تاریخ انتشار
جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب : ۴۰۱۸۰۱
کبنا گزارش می‌دهد

تاجگردون: مواضع سردار سلیمانی پشتوانه نظام است / مهدوی: رویکرد ذی‌نفعی برخی مسوولان به دانشجویان / نقد سازنده و منصفانه همواره در دستور کار بسیج است

۲
۰
تاجگردون: مواضع سردار سلیمانی پشتوانه نظام است / مهدوی: رویکرد ذی‌نفعی برخی مسوولان به دانشجویان / نقد سازنده و منصفانه همواره در دستور کار بسیج است
کبنا ؛مسؤول بسیح دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست راهبردی بسیج دانشجویی حمایت از نخبگان هم استانی از جمله تاجگردون است.
 شهرام مهدوی‌مطلق عصر امروز در نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد از تاجگردون تشکر می کنیم که با یک پیامک دعوت دانشجویان را پذیرفت.
مسوول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اقدامات بسیج دانشجویی و اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: اکنون ۲۱ گروه جهادی در تعداد 53 روستای استان مشغول به فعالیت هستند.
مهدوی‌مطلق در ادامه به رویکرد مسوولان نسبت به دانشجویان اشاره کرد و گفت رویکرد برخی از مسوولان به دانشجویان مقطعی و ذی‌نفعی است و برخی در مقطعی خود را سینه‌چاک جنبش دانشجویی می‌دانستند و در مقطعی دیگر جنبش دانشجویی را حرف مفت قلمداد می‌کنند.
این مسوول در ادامه با تقدیر از برخی مواضع تاجگردون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه ملی کارآمدی و بالندگی شما قابل تقدیر است.
وی نگاه راهبردی بسیج دانشجویی استان را حمایت از نخبگان هم استانی دانست و گفت: این شخص چه تاجگردون در برهه فعلی و چه هدایتخواه باشد مورد حمایت خواهند بود.
مسؤول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه و رسالت بسیج دانشجویی مطالبه‌گری است خاطرنشان کرد: نقد سازنده و منصفانه همواره در دستور کار بسیج است و در ارتباط با تاجگردون و حمایت از برخی مواضع انقلابی در کنار آن نقدهایی هم وجود داشته است.
وی به جنگی که دولت‌های استکباری از جمله امریکا علیه جمهوری اسلامی شروع کرده اشاره کرد و گفت: همان گونه که آن‌ها اتاق چنگ علیه ایران در وزارت خزانه‌داری و کمیسیون‌های برنامه و بودجه خود آغاز کرده‌اند انتظار می‌رود که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم اتاق جنگ علیه دشمن راه‌اندازی کند.
اظهارات سردار سلیمانی خطاب به ترامپ پشتوانه نظام است/روحانی از مدار نظام خارج نشده است
 غلامرضا تاجگردون در نشست با شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی سؤالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف به خصوص مشکلات اقتصادی کنونی کشور بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجویان باید در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه بین‌الملل اظهار نظر داشته باشند تصریح کرد: منتها این اظهار نظر باید همراه با تحقیق باشد.
تاجگردون به موضوع اصلاح‌طلب و اصولگرا اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مرز نیست بلکه بهانه‌ای برای پیاده‌سازی دیدگاه‌هاست.
وی به جریانات سیاسی دوران امام راحل اشاره کرد و گفت: راست کنونی در آن دوره رویکرد اصلاح‌طلبی داشت که شاهد دعوای بازار و غیر بازار  بودیم و در آن دوره کاملا مواضع دو جریان برعکس بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این که اصول را نباید فراموش کنیم نسل جدید را هم نمی‌توان با تفکر 40 سال پیش نگه داریم.
تاجگردون با بیان اینکه اصولمان قانون اساسی است و ستون خیمه هم ولایت فقیه است خاطرنشان کرد: تندروی باعث می‌شود که از اصول و اصلاح دور بمانیم و باید به شیوه و در مسیر رهبری حرکت کنیم.
وی در خصوص لایحه FATF هم گفت: پیشنهاد دهنده عقب افتادن رسیدگی به این لایحه خودم بودم و خیلی‌ها از دو طرف به من حمله کردند.
تاجگردون خاطرنشان کرد: نظر من این بود که عقب بیفتد تا اول اینکه به وحدت خدشه‌ای وارد نشود و دوم اینکه منتظر بمانیم که رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با برجام چه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اگر در آن برهه این لایحه به رای گذاشته می‌شد چه رأی می‌آورد و چه رأی نمی‌آورد به مشکل برمی‌خوردیم خاطرنشان کرد: با این کار نشان دادیم که ما اهل دعوا نیستیم و قبل از این که ترامپ از برجام خارج شود در مورد آن اقدامی نکردیم.
تاجگردون با بیان این که من هم معتقد به ایرادات این لایحه هستم اظهار کرد: به عنوان نماینده مجلس در نشست با صندوق بین‌المللی پول شرکت داشتم که در آن جا برخی می‌گفتند شما بحث برجام را رها کنید و بحث FATF را حل کنید که همان جا برای آن‌ها تبیین کردم که برخی از فعالیت‌های عمرانی ما را زیر مجموعه‌های سپاه انجام می‌دهند که در همه جای دنیا و در دوران صلح این کار مرسوم است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برای آن‌ها توضیح دادم که قرارگاه خاتم برای سازندگی کشور فعالیت می‌کند و مگر می‌شود به آن‌ها پول نداد.
وی با بیان اینکه در بحث FATF جمهوری اسلامی با دنیا دعوا ندارد خاطرنشان کرد: حرف ما این است که باید در چارچوب خود حرکت کرده و آن را حفظ کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مسؤولان نظام همگی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند و قطعا تصمیم آن‌ها همانی است که مد نظر مقام معظم رهبری است.
وی به مواضع اخیر سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این اظهارات و مواضع پشتوانه نظام است و شاید برخی ندانند و فکر کنند که این صحبت‌ها چه ارزشی دارد.
تاجگردون اظهارات تحقیرآمیز سردار سلیمانی خطاب به ترامپ را پشتوانه نظام دانست و گفت: به شخصه قائل به این نیستم که بادی از سوی دشمن حتی از کنار سپاه بگذرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع حمایت از روحانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری به دوستان اصولگرای خود گفتم شما خودتان بازی را داغ کردید.
وی شکست اصولگرایان در انتخابات را مربوط به جمنا دانست و گفت: اعتقاد داشتم اگر روحانی با خودش هم در انتخابات کشتی می‌گرفت دوم می‌شد.
تاجگردون بیان کرد: اگر یک نفر خیلی ساده وارد انتخابات می‌شد روحانی را شکست می‌داد که قالیباف توانایی این کار را داشت.
وی در ادامه گفت: شاید خیلی از مواضع آقای روحانی را قبول نداشته باشم اما اینکه بیایم و بگویم عذرخواهی می‌کنم هرگز این کار را نخواهم کرد لذا هرگاه روحانی از مدار جمهوری اسلامی خارج شد عذرخواهی می‌کنم اما وی تاکنون از این مدار خارج نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه مهدوی . بسیج دانشجویی ..واقعامادیگه نیستیم..
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدوی بسیج دومین.خود را کرد اول اون نامه که به . نوشتید وحالا دعوت از تاج گردون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1