تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۰۱۹۱۰
یادداشت

تکلیف عصاره ملت!؟

۰
تکلیف عصاره ملت!؟
کبنا ؛متن ارسالی
 
موضع انفعالی وکلای ملت در برابر اوضاع اقتصادی این روزهای کشور که به تدریج به طاعون روبه سرطان شباهت‌پیدا می‌کند جای بسی تاسف، خجالت آور و خسارت بار است...اهمال در برابر تحلیف یادشده و عهدی که وکلا با مردم بستند چ از بعد نظارتی و چ در بعد قانون گذاری به‌عنوان دو تکلیف اصلی نمایندگان برای هر منصفی محرز و بدیهی است...
در شرایط فعلی مملکت و فلاکت بی سابقه بازار ارز و سکه و تورم سرسام آوری که فریاد ملت را به عرش رسانده حاکی از بیخیالی و بی تحرکی این روزهای مجلس در قبال رسالت اصلی خود می‌باشد...
اگر این افسار گسیختگی اقتصادی ناشی از ضعف مدیریت و عدم احساس مسئولیت است که از هیچ منظری بعید نمی‌باشد، لکن حکایت از آن دارد که اهالی مجلس به عنوان عصاره بیچاره ملت سر در آخور حواشی داشته و با ارائه طرحها و لوایح غیر ضرور من جمله لایحه جدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت و امثالهم، فرصت را سوخته و با فرافکنیهای دوراز انتظار هر کدام توپ را به میدان دیگری انداخته و با برنامه‌های توخالی و شعاری عرصه را بر ملت تنگ کرده و عواقب این مسئولیت گریزی و روزمرگی چماقی شد بر سر نظام و مردم....... واقعیت این است که شانه خالی کردن از مسئولیت و پرداختن به حواشی و برنامه‌های منفعت طلبانه شخصی خیانتی است آشکار که روزبه روز دودش به چشم ملت و اقشار آسیب پذیر و بیچارگان دردمند می‌رود.
البته در جمع مجلس فعلی نمایندگانی اهل خدمت و متعهد به ملت و اسلام وجود دارد اما اغلب این نابسامانیها ناشی از عملکرد مرفهین بی درد است که در مناصب عالیه کشور ازجمله وکالت در مجلس جای گرفته‌اند که با حقوقهای نجومی و سفرهای خارجی درد هیچ مظلومی را درک نمی‌کنند.
مدیریت در اقتصاد کشور با وجود وظیفه نظارتی مجلس به جایی رسیده که فقرا روزبه روز فقیرتر و اغنیا غنی‌تر می‌شوند.
از زاویه دیگر اگر به عمق موضوع با تامل و تفکر منصفانه نگاه کنیم به انتخاب کنندگان هم انتقاد جدی وارده است، مردمی که چهل سال بلوغ سیاسی و فکری را تجربه کرده‌اند باید جور انتخاب خود را بکشند؛ مخصوصاً بعضی وقتها انسان در حسرت است از وضعیت مردم که چ افرادی را برای وکالت مهمترین امور مملکت خود انتخاب می‌کنند در این دوره حسرت به حال مردم پایتخت بیشتر از شهرستانهاست که در میان انتخابهای انها حتی دخترکهای بی تجربه و رفاه زده وجود دارد که صرفاً فقط به خاطر حضورشان در فلان لیست انتخاب کردند.
------------------------
امیر دبستان
------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1