کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه لنده:

در برخی جاها بنا نیست صحبت مردم شنیده شود

15 مرداد 1397 ساعت 10:13

موج نارضایتی در بین مردم زیاد است، قوه مجریه بهتر می‌توانست وارد عمل شود و مدیریت کند، علیرغم اینکه اقداماتی در حال شکل گیری است ولی موج نارضایتی بسیار زیاد می‌باشد.


امام جمعه لنده گفت: مشکلات متعددی گریبانگیر خانواده‌ها شده که از جمله آن معیشتی بوده ولی متأسفانه در برخی جاها بنا به شنیدن صحبت‌های مردم نیستند.
 حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل با اشاره به آیات و روایات در خصوص تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: خانواده به عنوان ملجأ و پناهگاه انسان و مایه آرامش و امنیت و مودت و رحمت بوده است.
وی افزود: تحت تأثیر عوامل مختلف، خانواده و عشق به خانواده در حال کم‌رنگ شدن است که بررسی علل و عوامل آن از یک جلسه خارج بوده و آسیب‌شناسی باید در حوزه‌های مختلف انجام شود.
امام جمعه لنده تصریح کرد: فقر و تنگدستی، مشکلات معیشتی، فضای مجازی و ... از جمله عواملی است که باعث گسست پایه‌های خانواده شده است.
محمودی‌اصل یادآورد شد: در سایه تأثیرات این مشکلات شاهد فردگرایی و طلاق عاطفی در روابط زن و شوهر و خلأ عاطفی و کدورت بوده‌ایم که این امر گریبانگیر خانواده شده و نشأت گرفته از فضای مجازی است.
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات به وجود آمده در حوزه فضای مجازی علیرغم محاسن این باعث خیانت به همسران شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه به مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور اشاره و گفت: موج نارضایتی در بین مردم زیاد است، قوه مجریه بهتر می‌توانست وارد عمل شود و مدیریت کند، علیرغم اینکه اقداماتی در حال شکل گیری است ولی موج نارضایتی بسیار زیاد می‌باشد.
محمودی‌اصل ادامه داد: در برخی جاها متأسفانه بنا نیست صحبت مردم شنیده شود و این خود عاملی برای افزایش نارضایتی مردم خواهد بود.

اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان لنده/ برگزاری سلسله جلسات شورای فرهنگ عمومی در بعد خانواده
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: 90 درصد مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تا به امروز اجرایی شده است.
 اسماعیل زارعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت: با کیفیت بخشی به مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی توانستیم اقدامات قابل توجهی در سطح شهرستان انجام دهیم.
وی افزود: تا کنون بیش از 90 درصد مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی با کیفیت بسیار عالی در حال اجرا بوده و توانسته تأثیرات خوبی در شهرستان به جای بگذارد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: همایش پیشگیری از خودکشی و راه‌اندازی کارگروه مشاوره از جمله مصوباتی است که با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شده است.
زارعی یادآور شد: در آینده نزدیک سلسله جلسات با رویکرد آسیب‌شناسی خانواده و محوریت شورای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در جهت ارائه راهکار برای تقویت و استحکام خانواده بوده،  فضای مجازی توانسته با تأثیراتی که بر افراد جامعه می گذارد تهدیدی جدی برای خانواده به حساب آید.


کد مطلب: 402035

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402035/برخی-جاها-بنا-نیست-صحبت-مردم-شنیده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1