تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۰۱۹۳۰

افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

۱
۰
افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد
کبنا ؛داریوش دیویده ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ باید رد ستاد تنظیم بازار مصوب و اعلام شود و در غیر این‌صورت تخلف بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه تا دیروز قیمت مرغ کشتارروز 9500 تومان بوده و ولی امروز به 9700 تومان رسید، عنوان کرد: این افزایش قیمت در حالی بوده که قیمت در کشتارگاه 7 هزار تومان بوده است.
دیویده با تاکید بر اینکه با تک به تک افرادی که در بازار و قیمت‌ها خللی وارد کنند به جد و قاطع برخورد می‌شود، ابراز کرد: شاید اتحادیه در نشست ستاد تنظیم بازار حرف اعضای نشست را بپذیرد ولی به محض بیرون رفتن از جلسه حرف خودش را می‌زند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قیمت گوشت بره 46 هزار تومان و بز و میش 37 هزار تومان و گاو نیز 30 هزارتومان بوده در حالی در روزهای اخیر به مرز 50 هزار تومان رسیده که در این زمینه برخی با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
دیویده بیان کرد: هر پاکت سیمان مارگون 10 هزار و 100 تا 10 هزار و 500 تومان در بازار فروش می‌شود و در کارخانه نیز 8200 تومان قیمت دارد در حالی باید افزایش 12 درصدی داشته باشند ولی هم اکنون این افزایش قیمت بیش از میزان مصوب شده است.

وی تاکید کرد: باید مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها، عاملان و تا سطح خرده فروشی همه باید مقید به رعایت قیمت‌ها باشند زیرا کنترل قیمت تنها با خرده فروشان امکان پذیر نیست و ما از اتحادیه مرغداران، جهاد کشاورزی، کشتارگاه و عاملان انتظار همکاری جدی داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلامت
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی مگه هفته پیش ۷۲۰۰ نبود؟ مردم را نادان فرض کردی فروشگاه کورش ده روز پیش تا ۷۰۰۰ هم میفروخت خدا ریشه ظلم رو نابود کنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1