تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۰۱۹۶۸
امام جمعه چرام:

اخلال‌گران اقتصادی را «اعدام» کنید / نهادهای نظارتی مردم نگران‌اند

۰
اخلال‌گران اقتصادی را «اعدام» کنید / نهادهای نظارتی مردم نگران‌اند
کبنا ؛امام جمعه چرام گفت: در بعضی کشورها اخلال‌گران اقتصادی اعدام می‌شوند تا درسی برای همه باشد، چرا با این افراد چنین برخوردی نمی‌شود.
حجت‌الاسلام سید نورالله افشار خطیب جمعه چرام در خطبه‌ دوم نماز سیاسی، عبادی این هفته با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و با بیان اینکه عملکرد بازاریان در جامعه اسلامی نمایش مسلمان بودن ماست،گفت: احتکار،گران فروشی و بی انصافی در معامله از ساحت یک مسلمان حقیقی به دور است، ما تا خودمان بر یکدیگر رحم نکنیم خداوند رحمتش را بر ما ارزانی نمی کند، مسلمانان، بر یکدیگر ترحم کنیم وضعیت معیشت و فقر ناراحت کننده است.
وی افزود: غالب بازاریان ما انسان‌های صالح و شایسته‌اند، تعداد کمی قصد اخلال در بازار را دارند، فضای روانی به وجود می‌آورند،گران فروشی می‌کنند، گاها یک جنس در چند مغازه چند قیمت متفاوت دارد.
حجت‌الاسلام افشار ابراز کرد: تعزیرات و نهادهای نظارتی بر بازار چه برخوردی کرده، چرا اگر برخوردی صورت می‌گیرد برای بعضی بازدارنده نیست، مردم گلایه‌مند هستند.، مردم انقلاب را متعلق به خود می‌دانند اما از این عدم رسیدگی‌ها و عدم نظارت‌های بازدارنده نگران هستند.
وی با تاکید بر این مطلب که فشارهای اقتصادی و روانی دشمن باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: جنگ روانی دشمن برای فشار بر اقتصاد ماست، الان جمهوری اسلامی در یکی از  بهترین وضعیت‌ها  از حیث منابع ارزی است منابع ارزی، صادرات، ارتباط های بین‌المللی با سایر کشورها و توجه کشورهای منطقه به نقش اثرگذار جمهوری اسلامی اینها هر کدام برای اعتبار یک کشور در جامعه جهانی کفایت می‌کند، مردم و مسؤولان مرعوب جنگ روانی دشمن نشوید و با صبر و استقامت  این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.
امام جمعه چرام تصریح کرد: کسانی در این وضعیت ارز دولتی گرفتند اما کالا وارد نکردند چنین افرادی مفسد اقتصادی‌اند، کسانی که کمک به جنگ روانی دشمن می‌کنند باید توسط قوه قضاییه با آنها به شدت برخورد شود، در بعضی کشورها اخلال‌گران اقتصادی اعدام می‌شوند تا درسی برای همه باشد، چرا با این افراد چنین برخوردی نمی‌شود. این افراد چه پشتوانه‌هایی دارند ترحم بر این مفسدان اقتصادی خیانت به قشر مستضعف است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1