تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۱
کد مطلب : ۴۰۱۷۷۱
دیودیده خبر داد

راه اندازی معدن فسفات چرام با اعتبار 300 میلیارد ریال تا پایان سال

۰
راه اندازی معدن فسفات چرام با اعتبار 300 میلیارد ریال تا پایان سال
کبنا ؛داریوش دیودیده مدیرکل صنعت ومعدن وتجارت در جلسه تنظیم  بازار که روز چهارشنبه (3 مردادماه 97) در محل شبکه بهداشت و درمان تشکیل گردید اعلام کرد، اعتبار تخصیصی برای راه اندازی معدن فسفات بالغ بر سیصد میلیارد تومان است که تا پایان سال انشاله به بهره برداری خواهد رسید و در روزهای اول راه اندازی بالغ یکصد نیرو مورد احتیاج این طرح می‌باشد که از جوانان منطقه تامین خواهد شد، وی همچنین عنوان کرد که به‌طور رسمی ستاد تنظیم بازار در استان و شهرستان‌ها به عهده ادارات صنعت و معدن و تجارت گذاشته شده است و در واقع استانداران در استان و فرمانداران در شهرستان ریاست کارگروها را به عهده دارند و پیگیری مصوبات آن را باید در دستور کار داشته باشند.
وی به در نظر گرفتن همه عوامل بازار اشاره کرد وگفت: باید هم مصرف کننده مد نظر قرار گیرد وهم تولید کننده، سیاست دولت این است که با یک جامع نگری وتفکر جمعی به یک نقطه تعادل برسیم.
دیودیده گرانی آب معدنی را به‌عنوان مثال متذکر شد و افزود: تولید آب معدنی از قسمتهای مختلفی است شامل قطعات وبرچسب ها، هرکدام از یکجا خریداری می‌شود وبا توجه به افزایش قیمت‌های آن‌ها، تولید کننده هم مجبور به افزایش قیمت می‌شود که متضرر نشود.
وی در ادامه عنوان نمود که ماها نباید هر اتفاقی را به جامعه تسری دهیم وآرامش مردم را به هم بزنیم، ایشان ابراز کرد: همه ما وظیفه داریم چه در دولت وچه صنف وچه تشکل، افکار عمومی را مدیریت کنیم تا جامعه دچار مشکل نشود، هرنوع خلاف را جلوگیری نماییم تا جامعه روی ریل امن آنرا احساس کند.
دیودیده به وظیفه رسانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی وآرامش دهی به مردم با کمک رسانه‌های جمعی بخصوص ملی و نشان دادن ظرفیت‌های ملی منطقه‌ای توسط رسانه‌ها از جمله رسالت این کارگروها تنظیم بازار است.
فرماندار چرام فتاحی که حسن ختام این جلسه به سخن گفتن پرداخت ضمن تبریک تولد امام رضا ع به مشکل اساسی این موضوع اشاره داشت: از مشکلات ما نبود اداره صنعت ومعدن در چرام است اگر تدبیری اندیشیده شود و یا نماینده ایی مختص چرام در دهدشت مستقر باشد که مستقیماً همکاری کند موانع پیش روی برداشته خواهد شد.
وی به نبود زیر ساختها اشاره کرد و لزوم آنرا تذکر داد و گفت: اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد وارتباط ما با گچساران قطع شود از نظر تامین نان مشکل اساسی خواهیم داشت، داشتن انبارها ومخازن وسردخانه الزامی است لازم است جناب دیودیده در استان پیگیری نمایند.
فرماندار چرام همچون دیودیده از زحمات بی‌دریغ نماینده در تامین اعتبارات فسفات و آوردن امکانات اولیه جهت راه اندازی آن تشکر و قدردانی کرد اما درخواست داشت که نماینده صنعت و معدن برای تامین زمین‌های مورد نیاز مراجعه تابا تشکیل جلسه با ادارات مشکلات زمین، آب وبرق را مرتفع نمایند.
وی اظهار داشت: ما آماده هرگونه همکاری با مدیریت فسفات هستیم چرا که به نفع مردم ومنطقه است وکوتاهی نخواهیم کرد، از نماینده محترم هم که پیگیر این موضوع است بسیار تشکر وقدردانی می‌کنیم.
-------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1