کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

آقای استاندار مردم از استخدام‌های فله‌ای مدیران نگران‌ هستند، برخوردها را ادامه بده

5 مرداد 1397 ساعت 14:55

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم استان از پارتی‌ بازی مدیران دستگاه‌های اجرایی نگران‌اند، گفت: برخورد با این مدیران خواست مردم است.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم استان از پارتی‌ بازی مدیران دستگاه‌های اجرایی نگران‌اند، گفت: برخورد با این مدیران خواست مردم است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صقدر پناهی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با انتقاد شدید از استخدام‌های فله ای‌در استان، اظهار داشت: از برخورد استاندار با دانشگاه یاسوج در این زمینه تشکر و سوال ما این بوده چرا برخوردها ادامه پیدا نکرد.
وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از استخدام های فله‌ای نگرانند و استاندار باید برخوردها را ادامه دهد، عنوان کرد: مردم همچنین از موضوع پارتی بازی بشدت نگران بوده و خواستار برخورد قانونی با مدیران پارتی باز هستند.
پناهی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از پارتی بازی‌های در استان و دستگاه‌های دولتی بشدت نگران و ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: از استاندار می‌خواهیم برخوردها با مدیران استخدام کننده فله‌ای و مدیران پارتی باز را با قدرت بیشتری ادامه دهد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برخی مدیران حاضر نبوده در نماز جمعه‌ها شرکت کنند، ادامه داد: این مدیران فاصله شان با مردم زیاد شده و امروز میبینید مردم چگونه از آنان ناراضی هستند.
پناهی مصلاهای نماز جمعه را تریبونی مناسب برای بیان عملکردهای نظام دانست و یادآورشد: متاسفانه اغلب مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر نیستند عملکرد نظام را از پشت تریبون‌های نماز جمعه بیان کنند و همین موضوع عامل فاصله گرفتن آنان با مردم شده است.
وی تصریح کرد: مدیران می‌توانند میز خدمت خود را در مصلاهای استان راه اندازی و پاسخگوی مردم خود باشند و مصلاها آمادگی این موضوع را با مدیران دارند.
پناهی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برجام هم‌پرداخت و از اینکه در ابتدای برجام برخی سخنان ائمه جمعه راجع به برجام را نادرست می خواندند اظهار تاسف کرد‌.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای بحث برجام تمامی ائمه جمعه از این بحث ناراضی بودند اما برخی سخنان این دلسوزان را نادرست و غیرکارشناسی می‌خواندند، اظهار داشت: نتیجه امروز برجام همان چیزی بود که ائمه جمعه می‌گفتند و ستادهای نماز جمعه همواره بفکر نظام و مردم بوده است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دولتمردان بایستی بفکر رضایتمندی مردم باشند و در این راستا تمامی تلاش‌های خود را بکار گیرند‌.


کد مطلب: 401807

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401807/آقای-استاندار-مردم-استخدام-های-فله-ای-مدیران-نگران-هستند-برخوردها-ادامه-بده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1