تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۰۲۰۴۲
معاون فرماندار لنده:

دنبال مقصر نباشیم، همه مقصریم

۱
دنبال مقصر نباشیم، همه مقصریم
کبنا ؛معاون فرماندار لنده گفت: در شرایط کنونی کشور همه مقصریم و نباید فرصت‌ها را برای پیدا کردن یک مقصر هدر دهیم، حل مشکلات مهمترین وظیفه ماست.
حسنعلی حسن‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت: توجه به ابعاد مختلف زندگی مردم وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها بوده و باید در این زمینه تلاش خود را دوچندان کنند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: فقر و محرومیت و گرسنگی و یا به تعبیر بهتر مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر مردم و جامعه ما شده باعث نارضایتی مردم و مشکلات متعددی برای آنها شده است.
معاون فرماندار لنده تصریح کرد: عده‌ای در این شرایط به دنبال پیدا کردن مقصر بوده و از اصل موضوع و هدف دور شده‌اندٰ خطاب به آنها باید بگوییم که در به وجود آمدن شرایط کنونی همه مقصریم و یک فرد یا نهاد را نمی‌توان مقصر دانست چراکه عوامل مختلفی باعث بروز چنین امری در جامعه می‌شود.
حسن‌پور یادآور شد: در حوزه خانواده و مشکلات آن باید ابتدا شناسایی مشکلات در دستورکار قرار گیرد بعد از آن به دنبال ارائه راه‌حل باشیم تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای زندگی همه ماها مشکلاتی وجود داشته که با پا درمیانی کردن و واسطه‌گری بزرگان به خوبی حل و فصل شده، امروز باید ببینیم چه چیزی باعث شده که فاصله‌ها زیاد و نقش واسطه‌گری بزرگان نیز کم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1