تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۲۰۵۲
دادستان قزوین خبر داد

مدیرکلی در کهگیلویه و بویراحمد با وثیقه از بازداشت آزاد شد

۴
۱
مدیرکلی در کهگیلویه و بویراحمد با وثیقه از بازداشت آزاد شد
کبنا ؛پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش وجوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته می‌شود فعلاً متهمان به قید وثیقه آزاد شده‌اند.
 پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش و جوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته می‌شود فعلاً «م.م» و «م.ع» مدیرکل و معاون سابق ورزش قزوین به قید وثیقه آزاد شدند. دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ضمن تایید خبر دستگیری و بازداشت دو تن از مدیران پیشین اداره ورزش وجوانان این استان می‌گوید: «مدیر کل سابق تربیت بدنی استان قزوین آقای (م.م) و معاون پیشین او (م.ع) به اتهام اختلاس  دستگیر و بازداشت شدند.»
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر ادامه می‌دهد: «این افراد وجوهی که برای مصرف خاص در نظر گرفته شده بود را بین خود تقسیم کرده بودند. به همین دلیل آنها دستگیر شدند و این پرونده در حال حاضر در مرحله تحقیقات است.»
برخی منابع مطلع از این پرونده ضمن تایید موضوع بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش و جوانان استان قزوین که پس از اتمام دوره مدیریتی خود با ارتقاء پست و رتبه در یکی از استانهای دیگر کماکان در مجموعه ورزش کشور مشغول فعالیت هستند، در تکمیل خبر فوق از آزادی هر دو متهم به صورت مقطعی و با قید وثیقه تا مشخص شدن وضعیت پرونده واتهامات وارده به آنها خبر می‌دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزش
Iran, Islamic Republic of
علوی خسته نباشید
شب نشین
Iran, Islamic Republic of
آخه خبر موضوع به این استان نمی باشد و مدیرکل ورزش و جوانان را باید در مورد عملکردش در این استان مورد نقد قرار داد. ولی کلا در دوره ی ریاست جمهوری روحانی ،خانه ا. هست . متاسفانه در استان موضو.کلا به خاطره ها سپرده شده است . خدا کنم که موارد خاص را در این استان تنهایی,باشه و حداقل یه همشهری هم باهاش شریک بشه که یه فقیر کمتر داشته باشبم
مطلع
Romania
ایران .... استان قزوین با تکذیب بازداشتش . اعلام کرد در سال 95 به کارکنان اداره کل پاداش داده اما حالا صحبت از اختلاس به میان آمده است.

مدیرکل سابق .. استان قزوین درباره‌ مطرح شدن موضوع بازداشتش به اتهام اختلاس گفت:« سال ۹۵ با هماهنگی معاونت مالی اداره کل مبلغ ۵۰ میلیون تومان به کارکنان اداره. استان قزوین که نزدیک ۳۰ تا ۴۰ نفر بودند، به خاطر زحمات یک ساله‌شان پاداش دادم. این کار را به خاطر افزایش انگیزه کارکنانم و در پاسخ به زحمات‌شان انجام دادم و اسناد تمامی مبالغ واریز شده به حساب‌شان نیز موجود است.»

او درباره انتشار اخبار اختلاس در رسانه ها ادامه داد:« متاسفانه در رسانه‌ها دیدم که به اشتباه از این کار را به عنوان اختلاس یاد کرده‌اند گویی که مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از بیت‌المال را بالا کشیده‌ام. اینکه می‌گویم من این مبلغ را با معاون خودم تقسیم کردم کاملا کذب است و اصلا چنین چیزی نبوده است. طبق قوانینی که وجود دارد این مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب یکی از . استانی واریز و سپس با سند به حساب کارکنان واریز شد. چند ماه پیش وقتی دادستانی من را به خاطر این موضوع فراخواند کل ۵۰ میلیون تومان اهدایی به کارکنانم را از آن‌ها گرفتم و تحویل دادم و شرمنده کارکنانم شدم. متاسفانه در این باره با آبرویم بازی شد.»
وجدان
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده اين مجلات و روزنامه ها و حاشيه سازها با آبروى كسى فقط چون بومى نيست براى بالاتر بردن مخاطب بازى مى كنن...متاسفم كه وجدان ها مرده...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1