تاریخ انتشار
جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۰۱۸۱۶
یادداشت:

  به جای تخریب نمایندگان آن‌ها را تقویت کنیم

سید مظفر عدالت‌نسب
۳
۱
  به جای تخریب نمایندگان آن‌ها را تقویت کنیم
کبنا ؛سید مظفر عدالت‌نسب
بی شک یکی از ظرفیت‌های یک کشور، استان و هرمنطقه وکلای مردم است که سهم ونقش مهمی در امر قانونگذاری وازطرفی نظارت برقانون و تسریع بخشی روند اجرای امور دارند...اگرچه در نگاه دورن استانی به‌ویژه مناطق کمتر توسعه یافته نگاه به نماینده بیش از اینکه دو مقوله «قانونگذاری» و «نظارت» باشد، نگاه کاملاً اجرایی است که همان دخالت قوه مقننه در حیطه قوه مجریه است. از این رویه ونگاه نامناسب که بگذریم هر چند روز یک بار درفضای رسانه شاهد قلم فرسایی هایی هستیم که نانجیبانه تخریب نمایندگان را هدفگذاری و نشانه گیری می‌کنند، این مشی نازیبا که رویکرد کاملاً غیر حرفه‌ای است مسلک کسانی است که عنوان اصحاب قلم را به یدک می‌کشند اما از درک رسالت این حرفه عاجزند و سیاه وسفید می نگارند. همه می دانیم وهمه می‌بینیم در شرایط کنون هر سه نماینده شریف استان هرکدام به سهم وبه نسبت توان خود مصمم وصادقانه پیگیری امور حوزه جغرافیایی وکلای خود هستند. همه تلاش می‌کنند و از ظرفیت خود برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.
آیا به جای تخریب وفضای نفرت وانگ زنی بهتر نیست اول توفیقاتشان را ببینیم، تلاش‌هایشان را ارج نهیم، بعد کاستی‌هایشان را منصفانه نقد کنیم؟
 همه نمایندگان افرادشریف وخدمتگزاری هستند درعین حال کار هیچ انسانی بی عیب ونقص نیست اما گاهی اصحاب قلم هرگز تلاش، موفقیت وخدمات وکلا را نمی‌بینند، گاهی چشم می‌پوشند و قلم فرسایی هایی می‌کنند که این امر جفا برقلم و رسالت صاحبان قلم است. چه خوب است که در قلم هایمان بازنگری کنیم، از تخریب غیرمنصفانه پرهیز کنیم واما برحسب وظیفه نقد منصفانه کنیم، وحدت آفرینی کنیم وظرفیت دانایی وتوانایی نمایندگان استان را که مقبولیت بالایی دارندحرمت بگذاریم تا در امانت داری قلم کمی بیشتر صاحبان معرفت قدر قلم ما را بداند و باور کنند...
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاگرد
Iran, Islamic Republic of
« از تخریب غیرمنصفانه پرهیز کنیم »
مگر تخریب منصفانه هم داریم استاد
بويراحمدى هاى گچساران
Iran, Islamic Republic of
والا ما هم موافقيم ولى آقاى زارع و هاشمى با اين قضيه كنار نميايند مثلا چند مدير گچسارانى ما در استان رو قربانى اين مسائله كردند و يا با بحث بودجه و طرح هاى عمرانى شهرمان مشكل دارند و جديدا با موضوع بودجه نفت هم مخالفت ميكنند و جديدأ توانايى نماينده شهرمان رو دكتر تاجگردون رو هم زير سؤال ميبرند
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی باید تا می توانیم به نقد شدید عملکرد بد تاجگردون بپردازیم برخیشون هم که چیزی برای تخریب ندارند دوست عزیز مثل ع ه - غ ز .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1