تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۰۱۹۳۵
در نشست رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با جانشین سپاه فتح مطرح شد

درخواست جانشین سپاه فتح از «تاج‌الدینی»؛ هیچ کس حق ندارد، بین ما خاکریز بکشد

۰
درخواست جانشین سپاه فتح از «تاج‌الدینی»؛ هیچ کس حق ندارد، بین ما خاکریز بکشد
کبنا ؛جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با همه توان و امکانات از جهاد کشاورزی و برنامه‌هایش حمایت می‌کنیم، گفت: بچه‌های جهاد حقیقتا مظلوم هستند و ما از آقای تاج‌الدینی در این شرایط سخت، انتظار تحول داریم.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در روزهایی که جهاد کشاورزی به شدت با بحران خشکسالی به ویژه در حوزه باغات درگیر است به سراغ فرماندهان سپاه رفت تا هم از آن‌ها کمک بگیرد و هم ارتباطات این دو نهاد انقلابی را نزدیک‌تر کند.
سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در این دیدار با بیان اینکه هرگز جهاد و سپاه را جدا از هم نمی‌دانم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایط کنونی نیاز به سرباز دارد.
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهایی که بر سر مردم گلوله می‌بارید، بچه‌های جهاد هم در سخت‌ترین صحنه‌های جنگ گرهگشا بودند و هم در جنگ با محرومیت در صف مقدم خدمت به مردم بودند.
وی با اشاره به خدمات فراموش‌ناشدنی نیروهای جهاد، گفت: حقیقتا بچه‌های جهاد مظلوم هستند و آنچنان که شایسته آنان است مورد توجه قرار نگرفتند.
سرهنگ انصاری، مردم را سرمایه اصلی نظام دانست و ادامه داد: انتظار مجموعه سپاه از مدیریت جهاد کشاورزی این است که حداقل بچه‌های جهاد در خود جهاد مظلوم نباشند و بدون نگاه‌های سیاسی و تنها با معیار انقلابی بودن مورد توجه قرار گیرند و از ظرفیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف خدمت استفاده شود.
وی گفت: انتظار داریم آقای تاج‌الدینی با اعتماد به نفس و میدانی که به نیروهای جهاد کشاورزی می‌دهد، همان روحیه جهادی گذشته را حاکم کند و مظلومیت فعلی این کارکنان زحمت‌کش را کمتر کند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما و جهاد کشاورزی در یک میدان هستیم و کسی حق ندارد هیچ خاک‌ریزی بین جهاد و سپاه و بسیج بکشد.
ما با همه توان پشتیبان جهاد و فعالیت‌های آن هستیم و در این شرایط که وظایف جهاد کشاورزی به مراتب سنگین‌تر شده است، انتظار ایجاد تحول از مدیریت جدید این سازمان عریض و طویل را داریم.
وی حضور در بین مردم و ایجاد شور و شعف را اقدامی ضروری خواند و افزود: یک لبخند کشاورزی که مشکلش حل شده، همه خستگی را از تن هر مدیری بیرون می‌کند.
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از تاج‌الدینی خواست تا در جهاد کشاورزی ریش و قیچی را دست این و آن نگذارد و نبض این سازمان را به دست بگیرد تا بتواند به مردم و جامعه هدف خدمت بهتر و بیشتری کند.
نباید در این مجموعه بزرگ و مقدس، ملاکی غیر از انقلابی‌گری باشد و آن را میدان تاخت و تاز سیاسیون کنیم؛ بالاخره افرادی دارای نفوذ و قدرت هستند اما شما نباید عنان امور را به دست آن‌ها بسپارید و فرصت خدمت به مردم را از دست دهید چرا که هر یک از ما روی صندلی یک شهید نشسته‌ایم و مأموریت‌ها و وظایفی داریم.
سرهنگ انصاری در مورد درخواست سازمان جهاد کشاورزی برای استفاده از امکانات سپاه در آبیاری باغات با تانکر نیز قول مساعد داد و گفت که با همه ظرفیت‌ها در کنار جهاد کشاورزی برای عبور از این شرایط سخت هستیم.الیاس تاج‌الدینی نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه جهادی‌ها خود را عضوی ازمجموعه سپاه و بسیج می‌دانند، گفت: حساسیت شرایط کنونی کمتر از دوران جنگ و محرومیت‌زدایی جهاد نیست و رضایت مردم در این شرایط سخت با محدودیت‌های مالی و امکاناتی رسالت سنگینی است که فقط با روحیه جهادی محقق می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سرهنگ انصاری افزود: صراحت کلام شما، آن را بر دل می‌نشاند و مطمئن باشید که برای بهبود شرایط کارکنان و جامعه کشاورزی این استان ذره‌ای کوتاهی نخواهم داشت و در این مسیر دشوار از حمایت‌ها و رهنمودهای مجموعه سپاه و تفکر واقعی بسیج استفاده خواهم کرد.
تاج‌الدینی ادامه داد: در شرایط حساسی قرار گرفتیم و فشارها زیاد است و خشکسالی‌های بی‌سابقه، خدمات به جامعه هدف را سخت‌تر کرده که به تلاش شبانه‌روزی و حمایت دیگر دستگاه‌ها و نهادها برای غلبه بر مشکلات نیاز داریم.
وی کشاورزان را قشری کم‌توقع دانست و بیان کرد: گاهی وقتی هیچ کاری از دست ما بر نمی‌آید، مردم به یک حضور ساده و سرکشی و شنیدن درددل‌ها راضی هستند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه در بحث آموزش‌ها و حمایت از بخش تولید نیازمند وحدت رویه هستیم و در این راه به دنبال تقویت روابط جهاد کشاورزی و سپاه هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1