تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۰۱۹۵۱
در دیدار انجمن خبرنگاران کهگیلویه با فرماندار مطرح شد

نقد رسانه ها سازنده باشد / «نیکبخت» رسانه‌ای است / توسعه «کهگیلویه» در تعامل با خبرنگاران

۰
نقد رسانه ها سازنده باشد / «نیکبخت» رسانه‌ای است / توسعه «کهگیلویه» در تعامل با خبرنگاران
کبنا ؛صبح امروز انجمن خبرنگاران دهدشت به همراه رئیس اداره فرهنگ وارشاد کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.
فرماندار کهگیلویه دراین دیداربا اشاره به اینکه نقد اصحاب رسانه باید سازنده باشد اظهار کرد: خبرنگاران باید آموزش‌هایی به روابط عمومی‌های ادارات شهرستان  ارائه دهند و مدیران را وادار به مصاحبه کنند تاشاهد پیشرفت شهرستان باشیم.
نیکبخت نبود امنیت شغلی و بیمه را مشکلات عمده خبرنگاران برشمرد و عنوان کرد: دغدغه حل مشکلات آن‌ها را داریم و در حد توان در این خصوص تلاش می‌کنیم. 
وی با توجه به نزدیکی به روز خبرنگار افزود: با توجه به اینکه تنها یک روز از سال مختص خبرنگاران است و مدیران باید از خبرنگاران حمایت کنند، مکاتباتی با ادارات شهرستان نیز جهت برنامه ریزی در خصوص این روز خواهیم داشت.
نیکبخت در پایان مطرح کرد: با همکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه جشنی در خورشان خبرنگاران در روز خبرنگار برگزار می‌کنیم.

فرماندار کهگیلویه رسانه‌ای است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه ، فرماندار جدید کهگیلویه را  فرمانداری رسانه‌ای  خطاب کرد واظهار کرد: انتظار می‌رود روابط عمومی فرمانداری نیز همکاری وتعامل لازم با اعضای انجمن خبرنگاران را داشته باشد.
سید ایرج کاظمی جو رسالت خبرنگاران را اطلاع رسانی دانست و عنوان کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا قدر دان تلاش این قشر زحمتکش باشیم و طبق رسوم هرساله جشنی باهمکاری فرماندار این شهرستان برای تقدیر از آن‌ها برگزار کنیم. وی نبود امنیت شغلی را از عمده مشکلات خبرنگاران مطرح کرد.

اصحاب رسانه کهگیلویه در چند سال گذشته وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند 
رئیس انجمن خبرنگاران کهگیلویه نیز در این دیدار اظهار کرد: انجمن خبرنگاران از سال ۹۲ تشکیل شده است  و اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه در طی این چندسال  نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کردند. کیوان سروش مقدم خواستار تعامل مجموعه وزارت کشور با خبرنگاران این شهرستان شد.
امیدواریم شاهد بی توجهی ادارات به خبرنگاران نباشیم
نایب رئیس انجمن خبرنگاران نیز بیان کرد: سال گذشته بی توجهی‌هایی از سوی ادارات شهرستان نسبت به اصحاب رسانه صورت گرفت که امیدواریم امسال شاهد این مسائل نباشیم.
خلیل مهرجهوبا بیان اینکه: در سال گذشته به دلیل عدم تعامل فرماندار کهگیلویه با انجمن خبرنگاران جشن روز خبرنگار در خورشان رسانه‌ها برگزار نشد که امسال با همکاری فرماندار جدید، اداره ارشاد و انجمن خبرنگاران جشنی در خور شانشان برگزار می‌کنیم.

گزارش‌های رسانه‌های کهگیلویه بی نظیر است
روابط عمومی انجمن خبرنگاران نیز نبود امنیت شغلی خبرنگاران را مشکل عمده آن‌ها دانست و بیان کرد: خبرنگاران کهگیلویه کوشا هستند وگزارش های آن‌ها در سطح استان بی نظیر است.
پیمان باوند عنوان کرد: خبرنگاران خدمات مدیران را اطلاع رسانی می‌کنند لذا انتظار  می‌رود، مدیران نیز قدردان زحمات این قشر زحمت کش باشند.

تعامل انجمن خبرنگاران با روابط عمومی فرمانداری برقرار شود
امیر رضا برنگ پور خزانه دار انجمن خبرنگاران کهگیلویه نیز  اظهار کرد: خواستار تعامل اعضای انجمن با روابط عمومی فرمانداری هستم و امیدوارم امسال برنامه‌ای درشان خبرنگاران برگزار شود.

تعامل میان مدیران و خبرنگاران باعث توسعه شهرستان می‌شود
مسول دفتر خبری صدا و سیمای شهرستان کهگیلویه نیز به  نقش رسانه‌ها در آگاه سازی و پیشرفت جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: تعامل میان خبرنگاران  و مدیران ادارات شهرستان و مجموعه فرمانداری به توسعه شهرستان کمک زیادی می‌کند.
سجاد محمدیان افزود: دفتر خبری صدا و سیما در کنار دیگر خبرنگاران آماده همکاری و تعامل با دستگاه‌های مختلف و فرمانداری شهرستان، در راستای توسعه کهگیلویه است.

خواستار تعامل خبرنگاران با روابط عمومی فرمانداری هستیم
روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه نیز اظهار کرد: انتظار داریم اعضای انجمن ارتباط خود رابا فرمانداری بیشتر کنند و آمادگی هرگونه همکاری جهت برگزاری جشن روز خبرنگار و دیگر مناسبت‌ها را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1