کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اگر حکم شهردار دوگنبدان لغو شود، استعفا می‌دهیم / پرونده مافیای پیمانکاری گچساران در کبنانیوز به زودی باز می‌شود

15 مرداد 1397 ساعت 19:02

قطعاً چنین حرکتی از سوی وزارت کشور صورت نمی‌گیرد. اگر قرار باشد حکم شهردار لغو شود تکلیف دموکراسی و رأی مردم چه خواهد شد.


یک مرتبه بدون هیچ گونه حساب و کتابی در خبرها آمد که شهردار دوگنبدان به دلیل نداشتن سابقه اجرایی حکمش لغو می‌شود، بر اساس قانون حکم شهرداران شهرهای کمتر از 200 هزار نفر توسط استانداران زده می‌شود و بر همین اساس خندان‌دل معاون عمرانی وزارت کشور طی نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی استاندار گفته است که از نظر ما حکم شهردار دوگنبدان به دلیل نداشتن سابقه اجرایی لغو است. اگر چه در محافل و فضاهای مجازی مرتب بیان می‌شود که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در لغو حکم شهردار دخالت کرده و او از خندان‌دل معاون عمرانی وزارت کشور خواسته که همچنین نامه‌ای بنویسید. اگر چه کبنانیوز همچنین چیزی را نه رد می‌کند و نه تایید. مخالفت با مسعود ظفری به زمین‌های نرگسی به خواست‌های فله‌ای ژن خوب‌ها هم بر می‌گردد، اگر چه در خبرها از مافیای پیمانکاری هم سخن می‌گویند که به زودی پرونده آنان در کبنانیوز باز می‌شود.
الان افکار عمومی منتظرند که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد تن به لغو حکم استاندار می‌دهند.
 
 حبیب اله عاملی مقدم، عضو شورای شهر دوگنبدان و عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به خبرهای در خصوص لغو حکم شهردار دوگنبدان، اظهار کرد: قطعاً چنین حرکتی از سوی وزارت کشور صورت نمی‌گیرد.
 وی افزود: اگر قرار باشد حکم شهردار لغو شود تکلیف دموکراسی و رأی مردم چه خواهد شد.
 عاملی مقدم خاطرنشان کرد: مردم دوگنبدان ۱۲ هزار رأی به من و ۹ هزار رأی به آقای بلوطی و ۸ هزار رأی نیز به آقای عباسی دادند.
 وی بیان کرد: اگر حکم شهردار لغو شود ما اعضای شورای شهر یا استعفاء خواهیم داد و یا تصمیم را به مردم خواهیم سپرد.


کد مطلب: 402051

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402051/اگر-حکم-شهردار-دوگنبدان-لغو-شود-استعفا-می-دهیم-پرونده-مافیای-پیمانکاری-گچساران-کبنانیوز-زودی-باز-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1