کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دهدشت:

قوقضائیه سکوت نکند، با مفسدان اقتصادی برخورد جدی کند

12 مرداد 1397 ساعت 18:10

حسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند، گفت: کسانی که طلا و ارز از کشور خارج می‌کنند تا به دست اسرائیل برسد اینها برنامه دارند و باید کنترل شوند.


امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مردم برای نظام و انقلاب خون دادند و امروز می‌بینند با خائنان نظام برخورد نمی‌شود، گفت: مفسدان اقتصادی که در جنگ دشمن موج‌سواری می‌کنند باید اعدام شوند.
 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت از صبر و مقاومت به یکی از مراتب تقوا و دینداری و زندگی باعزت نام برد و اظهار داشت: هر جامعه‌ای که صبور نباشد مردم آن جامعه زمین خواهند خورد.
امام جمعه دهدشت گفت: در آیات و رویات الهی صبر و مقاومت و مجاهدت در راه خدا موج می‌زند، باید به تأسی از ائمه اطهار در مقابل فشارها و زخم زبان‌ها مقاومت داشته باشیم.
وی، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشورمان گفت: جرم ملت و نظام ما شعار هویت است،شعاری که اباعبدالله‌الحسین سیدالشهدا داشت.
حسینی تصریح کرد: استقلال، عزت،ارزشمداری،مبارزه با ظلم و زیر بار ظلم نرفتن جرم نیست بلکه افتخار است.
حسینی با بیان اینکه ما برای این افتخارات قیام کردیم و مقاومت می‌کنیم، ادامه داد: دشمن تسلیم شدن ما را می‌خواهد، اما بداند ما فرزندان کربلا و عاشوراییم تسلیم شدن در کار ما نیست.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: ما برای شکم قیام نکردیم که با گران شدن مرغ و تخم‌مرغ فتنه به پا کنیم و به حاکمیت فشار بیاوریم.
حسینی با بیان اینکه کشور ما سرشار از نعمت است و اگر درست مدیریت شود جمعیت 400 میلیون نفری را جواب می‌دهد، بیان داشت: آب و حامل‌های انرژی که ما داریم بر اساس استانداردهای جهانی پاسخگوی نیاز جمعیت 400 میلیونی است.
وی،با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: کسانی از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.گاهی وقت این مشکلات ناشی از سوء مدیریت است که دولت باید مدیران دغدغه‌مند، انقلابی و متخصص بکار گیرد و جلوی کسانی که سوء استفاده می‌کنند گرفته شود.
حسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند، گفت: کسانی که طلا و ارز از کشور خارج می‌کنند تا به دست اسرائیل برسد اینها برنامه دارند و باید کنترل شوند.
حسینی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی باید قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی برخورد کند، ادامه داد: چرا دستگاه قضایی ساکت نشسته؟ چرا امثال شهرام جزایری باید آزاد باشند که بخواهند از کشور فرار کنند؟
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: مفسد اقتصادی که در جنگ دشمن موج‌سواری می‌کند محارب نظام بوده و حکمش اعدام است.
حسینی با اشاره به اینکه عده‌ای خیانت می‌کنند و برخورد هم نمی‌شود خواستار قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی شد و گفت:این خواسته مردمی است که برای نظام،انقلاب و وطن خون دادند.
وی، تأکید کرد: دادستان‌ها و قوه قضائیه گوش شنوا داشته باشند و خواسته‌های مردم را بشنوند.


کد مطلب: 401972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401972/قوقضائیه-سکوت-نکند-مفسدان-اقتصادی-برخورد-جدی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1