تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۰۲۰۳۵
امام جمعه لنده:

در برخی جاها بنا نیست صحبت مردم شنیده شود

۰
عکس: تزئینی می باشد
عکس: تزئینی می باشد
کبنا ؛امام جمعه لنده گفت: مشکلات متعددی گریبانگیر خانواده‌ها شده که از جمله آن معیشتی بوده ولی متأسفانه در برخی جاها بنا به شنیدن صحبت‌های مردم نیستند.
 حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل با اشاره به آیات و روایات در خصوص تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: خانواده به عنوان ملجأ و پناهگاه انسان و مایه آرامش و امنیت و مودت و رحمت بوده است.
وی افزود: تحت تأثیر عوامل مختلف، خانواده و عشق به خانواده در حال کم‌رنگ شدن است که بررسی علل و عوامل آن از یک جلسه خارج بوده و آسیب‌شناسی باید در حوزه‌های مختلف انجام شود.
امام جمعه لنده تصریح کرد: فقر و تنگدستی، مشکلات معیشتی، فضای مجازی و ... از جمله عواملی است که باعث گسست پایه‌های خانواده شده است.
محمودی‌اصل یادآورد شد: در سایه تأثیرات این مشکلات شاهد فردگرایی و طلاق عاطفی در روابط زن و شوهر و خلأ عاطفی و کدورت بوده‌ایم که این امر گریبانگیر خانواده شده و نشأت گرفته از فضای مجازی است.
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات به وجود آمده در حوزه فضای مجازی علیرغم محاسن این باعث خیانت به همسران شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه به مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور اشاره و گفت: موج نارضایتی در بین مردم زیاد است، قوه مجریه بهتر می‌توانست وارد عمل شود و مدیریت کند، علیرغم اینکه اقداماتی در حال شکل گیری است ولی موج نارضایتی بسیار زیاد می‌باشد.
محمودی‌اصل ادامه داد: در برخی جاها متأسفانه بنا نیست صحبت مردم شنیده شود و این خود عاملی برای افزایش نارضایتی مردم خواهد بود.

اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان لنده/ برگزاری سلسله جلسات شورای فرهنگ عمومی در بعد خانواده
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: 90 درصد مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تا به امروز اجرایی شده است.
 اسماعیل زارعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت: با کیفیت بخشی به مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی توانستیم اقدامات قابل توجهی در سطح شهرستان انجام دهیم.
وی افزود: تا کنون بیش از 90 درصد مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی با کیفیت بسیار عالی در حال اجرا بوده و توانسته تأثیرات خوبی در شهرستان به جای بگذارد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: همایش پیشگیری از خودکشی و راه‌اندازی کارگروه مشاوره از جمله مصوباتی است که با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شده است.
زارعی یادآور شد: در آینده نزدیک سلسله جلسات با رویکرد آسیب‌شناسی خانواده و محوریت شورای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در جهت ارائه راهکار برای تقویت و استحکام خانواده بوده،  فضای مجازی توانسته با تأثیراتی که بر افراد جامعه می گذارد تهدیدی جدی برای خانواده به حساب آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1