تاریخ انتشار
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۰۱۸۲۹
امام جمعه کبگیان

حرف‌های غرب در خصوص تهدید ایران شبیه جُک است

۱
۱
حرف‌های غرب در خصوص تهدید ایران شبیه جُک است
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از چیتاب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی وحدانی فر که سخنران این مراسم بود با تشکر از زحمات، پرسنل این گردان در برنامه‌های متعدد فرهنگی خاصه نماز عبادی سیاسی جمعه و همکاری با نیروی خدوم انتظامی در برقراری امنیت بخش گفت: زحمات شما عزیزان از بدو ورود تا الآن بر هیچ‌کس پوشیده نیست و خدمت شما سبزپوشان حریم ولایت مصداق پاسداری عزیزانمان در مرز و فرامرزهای کشور است که همه در راستای اعتلای یک هدف والا آرمان‌های انقلاب و آسایش مردم گام برمی‌دارید.
وحدانی فر خطاب به حاضرین در جلسه گفت: عزیزان جوانی که در ابتدا ورود به خدمت مقدس سربازی منتخب آموزشی برگ سبز شده‌اید و اکثر به قریب با فضاهای مجازی سروکار دارید یک مژده برای تسکین قلب عاشقتان در تپش پاسداری از حریم ولایت و انقلاب می‌دهم، و آن این است که بدانید؛ تنها حربه دشمن تحریم اقتصادی است و از جنگ رو درو با ما می‌ترسد.
وی افزود: زیرا ترس دشمن از پیشرفت روزافزون نظامی ما در تمامی حیطه‌های کارزار آنان را وادار به اعمال تحاریم مختلف علیه ما کرده است و به حول و قوه الهی و اراده آهنین امثال شماها خوار و ذلیلی دشمن قریب است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بنام دفاع از مظلوم و حق خود، اصولاً علاقه‌ای به جنگ‌افروزی ندارد و جنگ‌طلب نیست چون دین مابعلت رأفت اسلامی چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد اما اگر کسی قصد تعرض به حریم مملکتمان را داشته باشد، شروع‌کننده خود و تمام‌کننده ما خواهیم بود زیرا به فرمایش مقام معظم رهبری زمان بزن و در رو تمام شد.
وحدانی فر خطاب به عرض‌اندام و فتنه‌گری شیوخ حوزه خلیج‌فارس به حاضرین در جلسه گفت: عزیزان من بدانید؛ وقتی قدرت‌های جهان با این‌ همه هجمه و فشارها و تحرکات مرموزانه قریب به ۴۰ سال است در برابر قدرت نظامی و اراده آهنین مردم جمهوری اسلامی ایران ناتوان‌اند، گوش دادن به حرف‌های شبیه جُک شیوخ ترسو و افسار به دست غرب اتلاف وقت است و در صورت عرض‌اندام نه‌تنها تنگه هرمز بلکه پرواز درآسمانتان هم به اختیار ما خواهد بود.
وی گفت: مسئولان عزیز اگر با دقت به نصایح پدرانه مقام معظم رهبری گوش‌داده و عمل می‌کردند الآن وضعیت اقتصادی ما بهتر از این بود.
این سخنران با اشاره به فرجام‌خواهی مدیرکل سازمان ملل در بی‌پولی وعدم پرداخت سهمیه مالی امریکا به این سازمان گفت: خنده‌آور است کسی که قرار است جهان را مدیریت کند، الآن به علت ناتوانی در پرداخت حقوق کارکنانش از آمریکا که سهم ۲۰ درصدی پرداخت دارد شکایت کند و این نشان از خودخواهی دربی اعتنائی قدرت‌های استبدادی چون امریکا دارد.
امام جمعه کبگیان خطاب به جوانان گفت: به قول سردار دلاور سپاه قدس ما تعدادی پاسدار و نیروی مردمی بدون ارتش و نیروی انتظامی صرفاً برای امنیت کشورهای همسایه و مرزهای ایران عزیز با فعالیت کم حضور داریم اما اگر غلطی از آنان برای تعرض به حریممان سر بزند از عراق و سوریه که هیچ بلکه کل خاورمیانه باید بروید و ۳۵ پایگاه نظامی آمریکارا بدون آنکه تحرکی ایجاد کنند باخاک یکسان خواهیم کرد.


============
خبر از اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

رئالیست
United States
خیلی زود معلوم میشه . که شما اسمشو گذاشتی جوک .د.پیشنهاد میکنم به جای دست کم گرفتن غرب و شرق، شرایط رو برای مواجهه با بحران آماده کنید؛ نکته ای که آقایان جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور و جناب دکتر هاشمی وزیربهداشت هم درموردش هشدار دادن. لطفا بیدار شوید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1