تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۱۹۷۲
امام جمعه دهدشت:

قوقضائیه سکوت نکند، با مفسدان اقتصادی برخورد جدی کند

۱
قوقضائیه سکوت نکند، با مفسدان اقتصادی برخورد جدی کند
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مردم برای نظام و انقلاب خون دادند و امروز می‌بینند با خائنان نظام برخورد نمی‌شود، گفت: مفسدان اقتصادی که در جنگ دشمن موج‌سواری می‌کنند باید اعدام شوند.
 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت از صبر و مقاومت به یکی از مراتب تقوا و دینداری و زندگی باعزت نام برد و اظهار داشت: هر جامعه‌ای که صبور نباشد مردم آن جامعه زمین خواهند خورد.
امام جمعه دهدشت گفت: در آیات و رویات الهی صبر و مقاومت و مجاهدت در راه خدا موج می‌زند، باید به تأسی از ائمه اطهار در مقابل فشارها و زخم زبان‌ها مقاومت داشته باشیم.
وی، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشورمان گفت: جرم ملت و نظام ما شعار هویت است،شعاری که اباعبدالله‌الحسین سیدالشهدا داشت.
حسینی تصریح کرد: استقلال، عزت،ارزشمداری،مبارزه با ظلم و زیر بار ظلم نرفتن جرم نیست بلکه افتخار است.
حسینی با بیان اینکه ما برای این افتخارات قیام کردیم و مقاومت می‌کنیم، ادامه داد: دشمن تسلیم شدن ما را می‌خواهد، اما بداند ما فرزندان کربلا و عاشوراییم تسلیم شدن در کار ما نیست.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: ما برای شکم قیام نکردیم که با گران شدن مرغ و تخم‌مرغ فتنه به پا کنیم و به حاکمیت فشار بیاوریم.
حسینی با بیان اینکه کشور ما سرشار از نعمت است و اگر درست مدیریت شود جمعیت 400 میلیون نفری را جواب می‌دهد، بیان داشت: آب و حامل‌های انرژی که ما داریم بر اساس استانداردهای جهانی پاسخگوی نیاز جمعیت 400 میلیونی است.
وی،با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: کسانی از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.گاهی وقت این مشکلات ناشی از سوء مدیریت است که دولت باید مدیران دغدغه‌مند، انقلابی و متخصص بکار گیرد و جلوی کسانی که سوء استفاده می‌کنند گرفته شود.
حسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند، گفت: کسانی که طلا و ارز از کشور خارج می‌کنند تا به دست اسرائیل برسد اینها برنامه دارند و باید کنترل شوند.
حسینی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی باید قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی برخورد کند، ادامه داد: چرا دستگاه قضایی ساکت نشسته؟ چرا امثال شهرام جزایری باید آزاد باشند که بخواهند از کشور فرار کنند؟
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: مفسد اقتصادی که در جنگ دشمن موج‌سواری می‌کند محارب نظام بوده و حکمش اعدام است.
حسینی با اشاره به اینکه عده‌ای خیانت می‌کنند و برخورد هم نمی‌شود خواستار قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی شد و گفت:این خواسته مردمی است که برای نظام،انقلاب و وطن خون دادند.
وی، تأکید کرد: دادستان‌ها و قوه قضائیه گوش شنوا داشته باشند و خواسته‌های مردم را بشنوند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1