کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون فرماندار لنده:

دنبال مقصر نباشیم، همه مقصریم

15 مرداد 1397 ساعت 15:33

در حوزه خانواده و مشکلات آن باید ابتدا شناسایی مشکلات در دستورکار قرار گیرد بعد از آن به دنبال ارائه راه‌حل باشیم تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.


معاون فرماندار لنده گفت: در شرایط کنونی کشور همه مقصریم و نباید فرصت‌ها را برای پیدا کردن یک مقصر هدر دهیم، حل مشکلات مهمترین وظیفه ماست.
حسنعلی حسن‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت: توجه به ابعاد مختلف زندگی مردم وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها بوده و باید در این زمینه تلاش خود را دوچندان کنند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: فقر و محرومیت و گرسنگی و یا به تعبیر بهتر مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر مردم و جامعه ما شده باعث نارضایتی مردم و مشکلات متعددی برای آنها شده است.
معاون فرماندار لنده تصریح کرد: عده‌ای در این شرایط به دنبال پیدا کردن مقصر بوده و از اصل موضوع و هدف دور شده‌اندٰ خطاب به آنها باید بگوییم که در به وجود آمدن شرایط کنونی همه مقصریم و یک فرد یا نهاد را نمی‌توان مقصر دانست چراکه عوامل مختلفی باعث بروز چنین امری در جامعه می‌شود.
حسن‌پور یادآور شد: در حوزه خانواده و مشکلات آن باید ابتدا شناسایی مشکلات در دستورکار قرار گیرد بعد از آن به دنبال ارائه راه‌حل باشیم تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای زندگی همه ماها مشکلاتی وجود داشته که با پا درمیانی کردن و واسطه‌گری بزرگان به خوبی حل و فصل شده، امروز باید ببینیم چه چیزی باعث شده که فاصله‌ها زیاد و نقش واسطه‌گری بزرگان نیز کم شده است.


کد مطلب: 402042

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402042/دنبال-مقصر-نباشیم-همه-مقصریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1