کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با «تاجگردون» / قدردانی بسیج از نماینده گچساران و باشت

4 مرداد 1397 ساعت 16:51

نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.


به گزارش کبنا، عصر امروز نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.
در این نشست ابتدای کلیپی از غلامرضا تاجگردون در مجلس که در موافق استیضاح وزیر کار صحبت کرده بود، پخش شد و بعد هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌ها خود را مطرح کردند.
شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه 21 گروه جهادی از دانشجویان استان در حال خدمت رسانی به مناطق محروم هستند، اظهار کرد: آقای تاجگردون رویکرد پاسخگویی شما را ارج می‌نهیم و بر خلاف عده‌ای که به دانشجویان فقط  نگاه ابزاری دارند و به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و اصلاً حرف دانشجویان را به حساب نمی‌اورند.
مهدوی‌مطلق ادامه داد: دانشجویان نیروی پیشگام هر مملکت به خصوص در کشور ما دانشجویان بوده است. جایگاه دانشجو، جایگاه بالایی است.
وی به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و گفت: این جلسه برای هم تقدیر از مواضع شما در نقد دولت و هم مطالبه گری دانشجویان از شما در جنگ اقتصادی در موضوع تصویب قوانین لازم و نظارت بر عملکرد است و در واقع به منظور قدردانی از بالندگی شما در عرصه ملی و مواضع شما در نقد دولت و همچنین تلاش‌تان در بودجه ریزی سال 97 این جلسه تشکیل شده است و همواره نگاه راهبردی و مواضع بسیج دانشجویی حمایت از بالندگی و خودباوری فرزندان این دیار است چه آن فرد آقای تاجگردون منتسب به جریان اصلاح‌‌طلبی باشد و چه آقای هدایت‌خواه از جریان اصولگرایی.
وی افز ود: مهم این است که فرزندان استان ما به صورت فرا استانی و با بالندگی خودشان در عرصه ملی توانسته‌اند خدمات خوبی را ارائه دهند که این قابل تقدیر است.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز، جنگ جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: دشمن اتاق جنگ خود را از وزارت دفاع به وزارت اقتصادی تغییر داده است و ما هم انتظار داریم که سنگر برنامه و بودجه مملکت اسلامی ما به اتاق جنگ اقتصادی مقابل اتاق جنگ اقتصادی دشمن که علیه ما طراحی کرده است، تبدیل شود.
 


کد مطلب: 401786

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401786/نشست-بسیج-دانشجویی-کهگیلویه-بویراحمد-تاجگردون-قدردانی-نماینده-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1