تاریخ انتشار
جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۰۱۸۱۵
متن ارسالی:

افکار عمومی حق را به زارعی می‌دهند؟ / کهگیلویه و بویراحمد نیاز به آرامش دارد

 متن ارسالی
۱۰
۰
افکار عمومی حق را به زارعی می‌دهند؟ / کهگیلویه و بویراحمد نیاز به آرامش دارد
کبنا ؛ متن ارسالی
زارعی، این بار در زمین تاجگردون بازی نکرد! او حتی توپ شلیک شده به سمت حوزه انتخابیه‌اش را هم بر نتابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حرف دلش را زد و با طرح یک سوال که ظاهراً بسیاری دیگر از مردم، دنبال پاسخ آن بودند، گفت: چرا ایشان (تاجگردون) برای بر هم زدن آرامش منطقه هر روز یک حاشیه ایجاد می‌کند؟!
 ظاهراً این بار، تاجگردون نتوانست به راحتی در افکار عمومی برنده باشد، "غلام حوزه بویراحمد" هم در تاکتیک خود تجدید نظر کرده و هم ترجیح داد دیگر سکوت را پیشه خود نکند و فعال‌تر به انتقال‌ها پاسخ دهد.
به همین دلایل که گفتم. زارعی این بار نشان داد، دست "غلام گچساران و باشت" را خوانده و مترصد حمله جدیدی از تاجگردون هست تا نشان بدهد بخش عمده ادعاهای نماینده همکارش در مجلس، واقعیت ندارد و یا اگر اینگونه که رسانه‌ها نوشته بودند، نیست!
زارعی، در فضای رسانه‌ای هم، از روشهای قبلی و قابل پیش بینی استفاده ننمود، او این بار سریع‌تر واکنش نشان داد، بسیار زود نشانی اسناد و مدارک طرح را ارایه و در نهایت هم با حالتی پیروزمندانه‌ای خطاب به همه می‌گوید: همه مجوزهای پتروشیمی بویراحمد و دنا، طبق مستندات موجود با پیگیری ما و مجری طرح انجام شده است.
او در ادامه، کلام خود را به طنزی تلخ گونه و کنایه‌ای منتقدان با چاشنی یادآوری نشانه‌ها، تغییر می‌دهد و به سبکی که خواننده مطلب، بتواند در ذهن خود تجسم کند" پرونده روی میز غلام بویراحمد" است، عنوان می‌کند: تمام مجوزهای پتروشیمی بویراحمد در وزارت نفت، در سازمان محیط زیست و وزارت نیرو، در سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی و در بانک رفاه، تنها و تنها با پیگیری بنده و با حضور مجری طرح انجام گرفته است.
زارعی، انتظاری معقول به نام رعایت اخلاق را به همکار مجلسی خود یادآوری و ادامه می‌دهد: ایشان اصلاً حق ندارد در مورد پروژه‌های بویراحمد اظهار نظر کند، مگر دیگران در مورد پروژه‌های گچساران اظهار نظر و مداخله می‌کنند؟
در این میان، اگر تاجگردون نحوه انتشار صحبت‌های خود را تکذیب کند که انتقادات تمام می‌شود، اما اگر پافشاری داشته باشد، در روزهای آینده فضای رسانه‌ای استان جدال سختی را شاهد خواهند بود، فضاسازی رسانه‌ای که این بار به سختی می‌توان غلام بویراحمد را شکست خورده این فضا در کهگیلویه و بویراحمد بدانیم.
از طرف دیگر دلیلی منطقی برای حملات تاجگردون به حوزه بویراحمد و دنا هم وجود ندارد! او ظاهراً می‌خواهد انتقادها در مرکز استان تا پایان سال آینده بماند، اما روش‌های برخورد وی به گونه‌ای هست که عکس چنین انتظاری روی می‌دهد.
تاجگردون چه بخواهد و چه نخواهد! حاشیه‌های بسیاری را در انتخابات مجلس از حوزه گچساران و باشت خواهد داشت.
در نهایت تاکید می‌کنیم که در شرایط حساس کنونی، کهگیلویه و بویراحمد به آرامش و اتحاد نیازمند هست و نباید نماینده مجلس خود عامل برهم زدنش باشند و به جای حل مشکلات مردم با چنین اظهار نظرهایی آرامش استان را بگیرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحطلبان
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامی که برا جناب تاجگردون قائل هستم حق رو به آقای زارعی میدم. تا الان جز جناب تاجگردون نمایندگان دنبال مسائل منطقه ای و فامیلی نبودن. جناب تاجگردون باور کنید حیف هست که شما خودتون رو دارین خراب می کنید اون هم نزد مردم بویراحمد سردسیر و گرمسیر.
Iran, Islamic Republic of
. زارعی با حمله به تاجگردون رفع نمیشه. بعدشم از طرف افکار عمومی و بویراحمد حرف نزنید اکثریت بویراحمد تاجگردون را قبول داره.
محمود محمودی
Iran, Islamic Republic of
حق با زارعی هست ؛ در واقع تاجگردون.
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اتفاقا این صحبت جناب اقای زارعی به نفع حوزه انتخابییه گچساران و باشت است چون اقای تاجگردون دیگه مجبور نیست وقتی را که باید برای پیگیری پروژه های حوزه انتخابییه خود بگذارد ان وقت را برای بویراحمد صرف کند
امیدوارم اقای زارعی. وزارتخانه ها را یاد بگیرد و پیگیر پروژهای بویراحمد و دنا باشد
البته اگه. ایشان هم هستند اجازه بدهند و وقت اضافه داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
خواهشا از طرف افکار عمومی نظر نده. افکار عمومی که واقعیات را میدونه حق را به تاجگردون میده. رئیس کمیسیون بودجه همه کار بودجه است وسلام
نمنم
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا حرفی بدی نزده میگه مجوز پتروشیمی را من گرفتم
برزگر
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده بویراحمد عملکرد خوب و اقتاع عمومی مردم در راستای خدمات ارزشمند از مسئولین به کار گماشته بوسیله جنابعالی که اکثرا از یک طایفه خاص و ویژه هستند اگر صورت بگیرد مردم خود بخوداز شما دفاع می کنند حرف زدن چه فایده !!!الان در جایی که بزرگترین خروجی اب شرب را دارد و بعد از گذشت مسیری طولانی به دریا شور خواهد ریخت ولی متاسفانه روستاهایی که در دامنه دنا و در مسیر این اب به هدر رفته جای دارد و با توجه بی برنامه گی مسئولین الان از درد بی ابی رنج می برنند صحبت کردن چه دردی دوا می کند!! اقای نماینده با اقای تاج گردون در مجلس با عملکرد مثبت و عزتمند از مردم بویراحمد همیشه سربلند ،با قدرت با شهامت باید دفاع بکنی و با این روش با اون رقابت بکنی نه بین ما مردم هر روز فقیر تر حرف بزنی این چه فایده دارد !!در مقابل این فهم و درک بالا و والای مردم حوزه انتخابیه باید با درایت مثل کوه سر به فلک کشیده دنا در مجلس شورای اسلامی بدرخشی اینجا چه فایده !!!!
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم ومردمی کبنا سلام عنایت بفرما نظرات بزن
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که اقای زارع نماینده شده استان را باسرحد وگرمسیری بو یراحمد سفلی و علیا تقسیم نموده از عملکردش مشخص می باشد واقعیت را بگویید خدا هست
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
باور کنید . ساخته وانیبو. فقط یه نظر به مدیران کل استان بخصوص آموزش و پرورش . جهاد. راه و شهرسازی. برنامه و بودجه و........ بیندازید.
. کنه بیراحمد و دنا را.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1