تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۱۷۰۱
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

دفاع تمام قد استانداری از «فرماندار کهگیلویه»/ با مدیری که نعل وارونه بزند برخورد می کنیم!/کسی که «نقاب جریانی » می‌زند صدایش ارزش شنیدن ندارد!

۳۴
۰
دفاع تمام قد استانداری از «فرماندار کهگیلویه»/ با مدیری که نعل وارونه بزند برخورد می کنیم!/کسی که «نقاب جریانی » می‌زند صدایش ارزش شنیدن ندارد!
کبنا ؛صبح امروز جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار کهگیلویه و با مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویر احمد، اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به نمایندگی از استاندار به بیان سیاست‌های جدیدی که تیم مدیریتی استانداری در استان دنبال می‌کند پرداخت و اظهار کرد: نفی رفتارهای قوم گرایانه، منطقه گرایانه ازجمله این سیاست‌ها است که استاندارو مجموعه استانداری  عزم خود را جزم کرده و در اجرای این سیاست‌ها  نه از هیاهوی عده ای می‌ترسیم و نه بنا برداریم این سیاست را با این هیاهوها کنار بگذاریم.
پرواز توجه جدی به برنامه‌های توسعه محور را سومین سیاست جدید استانداری برشمرد و عنوان کرد: نگاه توسعه گرایانه استانداری مبتنی بر علم و دانش و واقعیت‌های امروز کهگیلویه و بویر احمد است، نگاهی یکپارچه و فراگیر به مشکلات استان که  هیچ گوشه ای از استان در نظر استاندار با منطقه ای دیگر تفاوت ندارد.
پرواز با بیان اینکه توسعه فرایند گذار از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در عرصه سیاست، اجتماع، فرهنگ و اقتصاد است، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین موانع توسعه دو رفتار پیشین قوم گرایانه و منطقه گرایانه است، بدون شک توسعه پایدار بدون از داشتن یک فرهنگ سیاسی سالم، سرمایه اجتماعی فزاینده و دموکراسی  میسر نخواهد بود.

کسی که نقاب جریانی می زند صدایش ارزش شنیده شدن ندارد
وی ادامه داد: این روزها شاهد صحبت‌های توسعه گریز و توسعه ستیز در سایت‌های خبری و فضای مجازی بوده‌ایم، تاکید مجموعه استانداری بر حرمت و پاسداشت حق نقد و انتقاد مردم است، تمام صداهای منتقدی را که دغدغه توسعه شهرستان کهگیلویه را دارند خواهیم شنید و رسانه‌ها نیز موظف هستند به عنوان دیده بان توسعه، نظاره گر عملکرد مدیران این استان باشند وباید در نهادینه کردن فرهنگ نقد مسئولین در کنار مردم پیش قدم باشند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویر احمد افزود: مردم فهیم این منطقه، وجه تمایز انتقاد را با انتقام می‌دانند، آنان نقد زدن را با انگ زدن می‌دانند، مجموعه استانداری سینه ای گشاده و گوشی شنوا برای انتقادها دارد و دفتر سیاسی استانداری برای فراهم کردن بستر انتقاد با کمال آسایش برای مردم، برنامه‌ها دارد که اصلی‌ترین این برنامه‌ها ترویج فرهنگ گفتگو است، نباید از آن ترسید چرا که با گفتگو بسیاری از چالش‌ها و مشکلات این استان حل خواهد شد.
پرواز با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد پارازیت‌های ارسالی از مراکز و محافل معلوم الحال بر امواج خدمت رسانی دولت در این استان ذره ای خلل ایجاد کند، تصریح کرد: صداها را می‌شنویم ولی به پارازیت‌ها اجازه ظهور نخواهیم داد، بدون تعارف کسانی را که نقاب جریانی می‌زنند و قلاب فردی، قومی و منطقه ای می‌اندازند، بدانند، نه تنها صدایشان شنیده نمی‌شود بلکه این صدا ارزش شنیده شدن ندارد، و تردید نکنید تا احمدی استاندار است اجازه و فرصت ظهور به این بازی‌ها نخواهد داد!
وی گفت: جای بسی تأمل است عده ای داعه دار و دلسوز جریان دولت در کهگیلویه خودشان را نشان می‌دهند که در مقاطع خاصی، ماشین جمع آوری رأی برای مخالفان دولت بودند، برادر من امروز چگونه دم از دلسوزی برای دولت می‌زنید؟!
پرواز اظهار کرد: گمان می‌کنید این جیق و فریادها مجموعه استانداری را از مسیر اصلی خود منحرف می‌کند؟ حافظه مردم کهگیلویه حافظهٔ  ضعیفی نیست بلکه بسیار پویاست و گذشته نه چندان دور برخی رفتارها در این حافظه‌ها ثبت است لذا در این جلسه به همین حد اکتفا می‌کنیم ولی اگرنیاز باشد  در آینده صریح تر و مستند سخن خواهیم گفت!
با مدیری که نعل وارونه بزند برخورد می‌کنیم
وی به نمایندگی از استاندار، مدیران دولت تدبیر و امید در کهگیلویه را مخاطب قرارداد و اظهار کرد: مدیران موظف هستند توجه جدی به برنامه‌ها و سیاست‌ها، راهبردها های دولت تدبیر و امید داشته باشند  و اگرمدیری عرضه حمایت از برنامه‌های دولت در این شهرستان را ندارد خود بفرماید بیرون؟ اگر مشخص شود مدیری در صندلی مدیریت این دولت نعل وارونه بزند، خلاف برنامه‌های دولت عمل کند بداند بدون لحظه ای درنگ با او برخورد خواهد شد و هیچ قومیت، منطقه  و طیفی جلودار این برخورد نخواهد بود!
مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: مدیران بدون هیچ ترس و لکنت زبانی از برنامه‌های دولت هم در زبان و هم در عمل دفاع کنند و اگر قبول ندارید لطفاً بفرمایید کنار که اگر کنار نرویربدون شک کنار زده می‌شوید این یک اصل مسلم است!
وی ادامه داد: برنامه‌های توسعه محور اقای استاندار نیاز به کمک شما مدیران دولت تدبیر و امید دارد لذا رصد می‌کنیم مدیری که همراه با برنامه‌های استانداری نباشد و بخواهد در خدمت طیف، طایفه، قوم و منطقه ای خاص باشد آن مدیر صلاحیت همراهی با این دولت را ندارد، گذشته هر چه که بود تمام شد! هیچ مدیری حق ندارد اداره و امکانات اداره خود را در اختیار قوم، منطقه و طایفه خاصی قرار دهد که با وی برخورد جدی خواهد شد، مدیر و اداره‌اش باید پایگاه امید مردم کهگیلویه باشد.

دفاع با اقتدار استانداری از فرماندار کهگیلویه
وی افزود همگان بدانند نیکبخت نماینده دولت تدبیر وامید است فرماندار هیچ طیف، قبیله و منطقه خاصی نیست  ودر جهت اجرای برنامه‌های دولت تدبیر وامی  است و استانداری با اقتدار از فرماندار  دفاع می‌کند، هماهنگی 100 درصدی مدیران شهرستان با فرمانداری ضروری است و حتی هماهنگی 99 درصدی نیز پذیرفته نخواهد بود، فرماندار موظف است اگر مدیری هماهنگ نبود به دفتر سیاسی استانداری گزارش دهد و پیگیری باقی کاربا ماست.
پرواز با بیان اینکه اصل تفکیک قوا را پاس می‌داریم ولی بر این باوریم تفکیک قوا تنها برای توزیع صلاحیت هاو مسئولیت‌هاست تصریح کرد: استاندار خواستار تعاملی دوسویه بین فرمانداری و دیگر قوا در راستای خدمت رسانی به مردم است.
وی در پایان مطرح کرد: استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی رویکردهای همه مدیران و فرماندار را رصد و نظارت می‌کند و قطعاً در این جایگاه فعالانه و با برنامه عمل می‌کنیم، امیدواریم مجموعه مدیریت شهرستان یکپارچه در خدمت حل مسائل و مشکلات مردم کهگیلویه باشند تا توسعه شروع مبارکش را با همت شما در این شهرستان کار خود را آغاز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید شجاع و نترس
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً بیارمرزا پدر و مادر ته با این صحبت ها مدیران ما دارن جلوشون خدمات دولت را عده ای یدک می‌کشند و به اسم خود تمام میکنند و از ترس صندلی لام تا کام حرف نمی‌زنند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پرواز واقعاً شما دیر به مجموع استانداری کهگیلویه و بویراحمد ورود پیدا کردید جسارت و شجاعت و قدرت بیان شما ستودنی بود امروز
Iran, Islamic Republic of
ای خدا .راش تصمیم بگیره...
p.m
United States
درود و صد درود بر جناب پرواز...اصلاح طلب واقعی..مدیری پاک و ولسوز..
بابک کلاتی
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترپرواز،اتشالله که باهمین اقتدارادامه میدهید
بویراحمد ، کهگیلویه ، اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این نوع نگاه و بینش درست ، مطمئن باشید در راه درست قرار دارید لذا محکم تر گام هایتان را بردارید .
چرام سبز
Iran, Islamic Republic of
این موارد و استراتژی نفی قوم گرایی را به فرماندار چرام صریحا گوشزد فرمایید و از نیروهای حامی واقعی دولت ( نه مثل عزیزان. قوم گرا ) در مناصب مدیریتی استان استفاده کنید که الحق والانصاف مظلوم واقع شدند و دادرسی هم ندارند .
Netherlands
درود.
گلستانی
Iran, Islamic Republic of
از آقای پرواز انتظاری جز این سخنان شجاعانه و منطقی و توسعه گرایانه نمیرود
امیدآنکه برای توسعه استان هرچه زودتر همگرایی و تعامل میان همه طیف ها ایجاد گردد و در این راه جریان های همسو و غیرهمسو از هیچ تلاشی برای کمک به دولت دریغ نکنند
مجید
United States
درود بر سید علی ، واقعا به مشکلات عمده این استان اشاره می کند ایشان از مدیران پاک و با اخلاق استان میباشد
کارمند علوم پزشکی
United States
احسنت بر سید علی پرواز واقعا صحبتهای وزینی فرمودند
انشاالا مسئولین از ایشان و عملکردشان حمایت کنند
استاندار اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
. شما که خودت . و اصولگرا هستی
با همه جریانها. ماشاالله
خود اقای نیکبخت میگه فراجناحی ام شما میگی اصلاح طللبه.
Iran, Islamic Republic of
پرواز کیه؟
Iran, Islamic Republic of
اگه نقد پذیرید چرا .
چرا خودت جیغ و داد میزنی
. اصولگرای اصلاح طلب معتدل
جرونده
Iran, Islamic Republic of
پرواز کیه کجا بوده تا حالا
دبیر فیزیگ
Iran, Islamic Republic of
. هم اصولگراست در مواقع لازم اصلاحطلب میشه ولی پیشفرضش معتدل تعریف شده
امین
Iran, Islamic Republic of
که. بزن. جای تعجب داره که با انتخاب فرماندار جدید هم اقای پرواز خیلی خوشحاله هم حاج عدل. پیدا کنید پرتقال فروش را. اقای پرواز حرف های.شما و استاندار . مصرف دارند .
سجادحسيني
Iran, Islamic Republic of
الحق كه مثل رئيس.
استاندار اصولگراست
United States
توسعه گریز و توسعه س.
پرولز جان تند نرو خودت هم با همه ج.ی ماشاالله.
. در بیاری یه مطلب برا کبنا همه چی رو شفاف مینویسم اونوقت نمیتونی ت.
کارگر
Germany
مهم اینه که داره حرف دل همه ما رو میزنه پرواز بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
ای کاش خادمی دوتا مدیر شجاع مث شما داشت درود بر اقای پرواز
f.golestani
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این بیان شیوا و رسا
ب امید ارتقا جایگاه استان در توسعه و پیشرفت
رحماني
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقاي پرواز
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
بی شک شناسنامه دارترین فرد جریان اصلاحات در استان آقای پرواز میباشند ک از ابتدا تاکنون پرچمدار اصلاحات بوده که کارنامه ایشان موید همین امر است
عمران
Iran, Islamic Republic of
این سخنرانی سرشار از کلیدواژه هایی است ک با دقت نظر در آن میتوان چرایی عدم توسعه استان در ابعاد مختلف را یافت
ظاهرا آقای پرواز پرچمدار مبارزه با قوم گرایی و عوام فریبی و سهم خواهی های نابجا شده اند
یقینا شجاعت آقای پرواز و درایت ایشان دو بازوی مهم در این دوئل میباشند و قطعا پیروزی در آن همراهی مردم را میطلبد
ریحانه اکوان پور
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم بیانات آقای پرواز نقشه راه سیاسی فرهنگی استان قرار داده شود و از ظرفیت ایشان استفاده بهینه شود
عسکری
Iran, Islamic Republic of
بعد از سال ها حس میکنیم این استان مدیر کل سیاسی داره. احسنت به نگاه آقای پرواز
دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
سید زود ..ی خواهشا. سیاسیون و استاندار اصولگرا نشو بخدا ما دوست داریم.
رسا
Iran, Islamic Republic of
آقای پرواز. نتونستند کاری بکنند شما که سهلی. داشته باش
احمد کشاورز
Iran, Islamic Republic of
پرواز بلند پروازی نکن، ف..ه، صلاح مدیران دست جنابعالی و استاندار نیست، یه مرتبه متوجه میشی با یه اشاره ابروی نمایندگان جایگاه خوت رو از دست دادی.
تدبیر
France
این پرواز چقد پروازی عمل میکنه .برداشته چه خبره برادر با یه پست مدیر کل ستادی .خوب نیست پخته عمل کن .نگونه برخوردها
دولتخواه
Iran, Islamic Republic of
هزاران درودبرمدیرکل سیاسی .ازنقاب گفتند ،واژه ای که نه یک جریان بلکه یک جامعه را ویران خواهدکرد.درقاب حرف های این سرورخوشفکر،نسخه ی اصلی اصلاح طلب بودن رابعینه دیدم.سخنانی که زلال بودند وبوی ناب اصلاحات می دادند.سخنانی که طعم شیرین حقیقت راباخودداشتند
حرف هایی که تیره ، مبهم وچندلایه نبودند.سخنانی که خراش ایجادنمودبرروح کسانیکه تک صدا وخویشتن دوست اند.حرف هایی که پایانی است بر محافظه کاری مدیرانی که رخت اصلاحات برتن دارندولی باهمه اندوبوی بدِ بی اعتمادی وبی تدبیریشان ،خراش ناامیدی را رقم زده است.
شوربختانه واکنش منفی به حضوردکترنیکبخت بیشترازآن عده ای بودکه ایشان راندیده و نشناخته بودند.گویی متاسفانه جغرافیای خاک (بویراحمد)رانشانه وهدف گرفته بودند.وهرچه بیشتردقت می کردی ،روزِانتقام رامی دیدی تا اعتقاد به روز انتقادرا.من کاری به نحوه ی تودیع و....ندارم.دکترپوزش شریف بود وشریف هستند.اما بدترین وجه وصورت ِ ماجرای این چندروزفضاهای مجازی اینجابود که عده ای می گفتندنیکبخت ضعیف وناتوان است که به اقرارخودشان اولین باربود اسم جعفرنیکبخت راشنیده بودند.چه بسا این انتخاب سودمضاعفی برای توسعه ی کهگیلویه ووحدت اصلاح طلبان باشد وبعدا شرمنده ازواکنش منفی این روزهای خویش باشیم وفرداها درودبفرستیم بر انتخابِ نیک استانداری که آن روزها شایددرمکانی دیگرمشغول به خدمت باشند.درود برسیدنیک اندش ومتواضع که درچیدمانی مناسب و عقل پذیرومنطق گرایانه،مدیران را دعوت به تلاش وهمراهی بیشتروبهتربا
دولت تدبیر نمودند. سخنان ناب و پرمعنا و پایان بخششان به تمام حاشیه ها، ماندگاروقابل تآمل ودرس آموزاست.

به امیداتحادوصمیمیت میان تمام اصلاح طلبان کهگیلویه ی بزرگ
United Arab Emirates
به نظر میاد بازی با کلمات و خوب بلده. متاسفانه ضعیفترین تیم مدیریتی تاریخ در استان دارن مدیریت میکنن. از هر کجا پرواز کرده و به اینجا رسیده فعلا تازه اومده . میشه. مردم به فلاکت رسیدن اینا شب و روز دارن حرفهای صد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1