تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۰۱۹۶۷
امام جمعه کبگیان:

مقصر این شرایط اقتصادی کشور کیست؟! تجدید نظر در کابینه بهترین راهکار در شرایط فعلی

۱
مقصر این شرایط اقتصادی کشور کیست؟! تجدید نظر در کابینه بهترین راهکار در شرایط فعلی
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: تجدید نظر در کابینه با تلاش مردم در کنار توجه به ضروریات و یکروئی تعامل دولت مردان با مردم و اهتمام در اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی میتواند کمک شایانی به اقتصاد فعلی کشور کند.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۱۲ مرداد چیتاب باتوصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه واشاره به تاثیر آداب اسلامی در زندگی اجتماعی گفت: بنده مقید است به آنچه امر خداست عمل و به آنچه نهی کرده چشم پوشی کند که دراین زمینه عیادت از بیمار از اوامرلله ست وباعث استجابت دعا و شاهراه صِلّهِ رَحِم می‌باشد زیرا دعاای بیمار در حق ملاقات کننده برابر با دعای فرشتگان است
وحدانی فر افزود: طبق روایات ائمه اطهار هرکسی بداند اقاربش بیمار است و به عیادتش نرود از ولایت الهی خارج است و هرگام عیادت کننده برابر با هفتاد میلیون حسنه است که هنگام مرگش در حال ورود به قبر هفتاد مَلَک او را دعا می‌کنند وتا قیامت برایش آمرش می‌طلبند
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر با تبریک ۲۵ ذی القعده روز دَهبُ الأَرض خطاب به نمازگزاران گفت: چهار روز میلاد وبعثت پیغمبر، روز غدیر و دهب الارض نزد خدا محترم وعزیز است و دهب الارض روزی است که خداوند به زمین گسترش حیات در سایه ارائه برکات واسعه برای زندگی بشر داد و اولین جائی که در زمین به وجود آمد زمین خانه کعبه بود وهرکس این روز را روزه بگیرد برابر با ۶۰ ماه روزه است.
دکتر وحدانی فر خطاب به برنامه ریزی تیم‌های عملیاتی دشمن برای خلال در نظام و تشنج امنیت روانی در جامعه گفت: تیر دشمن برای راه اندازی تیم‌های عملیاتی جهت فریب اذهان عمومی با هدف اغتشاش در روزهای گذشته بازهم به سنگ خورد.
وی گفت: این برنامه ریزی که حول ۱۴ محور داخلی، ۹ محور منطقه‌ای و ۶ محور فرامنطقه ای، گنجانده شده بود بازهم با هوشیاری مردم انقلابی آرزوی دشمن را به گور برد و دشمن باز برطبل توخالی کوبید
خطیب جمعه کبگیان خطاب به عده‌ای مأیوس و غرب پرست که عدم موفقیت دولت را دخالت نیروهای انقلابی می‌دانند گفت: وقتیکه توصیه‌های مقام معظم رهبری علی رغم زحمات تیم مذاکره کننده در گوش عزیزان فرو نرفت وآمریکا با عدم توجه به مذاکرات به هیچکدام ولو نسیه عمل نکرد به نظر شماها مقصر کیست؟.
امام جمعه کبگیان تصریح کرد: شما تابع حکم عقل خویش میدانید که در قصه افزایش قیمت سکه و دلار چه کسانی تابع کدام جریان نقش دارند که درنهایت بی شرمی با حمایت گروهک ضد انقلاب و دامن زدن به اغتشاشات درونی، ترغیب مردم می‌خواهند عدم کفایت خود را به ناتوانی نظام در حل مشکلات اقتصادی وتشبیه به نظام ونزوئلا نسبت دهند!.
حجت الاسلام وحدانی فر افزود: درمواقع کنونی دولت با برنامه ریزی دقیق وعزم راسخ انقلابی در برخورد جدی با مفسدان اقتصادی ومعرفی به ملت بابستن گلوگاه ورود کالا ومراکز ثبت سفارش شخصی ارز اهمیت هوشیاری مردم در رد درخواست فتنه گران را ارج نهد.
این خطیب جمعه خطاب به دولت گفت: اگر مسئولی علی رغم فرصت سوزی‌های قبلی ناکارآمد باشد کنار برود تا با اعتماد چرخه امور کشور با دستان پرتوان جوانان ارزشی و مستعد این مرز و بوم اداره شود.
علی وحدانی فر تصریح کرد: تجدید نظر در کابینه دولت با تلاش مردم در کنار توجه به ضروریات و یکروئی تعامل دولت مردان با مردم و اهتمام دراجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد فعلی کشور کند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به وضعیت امنیتی خاور میانه خطاب به حاظرین گفت: رویای عربستان صعودی در حکمرانی بر منطقه با بستن گلوگاههای اقتصادیش به سرابی تبدیل شد که فکر حاکمیت بر جامعه اسلامی را از سر خود بیرون کند و اولین تنگنای اقتصادی آل سعود ماهیت سیاستهای پوشالی‌اش در منطقه بر همگان را آشکار کرد وخوب می‌فهمد تمام معادلات ورود وخروج پروژه خرید وفروش نفت خود وشرکائشان بستگی به چراغ سبز جمهوری اسلامی ایران دارد و شرکاء سرمایه گذارشان به آنان هشدار داده‌اند!.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر درباره مسئله آتش سوزی کوههای چیتاب خطاب به حاضرین گفت: اولاً که تلاش شما مردم در مهار متداوم آتش ستودنی است و چون این طبیعت متعلق به خودتان است وظیفه همه ماست، درثانی باید دراین مسائل آگاه وهوشمند باشیم زیرا علی رغم تلاش مسئولان ذیربط ما نمی‌توانیم ستاد بحران استان را تعطیل کرده و درکبگیان مستقر کنیم!.
وحدانی فر گفت: می‌توان باتلاش وهمکاری عامل عامدانه این غارتگر ملی را با مصلحت اندیشی و همکاری با مسئولان ذیربط شناسائی کرد واین آخرین هشدار است زیرا با تلاش مسئولان ممکن است فرد یا افراد خاطی به‌زودی به شماها معرفی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1