کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت

کاروان زیر سایه خورشید در لنده (+تصاویر)

1 مرداد 1397 ساعت 17:47

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه حضور در شهرستان لنده با حضور در جوار شهدای گمنام و شهدای روستای مونه گلزار مطهر این شهیدان والا مقام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.


شهیدان همان کسانی بودند که در راه دین و اسلام و قرآن و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی پا به میدان رزم و جهاد و شهادت گذاشتند و با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کردند.
آنان کسانی بودند که مسیر حرکت و درس آزادگی را در مکتب امام معصوم خود یافتند و با حضور در این مکتب راه جاودانگی را در پیش گرفتند.
شهدای گمنام ولی خوشنام شهرستان لنده امروز میزبان شمیم عطر رضوی و حضور خدام و پرچم زیبای حرم مطهر امام رئوف و مهربان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بودند.
مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام و شهدای روستای مونه با حضور خدام و پرچم حرم مطهرامام رضا(ع) و جمع کثیری از مردم و مسؤولان انجام شد.








استقبال با شکوه مردم شهرستان لنده
عطر و شمیم دلنواز رضوی امروز با حضور خدام و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در شهرستان لنده وزیدن گرفت.
استقبال باشکوه مردم لنده از کاروان زیر سایه خورشید نشان از ولایتمداری و عشق به اهلبیت(ع) را به تصویر کشید.
مراسم استقبال از خدام و پرچم حرم مظهر ثامن الائمه در هشتمین روز از دهه کرامت و در مصلی نماز جمعه شهر لنده برگزار شد تا مردم خداجوی و ولایتمدار بار دیگر دیدگان خود را با پرچم سبز حرم رضوی متبرک نمایند و از دور سلامی به امام خویش گویند.
در مسیر استقبال مراسم شبیه‌خوانی و تعزیه‌خوانی توسط برخی از جوانان این شهرستان برگزار شد سپس مردم با حضور در مصلی نماز جمعه به جشن و سرور در وصف میلاد امام معصوم خویش پرداختند.







 


کد مطلب: 401705

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401705/کاروان-زیر-سایه-خورشید-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1