تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۰۲۰۳۹
با حضور مسئولان کشوری؛

اولین آئین تکریم و الگوسازی از سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود

۰
اولین آئین تکریم و الگوسازی از سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛حمدالله اکوانی بابیان اینکه یکی از رسالت‌های بنیاد نخبگان الگوسازی از سر آمدن، مخترعین و نخبگان است، اظهار داشت: آشنایی جامعه با فعالیت نخبگان و سرآمدان یکی از اهداف طرح الگوسازی است که در این راستا تکریم، تقدیر، مستندسازی فعالیت‌های نخبگان و ایجاد ارتباط بین جامعه و نخبگان در دستور کار بنیاد نخبگان استان قرارگرفته است.
 
وی افزود: بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در راستای هدف الگوسازی، با شناسایی سرآمدان و نخبگان استان و مستندسازی فعالیت‌های آن‌ها، گام بلندی برای معرفی این افراد به جامعه و نسل‌های جوان و نوجوان برداشته است.
 
اکوانی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گیاهان دارویی گفت: به‌منظور تشویق علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه برگزاری اولین مراسم تکریم و الگوسازی بنیاد نخبگان استان به آقای وحید گرجی، مؤسس اولین شرکت دانش‌بنیان حوزه گیاهان دارویی اختصاص‌یافته است.
 
وی بابیان به اینکه این مراسم با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار می‌شود، گفت: آقای وحید گرجی در حوزه‌های کارآفرینی و خودکفایی از طریق ظرفیت گیاهان دارویی موفق عمل کرده است.
 
رئیس بنیاد نخبگان استان بابیان اینکه این بنیاد در سطح کهگیلویه و بویراحمد همایش‌های دیگری نیز برای معرفی و تکریم جامعه هدف خود برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها اهدافی چون تکریم نخبگان و ایجاد ارتباط بین مسئولان و نخبگان و همچنین آشنایی جامعه با فرزندان توانمند و منشأ اثر خود دنبال می‌شود.
 
اکوانی معیار بنیاد برای شناسایی و تکریم نخبگان را آیین‌نامه و دستورالعمل‌های ملی این بنیاد خواند و عنوان کرد: طبق تعاریف بنیاد ملی نخبگان، واژه‌های نخبه، سرآمد، مستعد و... دارای بار معنایی خاصی هستند و نخبه و سرآمد کسی است که در جامعه پیرامونی خود منشأ اثر باشد.
 
وی این قول را داد که در آینده‌ای نزدیک روند الگوسازی از نخبگان استان شتاب بیشتری بگیرد و خاطرنشان کرد: اهمیت الگوسازی از نخبگان موجود در بحث نخبه پروری خود را نشان می‌دهد و جامعه‌ای که بتواند قدر داشته‌ها و منابع انسانی خود را بداند، قطعاً در راستای نخبه پروری حرکت کرده و آثار این تکریم‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور خود را نشان خواهد داد.
 
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برگزاری همایش تکریم و الگوسازی از نخبگان استان با حضور مسئولان ملی و استانی خبر داد و بیان کرد: این همایش روز چهارشنبه 17 مردادماه با حضور دانشجویان، دانش آموزان، سرآمدان و نخبگان استان برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1