کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی مطرح شد

آقای استاندار مردم زیر بار مدیران ناکارآمد له می‌شوند / بازار کهگیلویه و بویراحمد کنترل کنید

12 مرداد 1397 ساعت 17:05

جناب آقای استاندار همه اداره هایی که با کسبه و بازار سر و کار دارند نیازمند نیروی با انگیزه و انقلابی و جهادی هستند مردم زیر بار برخی مدیران ناکارآمد له می شوند قیمت اجناس مرتب در حال افزایش است فقط قیمت گوشت و سایر مایحتاج را در شهر قلعه رئیسی ببینید بازرسان صنعت و معدن آمدند تشکر می کنم ولی بازدارنده نبود. 


امام جمعه قلعه رئیسی گفت: جناب آقای استاندار همه اداراتی که با کسبه و بازار سر و کار دارند نیازمند نیروی با انگیزه و انقلابی و جهادی هستند مردم زیر بار برخی مدیران ناکارآمد له می شوند قیمت اجناس مرتب در حال افزایش است فقط قیمت گوشت و سایر مایحتاج را در شهر قلعه رئیسی ببینید.
 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از سخت ترین منازل انسان همین قبر است و همنشین او تنها اعمالش است و قبر یک خانه وحشت زا و تاریک است.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شرایط امروز کشور را در ۱۷ خرداد ۹۶ پیش بینی نمودند تذکرات لازم و راه حل ها را ارائه کردند ادامه داد: این وظیفه مسئولان و مردم بود که می بایست هوشیار می‌بودند و عمل می‌کردند در خرداد سال گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن سه هدف کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت دارد فرمودند هدف کوتاه مدت برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه است هدف میان مدت آنها اقتصاد و معیشت مردم و هدف بلند مدت آنها از بین بردن اصل نظام جمهوری اسلامی است و هم مردم و هم مسئولان سه قوه بالاخص دولت و مجلس هم عقلا و هم شرعا چاره اندیشی می‌کردند مردم که مثل همیشه ولایت باور و ولایت یاور بودند و نقشه دشمن در حوادث دی ماه سال گذشته با حضور خودشان خنثی و از بین بردند این مردم ولی زمان را تنها نگذاشتند و حقیقتا بهتر از مردم عصر امیرالمومنین(ع) هستند.
وی افزود: اما از آن به بعد وظیفه سه قوه خصوصا مجلس و دولت مجلس ریل گذار حرکت دولت است متاسفانه نه مجلس و نه دولت به وظایفشان خوب عمل نکردند در اثر غفلت از هشدارها و راهنمایی ها و دستورات و تاکیدات امام امت دشمن وارد میدان شد و چندین پروژه را طراحی نمودند بخاطر ضعف دولتمردان خصوصا تیم اقتصادی دولت بازار سکه و ارز و خودرو و لوازم خانگی و صنعتی و غذایی به صورت افسار گسیخته و نامعقول و غیر منطقی دچار افزایش قیمت شدند و از این سوء مدیریت رسانه‌های خارجی جنگ روانی و مدیریت شده ای را به وجود آوردند کار دشمن جنگ روانی است و متاسفانه موفقیت هایی هم کسب کردند.
صلواتی با بیان اینکه دشمن در گام دوم با هدف ناامید سازی افکار عمومی نسبت به کنترل و بهبود اوضاع از سوی دولت و حاکمیت اعتماد مردم را نسبت به تدابیر دولت جهت حل مشکلات به چالش کشاندند یادآور شد: در گام سوم بعد از ناامیدی با فراخوان و سازماندهی تجمعات اعتراض های خیابانی و آشوب و اغتشاش را برنامه ریزی کردند و امروز کار دشمن اعتمادزدایی و اعتبارزدایی و سیاه نمایی و نا امیدسازی مردم است تا میان مردم و حاکمیت فاصله بیندازد و باید دانست که همه مشکلات کار دشمن نیست برخی از مشکلات موجود معلول ظهور و بروز فساد در برخی از دستگاه‌ها و ناکارآمدی و انفعال و پشت میزنشینی و عدم خلاقیت و جسارت برخی از مدیران است.
امام جمعه قلعه رئیسی اضافه کرد: همگان بدانند این مردم مردمی حسینی و عاشورایی هستند این مردم ولی زمان مسلم امام زمان را تنها نخواهند گذاشت و تا آخرین قطره خون از ثمره زحمات همه انبیا و اولیا و خون شهیدان و میراث امام راحل دفاع خواهند نمود.
وی با بیان اینکه امروز مطالبه مردم چند مسئله است عنوان کرد: اول دولت هر وزیری هر مدیری هر استانداری هر مدیرکلی که نتوانست کارنامه موفقی ارائه دهد و ناکارآمد بود عزل شود و از یک مدیر باانگیزه و جسور و انقلابی با روحیه جهادی و متخصص و دلسوز و فساد ستیز را جایگزین او کند و دوم خواسته مردم از دولت بستن گلوگاه فساد در دولت اعم از بانکها و گمرکات و بنادر و مناطق آزاد و مراکز ثبت سفارش تخصیص ارز است این باید اولویت باشد نظارتها و بازرسی ها باید محکم تر و شدیدتر باشد در استان ما این ضعیف است و الا چرا این همه گرانی و گران فروشی است.
خطیب جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: بازرسی و نظارت مقدم بر برخورد قضایی است نباید فساد اتفاق بیفتد نه اینکه بگوئیم دستگاه قضا بیاید کشف و برخورد کند در سطح استان بصورت وحشتناک حتی اجناس انبار شده قدیمی به قیمت روز به فروش می رسد این اوج بی انصافی و ظلم به مردم است.
وی خطاب به استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جناب آقای استاندار همه اداره هایی که با کسبه و بازار سر و کار دارند نیازمند نیروی با انگیزه و انقلابی و جهادی هستند مردم زیر بار برخی مدیران ناکارآمد له می شوند قیمت اجناس مرتب در حال افزایش است فقط قیمت گوشت و سایر مایحتاج را در شهر قلعه رئیسی ببینید بازرسان صنعت و معدن آمدند تشکر می کنم ولی بازدارنده نبود. 
صلواتی ادامه داد: سوم تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست فرمانده مقتدر ندارد مطالبه مردم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت و فرماندهی یک فرد مقتدر است و چهارم کلید حل مشکلات در داخل کشور و استفاده از ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان است آنهایی که سالها چشم به خارج و بیگانگان جهت حل مشکلات کشور داشتند و این همه فرصت سوزی کردند باید پاسخگو باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: پنجم با مردم مستقیم و صادقانه سخن بگوئیم آنجاهایی که دچار ناکارآمدی بودیم شفاف بگوئیم مردم فرصت جبران می دهند و ششم قوه قضائیه با مفسدان برخورد قاطع نماید و روند طولانی پروندها باعث ناامیدی مردم می شود مفسدان اقتصادی در جامعه اسلامی بعنوان مفسدفی‌الارض باید اعدام شوند.
وی خطاب به مردم اضهار داشت: اما شما مردم بیدار باشید ما برای این انقلاب و نظام خون دادیم این نظام یک امانت الهی بود امروز منافقان و سلطنت طلبان و داعشی ها با مدیریت نظام سلطه دارند علیه آرمانها و ارزشها و مقدسات شعار می دهند یک عده ای نام ننگین دیکتاتور قرن فردی به تمام معنا فاسد وذلیل وپست و خائن را زنده می‌کنند سکوت در مقابل اینها و همراهی با اینها خیانت به خون شهیدان و خط امام است.
صلواتی با بیان اینکه رئیس جمهور دیوانه و قمار باز آمریکا پیشنهاد مذاکره را مطرح کرد و هدف ترامپ جنگ روانی و فرسایشی کردن مذاکره و ایجاد تنش و اختلاف در فضای کشور واداشتن مقامات کشور به اعلام موضع در برابر آمریکا که اگر پذیرفتند می گوید یک قهرمان هستم و نتیجه آن تحریم است اگر نپذیرند به جامعه جهانی می گوید ایران مذاکره را قبول نمی کند و به دنبال اجماع جهانی علیه ایران است در ادامه گفت: نتیجه سازش و تسلیم در برابر آمریکا لیبی است هزینه سازش با آمریکا از هزینه ایستادگی و مقاومت سنگین تر است.
وی گفت: آمریکا علنا می گوید به دنبال براندازی و نابودی نظام اسلامی است متاسفانه یک عده ای بعد از ۴۰سال سرشان را زیر برف کرده هی می‌گویند مذاکره با این ابله و دیوانه و نادان را رد نکنیم افکار عمومی را به انحراف می کشانند مگر در طول سه سال مذاکره مستقیم با آمریکا نداشتیم با این همه تجربه و تابلو یی که جلو ملت ماست.
وی خاطرنشان کرد: کسانیکه مجددا حرف از مذاکره با آمریکا را می‌زنند یا از الفبای سیاست چیزی نمی دانند یا الفبای غیرت را بلد نیستند مذاکره با چنین آمریکایی هم خیانت است و هم حماقت! امروز مذاکره و قبول پیشنهاد ترامپ یعنی ذلت و شعار این مردم به تبعیت از امام حسین علیه السلام هیهات منالذله است.
صلواتی به روز خبرنگار هم اشاره و تاکید کرد: خبرنگار یعنی عرصه قربانی شدن است نه کسب سود، شهرت، مقام و قدرت است و یک حرفه مقدس که دارای قداست است و رسالت یک خبرنگار روشنگری آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با صداقت و شجاعت و با محور انصاف و تقوا است و باید دانست که حفظ و حرمت آبروی جامعه رسالت خبرنگاران است و خبرنگار می بایست متعهد باشد و به قلم خود تعهد داشته باشد و قلمش را نفروشد و همسویی با بعضی مدیران یا خبرنگار فلان مدیر این توهین به این شغل مقدس است که لازم است از تلاش های همه اصحاب رسانه و خبرنگاران بالاخص از آقای آرمند تقدیر و تشکر کنم چرا که حقا در این عرصه زحمت می کشند و گره بسیاری از مشکلات با قلم ایشان باز می‌شود.
وی به مشکلات آب آشامیدنی روستاها هم اشاره و یادآور شد: باید آدم حقیقت ها را گفت و حقیقتا بخشدار محترم و رئیس آب فاضلاب روستایی در این زمینه کمک و همکاری می کنند که ابتدا از همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند تا نسبت به تعویض پمپ آب تلاش کنند تقدیر می کنم و امیدوارم با توجه به قولی که دادند هر چه سریع تر آب به روستاها برسد.
-----------------
حسن آرمند


کد مطلب: 401965

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401965/آقای-استاندار-مردم-زیر-بار-مدیران-ناکارآمد-له-می-شوند-بازار-کهگیلویه-بویراحمد-کنترل-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1