کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کشوری؛

اولین آئین تکریم و الگوسازی از سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود

15 مرداد 1397 ساعت 14:26

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین آئین تکریم و الگوسازی از سرآمدان این استان با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.


حمدالله اکوانی بابیان اینکه یکی از رسالت‌های بنیاد نخبگان الگوسازی از سر آمدن، مخترعین و نخبگان است، اظهار داشت: آشنایی جامعه با فعالیت نخبگان و سرآمدان یکی از اهداف طرح الگوسازی است که در این راستا تکریم، تقدیر، مستندسازی فعالیت‌های نخبگان و ایجاد ارتباط بین جامعه و نخبگان در دستور کار بنیاد نخبگان استان قرارگرفته است.
 
وی افزود: بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در راستای هدف الگوسازی، با شناسایی سرآمدان و نخبگان استان و مستندسازی فعالیت‌های آن‌ها، گام بلندی برای معرفی این افراد به جامعه و نسل‌های جوان و نوجوان برداشته است.
 
اکوانی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گیاهان دارویی گفت: به‌منظور تشویق علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه برگزاری اولین مراسم تکریم و الگوسازی بنیاد نخبگان استان به آقای وحید گرجی، مؤسس اولین شرکت دانش‌بنیان حوزه گیاهان دارویی اختصاص‌یافته است.
 
وی بابیان به اینکه این مراسم با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار می‌شود، گفت: آقای وحید گرجی در حوزه‌های کارآفرینی و خودکفایی از طریق ظرفیت گیاهان دارویی موفق عمل کرده است.
 
رئیس بنیاد نخبگان استان بابیان اینکه این بنیاد در سطح کهگیلویه و بویراحمد همایش‌های دیگری نیز برای معرفی و تکریم جامعه هدف خود برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها اهدافی چون تکریم نخبگان و ایجاد ارتباط بین مسئولان و نخبگان و همچنین آشنایی جامعه با فرزندان توانمند و منشأ اثر خود دنبال می‌شود.
 
اکوانی معیار بنیاد برای شناسایی و تکریم نخبگان را آیین‌نامه و دستورالعمل‌های ملی این بنیاد خواند و عنوان کرد: طبق تعاریف بنیاد ملی نخبگان، واژه‌های نخبه، سرآمد، مستعد و... دارای بار معنایی خاصی هستند و نخبه و سرآمد کسی است که در جامعه پیرامونی خود منشأ اثر باشد.
 
وی این قول را داد که در آینده‌ای نزدیک روند الگوسازی از نخبگان استان شتاب بیشتری بگیرد و خاطرنشان کرد: اهمیت الگوسازی از نخبگان موجود در بحث نخبه پروری خود را نشان می‌دهد و جامعه‌ای که بتواند قدر داشته‌ها و منابع انسانی خود را بداند، قطعاً در راستای نخبه پروری حرکت کرده و آثار این تکریم‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور خود را نشان خواهد داد.
 
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برگزاری همایش تکریم و الگوسازی از نخبگان استان با حضور مسئولان ملی و استانی خبر داد و بیان کرد: این همایش روز چهارشنبه 17 مردادماه با حضور دانشجویان، دانش آموزان، سرآمدان و نخبگان استان برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 402039

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402039/اولین-آئین-تکریم-الگوسازی-سرآمدان-کهگیلویه-بویراحمد-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1