تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۷۳۰
در جلسه ستاد تنظیم بازار کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت:با «احتکار» و «گران فروشی» دربازار مبارزه می کنیم

۰
نیکبخت:با «احتکار» و «گران فروشی» دربازار مبارزه می کنیم
کبنا ؛ظهر امروز جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار کهگیلویه،مدیر کل صنعت،معدن و تجارت و سایر اعضای شورا در فرمانداری دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این جلسه با اشاره به بحث تحریم و جو  روانی  ایجاد شده ناشی از آن اظهار کرد:تامین کالا و مایحتاج مردم از دغدغه های ماست که باید اقداماتی در جهت جلوگیری از احتکار،مبارزه با گران فروشی وصنوف متخلف صورت گیرد.
جعفر نیکبخت عنوان کرد:گشت های مشترک بین ادارات متولی تنظیم و نظارت بر بازار باید باشد تا اگر متخلفی در هر صنفی در خدمت رسانی به مردم کم کاری کند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شود.
نیکبخت ادامه داد:ادارات متولی نظارت و تنظیم بازار باید گزارشات خود را رسانه ای کنند تا مردم در جریان پیگیری و نظارت ادارات بر بازار باشند.
وی افزود:ادارات (صنعت،معدن و تحارت،اتاق اصناف) باید بازرسی های خود را به صورت هفتگی ارائه دهند،در خصوص کم بودن تعداد بازرسان بازار در شهرستان نیز در شورای تامین در خواست همکاری و استفاده از نیروهای بسیجی را مطرح می کنم و در جلسه شورای اداری نیز از حراست ادارات می خواهیم به عنوان بازرس افتخاری همکاری نمایند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بازرسان معمولا برای صنوف مختلف شناخته شده هستند خطاب به مدیر کل صنعت،معدن و تجارت گفت:بهتر است برخی مواقع بازرسان ادارات متولی در استان به شهرستان بیایند و بازرسی از صنوف را انجام دهند.
نیکبخت عنوان کرد:جلسه ای با حضور صنعت،معدن تجارت و با مشارکت جهاد کشاورزی،تعاونی روستایی به منظور نیاز سنجی برای ذخیره کالا تشکیل ونتیجه به فرمانداری و استانداری اعلام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1