کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

احتکار کالا مهمترین دلیل آشفته بازار/تشکیل ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا در کهگیلویه و بویراحمد

13 مرداد 1397 ساعت 15:57

از آنجایی که احتکار و اختفاء مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تنظیم بازار را برهم زند لذا با توجه به شرایط بد و نوسانات زیادی که در بازار کشور وجود دارد، لیکن اقلام وکالاهای پر مصرف در انبارها ومراکز ذخیره کالا در استان وجود دارد.


رئیس صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد از تشکیل ستاد احتکار و اختفاء خبر داد وگفت: در شرایط کنونی، به‌صورت ویژه انبارها و مراکز ذخیره سازی کالاها و فروشگاههای بزرگ و عمده را بازرسی می‌کنیم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد، داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط حساس بازار و جلوگیری از سودجویان احتمالی، ستاد مبارزه با احتکار واختفاء را با همکاری دستگاههای نظارتی مرتبط در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل دادیم.
وی بیان کرد: تاکنون تعداد ۱۲۰۵ انبار و مکان ذخیره سازی کالاهای پرمصرف و موردنیاز شناسایی شده و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌صورت مستمر از این مکانها بازرسی دارند، ضمن اینکه از متصدیان آنها خواسته شده، در هفته یکبار موجودی انبارهای خود را تحویل کارشناس مربوطه سازمان صنعت دهد.
رئیس صنعت، معدن وتجارت از تشکیل ۱۳ اکیب بازرسی جهت رصد نمودن بازار استان خبرداد و بیان کرد: روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی به منظور کنترل بازار ونظارت بر کالاهای پر مصرف گشت مشترک برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: از آنجایی که احتکار و اختفاء مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تنظیم بازار را برهم زند لذا با توجه به شرایط بد و نوسانات زیادی که در بازار کشور وجود دارد، لیکن اقلام وکالاهای پر مصرف در انبارها ومراکز ذخیره کالا در استان وجود دارد.


کد مطلب: 401988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401988/احتکار-کالا-مهمترین-دلیل-آشفته-بازار-تشکیل-ستاد-مبارزه-اختفاء-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1