تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۹۶۳
امام جمعه موقت یاسوج:

مسوولان و مردم مراقب سیاه‌نمایی دشمن باشند / روحیه اشرافگری مسوولان از بین برود

۰
مسوولان و مردم مراقب سیاه‌نمایی دشمن باشند / روحیه اشرافگری مسوولان از بین برود
کبنا ؛ حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلای امام خمینی شهر یاسوج با اشاره به ادعاهای حقوق بشری غرب و به خصوص امریکا اظهار کرد: متفکران و اندیشمندان اسلامی موضوع حقوق بشر اسلامی را مطرح کنند و از آن دفاع کنند تا دشمنان نتوانند با حقوق بشر دروغین خود دروغ پراکنی کنند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه گفت: امروزه وحشیانه‌ترین نقض حقوق بشر را از جانب استکبار و امریکا و غرب و به کمک ایادی آن‌ها در فلسطین و یمن و بحرین و سوریه و عراق شاهد هستیم.
حسینی‌صدر در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر یاسوج به مناسک حج هم گریزی زد و گفت: مهم‌ترین موضوع در مناسک حج برائت از مشرکین است که اصلی خدشه‌ناپذیر در حج به شمار می‌رود.
این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مهم‌ترین موضوع خطبه‌های امروز یعنی مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و گفت: نوسانات ارز و بازار دلار و آشفتگی بازار همان چیزی است که دشمن می‌خواهد و البته به آن دامن می‌زند.
حسینی صدر خاطرنشان کرد: آن‌ها با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در حال توطئه برای اقتصاد کشور هستند و رویکرد دشمن در این زمینه اعتماد زدایی و اعتبارزدایی است به این معنی که اعتماد مردم را از مسوولان سلب کرده و از اعتبار نظام جمهوری اسلامی بکاهند.
وی سیاه‌نمایی را هدف مهم دشمن دانست و افزود: مردم و مسؤولان باید در این خصوص هوشیار و بیدار باشند چرا که دشمن برای اعاتبار زدایی و اعتماد زدایی معیشت مردم را نشانه رفته است.
امام جمعه موقت شهر یاسوج به مطالبه اصلی مردم در این روزها اشاره کرد و گفت: در اثنای مشکلات اقتصادی مردم به دنبال جایگزین کردن مسؤولان توانمند به جای آن دسته از مسوولانی هستند که برای رفع مشکلات توانمندی ندارند.
وی مطالبه دیگر مردم را بستن گلوگاه‌های فساد دانست و گفت: بستن گلوگاه‌هایی مثل بانک‌ها و گمرکات و بنادر و مناطق آزاد تجاری که ممکن است فساد در آن جا وجود داشته باشد از خواسته‌های مهم دیگر مردم است.
این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه دیگر مردم را برخورد با مفسدان اقتصادی دانست و گفت: مجلس هم در این قضیه باید به کمک دولت بیاید و همچنین برای رضایت خاطر مردم باید روحیه اشرافیگری نزد مسوولان از بین برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1