کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آهنگ تغییر رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد / چه کسی جانشین «سبحانی» می‌شود

13 مرداد 1397 ساعت 21:36

آهنگ تغییر رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است. «آقای رئیس» که تا قبل از بازدید سرزده استاندار، کمترین حضور را در جلسات شورای اداری استان داشت و روز اول هفته‌ها در محل کارش تشریف فرما نمی‌شد و آخر هفته هم به خوزستان بر می‌گشت به دنبال معرفی جانشین خود در سازمان جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است.


آهنگ تغییر رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.
(صبح روز 16 تیرماه) علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وقتی که رئیس جهاد دانشگاهی استان هنوز قدم رنجه نفرمودند، برای حضور در محل کارش، احمدی به طور سرزده تا درب اتاق «آقای رئیس» رفت و برای استاندار یقین حاصل شد که «این رئیس» شنبه‌ها اصلاً در محل کارش حاضر نمی‌شود.
پایگاه خبری کبنانیوز قبل از این خبرهای را با عناوین «بازدید سرزده استاندار از «جهاد دانشگاهی» / رئیسی که شنبه‌ها اصلاً سر کار نمی‌آید» و «در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / استاندار مطمئن شد / آقای رئیس 12500000 تومان حقوق دریافت می‌کند» انتشار داد.
اکنون شنیده می‌شود که آهنگ تغییر رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است. «آقای رئیس» که تا قبل از بازدید سرزده استاندار، کمترین حضور را در جلسات شورای اداری استان داشت و روز اول هفته‌ها در محل کارش تشریف فرما نمی‌شد و آخر هفته هم به خوزستان بر می‌گشت به دنبال معرفی جانشین خود در سازمان جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد است.
بنا بر این گزارش، رئیس فعلی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد که خود بدون هماهنگی نمایندگان استان، استاندار وقت و صرفاً با حمایت تعدادی از دوستانش در مرکز جهاد دانشگاهی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان منصوب شد، در ایستگاه آخر مدیریتش در این سازمان قرار دارد و حکم دو ساله رئیس فعلی جهاد دانشگاهی رو به اتمام است و می‌گویند او در این مدت میانه‌ی خوبی با هواداران دولت تدبیر و امید نداشت.
بر اساس گمانه‌زنی‌ها، «روح‌الله پورمحمدی» جانشین رئیس فعلی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، «سبحانی» نیز از «محمدی» در مرکز حمایت می‌کند. هر چند برخی می‌گوید رئیس فعلی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار و نمایندگان در این باره مشورت نکرده است.
ایمان اکبری نیز از دیگر گزینه‌های ریاست جهاد دانشگاهی استان است. اکبری از حامیان غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا می‌باشد.
 


کد مطلب: 401996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401996/آهنگ-تغییر-رئیس-جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد-صدا-درآمد-کسی-جانشین-سبحانی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1