کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ارسال 30 هزار پیام صرفه جویی توسط شرکت آب و فاضلاب

15 مرداد 1397 ساعت 18:03

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آگاهی‌بخشی به شهروندن و اقشار مختلف جامعه با ابزار مختلف فرهنگی می تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.


به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، نگهدار معادیجو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در مورد وضعیت آب شرب  شهرهای  استان و ترویج مصرف بهینه آب از رویکردهای اصلی  دفتر روابط عمومی آبفای استان بوده است، اظهار کرد: تهیه و  ارسال اخبار از  معاونت ها و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب با محورت  مدیریت تنش آبی و راهکارهای صرفه جویی نیز  به صورت جدی در دستور کار آبفای استان قرار داشت.
مدیر دفتر روابط عمومی  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آگاهی‌بخشی به شهروندن و اقشار مختلف جامعه  با ابزار  مختلف فرهنگی می تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.
وی عنوان کرد: در همین راستا از خرداد ماه سال جاری تا کنون بیش از 30 هزار  پیامک  با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و راهکارهای مصرف بهینه آب  از طریق سامانه پیامکی آبفای  استان برای مخاطبان ارسال  شده است.
معادیجو عنوان کرد: شورای اداری  شهرهای استان، هنرمندان، جامعه فرهنگی و همیاران آب جامعه هدف ارسال این پیامک ها هستند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمبود آب و عدم رعایت الگوی صحیح مصرف آب توسط برخی شهروندان نگران کننده است  وهمه ما در  قبال فرهنگ سازی در این زمینه مسئول هستیم و باید سعی کنیم از تمامی ظرفیت ها برای تبیین  این موضوع بهره ببریم.


کد مطلب: 402046

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402046/ارسال-30-هزار-پیام-صرفه-جویی-توسط-شرکت-آب-فاضلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1