کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:

100 مدرسه دخترانه بدون سرویس بهداشتی/ آقایان تصور کنید دختران شما هستند

8 مرداد 1397 ساعت 13:31

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ مدرسه روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد سرویس بهداشتی ندارد.


 علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عضو این شورا برگزار شد، خطاب به مدیرکل نوسازی مدارس استان، اظهار کرد: برای اینکه به اداره کل نوسازی مدارس استان کمک کنیم و بودجه اختصاص دهیم فقط به من بگویید که چند تا از مدارس روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد سرویس بهداشتی ندارند؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چند روز پیش آماری تکان‌دهنده از مدارس استان به من داده‌اند که تعداد زیادی از مدارس روستایی غیرثابت هستند و دانش آموزان برای سرویس بهداشتی به خانه‌های هم‌جوار می‌روند و این خود معضل بزرگی است.
وی افزود: آقایان تصور کنید که این دانش آموزان دختران شما هستند آن‌وقت چه‌کاری می‌کردید؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حقوق اضافه‌کاری به مدیران استان، اظهار داشت: ما مدیر و مسئول هستیم و فردای قیامت می‌پرسند که چه‌کاری برای استان کرده‌اید و پرسنل شما چه‌کاری کرد! به کسی که کار انجام نمی‌دهد ناعادلانه حقوق اضافه‌کاری ندهیم و آن را به کسی که کار می‌کند بدهیم.
احمدی افزود: اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی را رعایت کنیم، نمی‌شود که روی سفره‌های آن‌چنانی بنشینیم و به مسافرت برویم و از آن‌طرف کارکنان ما کار کنند و زحمت بکشند و روی سفره‌هایشان تنها نان و پنیر باشد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به استاندار گفت: ۱۰۰ مدرسه روستایی استان سرویس بهداشتی ندارد.


کد مطلب: 401883

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401883/100-مدرسه-دخترانه-بدون-سرویس-بهداشتی-آقایان-تصور-کنید-دختران-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1