط سپاه تامین اعتبار و عملیات اجرایی آن تا یک هفته آینده آغاز خواهد شد.
رئیس شورای آموزش و پرورش بویراحمد با تاکید بر کمبود فضای آموزشی در شهر مادوان اظهار داشت: در صورتی که مشکل تحویل زمین به نوسازی مدارس برطرف شود، این آمادگی برای ساخت مدرسه وجود دارد.
فرماندار بویراحمد از احداث زمین چمن مصنوعی در شهر مادوان خبر داد و گفت: زمین محل احداث این چمن مصنوعی از طرف سپاه تامین خواهد شد.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد افزود: مشکلات جمعیت ۶۵ هزار نفری حاشیه شهر یاسوج که متاسفانه به دلیل طرح‌های هادی و تفصیلی معیوبی که از قبل اجرا نشده است دامنگیر مسئولان شده که ضروری به نظر می رسد تا در کاهش آسیب های اجتماعی چاره اندیشی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برزگر
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار عزیز سپاه که در اصل اعتبار بگیر دولت است و ازصرفه جویی هایی که اونجا انجام میگیره این خدمات به موقع و به وقت ضروری انجام میده ولی می دانی قضیه چیست این که سپاه با تعهدی که با امام و رهبری و بالخصوص با مردم بسته به شهدا قول داده که امام و مردم تنها نگذار همیشه در خدمت مردم باشه ولی اگر جنابغالی بتوانی به وظیفه خودت در خصوص بی طرفی و صیانت از حق انتخاب مردم در سال اتی اگر تا اون موقع باشی به تکلیفت خوب عمل بکنی و اعتماد مردم بدست بیاری مثل همین سپاه که کنارت نشسته به تعهدت عمل کردی .....به قولی محلی ها (اگر نمیریم نه پیریم)
برزگر
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مدیریت انقلابی کبنا استان واقعا به عینا از وظیفه تان خوب عمل کردیید احسن تبارک الله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1