تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۰۱۷۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

نشست بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با «تاجگردون» / قدردانی بسیج از نماینده گچساران و باشت

۳
۵
نشست بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با «تاجگردون» / قدردانی بسیج از نماینده گچساران و باشت
کبنا ؛به گزارش کبنا، عصر امروز نشست شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر گزار شد.
در این نشست ابتدای کلیپی از غلامرضا تاجگردون در مجلس که در موافق استیضاح وزیر کار صحبت کرده بود، پخش شد و بعد هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌ها خود را مطرح کردند.
شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه 21 گروه جهادی از دانشجویان استان در حال خدمت رسانی به مناطق محروم هستند، اظهار کرد: آقای تاجگردون رویکرد پاسخگویی شما را ارج می‌نهیم و بر خلاف عده‌ای که به دانشجویان فقط  نگاه ابزاری دارند و به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و اصلاً حرف دانشجویان را به حساب نمی‌اورند.
مهدوی‌مطلق ادامه داد: دانشجویان نیروی پیشگام هر مملکت به خصوص در کشور ما دانشجویان بوده است. جایگاه دانشجو، جایگاه بالایی است.
وی به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و گفت: این جلسه برای هم تقدیر از مواضع شما در نقد دولت و هم مطالبه گری دانشجویان از شما در جنگ اقتصادی در موضوع تصویب قوانین لازم و نظارت بر عملکرد است و در واقع به منظور قدردانی از بالندگی شما در عرصه ملی و مواضع شما در نقد دولت و همچنین تلاش‌تان در بودجه ریزی سال 97 این جلسه تشکیل شده است و همواره نگاه راهبردی و مواضع بسیج دانشجویی حمایت از بالندگی و خودباوری فرزندان این دیار است چه آن فرد آقای تاجگردون منتسب به جریان اصلاح‌‌طلبی باشد و چه آقای هدایت‌خواه از جریان اصولگرایی.
وی افز ود: مهم این است که فرزندان استان ما به صورت فرا استانی و با بالندگی خودشان در عرصه ملی توانسته‌اند خدمات خوبی را ارائه دهند که این قابل تقدیر است.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز، جنگ جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: دشمن اتاق جنگ خود را از وزارت دفاع به وزارت اقتصادی تغییر داده است و ما هم انتظار داریم که سنگر برنامه و بودجه مملکت اسلامی ما به اتاق جنگ اقتصادی مقابل اتاق جنگ اقتصادی دشمن که علیه ما طراحی کرده است، تبدیل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش همه بسیجیها مثل شما فکر میکردنند
سیف اله افراز
Iran, Islamic Republic of
جنگ اقتصادی در.ر ما سرآمد است اختلاس،قاچقاق ارز خرید خودرو گوشی از ارز دولتی ،دزدی،رانت وهزاران ترفنددیگر خود یک اتاق فکری دارد که توی دنیا بی نظیر است
ما میراث خوار رنج حابیلم برادر
دزد دست رنج برادرن خویشم برادر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد این جلسه رنگ‌و‌بوی سیاسی دارد و بیشتر تخریب رقیبان هدایت خواه
و‌به نوعی نشان‌دادن هدایت خواه به عنوان چهره ملی که البته چنین چیزی نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1