تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۰۱۶۸۰
در شورای آموزش و پرورش کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت: / به قوم‌گرایی و سیاست بازی هیچ اعتقادی ندارم / توسعه کهگیلویه فارغ از هرگونه گرایش سیاسی / ماجرای مخالفت «پوزش» با «داوری»

۴
۱
نیکبخت: / به قوم‌گرایی و سیاست بازی هیچ اعتقادی ندارم / توسعه کهگیلویه فارغ از هرگونه گرایش سیاسی / ماجرای مخالفت «پوزش» با «داوری»
کبنا ؛صبح امروز جلسه شورای آموزش و پروش کهگیلویه با حضور جعفر نیکبخت فرماندار کهگیلویه، اعضای شورا و رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه که از اوایل اسفند ماه سال  1395 تا کنون، به دلیل مخالفت فرماندار سابق در هیچ کدام از جلسات شورای اداری حضور نداشت، برگزار شد.
نیکبخت در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق در این جلسه اظهار کرد: تغییر مدیریت یک امر طبیعی است و مدیریت بیش از 2 تا 3 سال به اعتقاد من مانند آب حوض است که هر بیشتر بماند، گندیده تر می‌شود، هر مدیر جدیدی که روی کار می‌آید، توان خود را به کار می‌گیرد، ایده‌های خودرا پیاده می‌کند و مانند مربی فوتبال مهره‌های خود را چینش می‌کند تا در پایان بازی ببیند موفق عمل کرده است یا خیر؟
نیکبخت با اشاره به اینکه از نظر جغرافیایی محل تولد همه ما استان کهگیلویه و بویر احمد است، گویش و زبان مشترک داریم بیان کرد: بحث «سردسیری» و «گرمسیری»، «طایفه گرایی» که مطرح است، برای بنده و افراد تحصیل کرده و نخبه ای چون شما خوشایند نیست.
وی ادامه داد: دهمین گزینه معرفی شده به استانداری بودم و از همان اوایل نیز بیان کردم «فراجناحی» هستم و به قومیت گرایی و طایفه گرایی و سیاست بازی هیچ گونه اعتقادی ندارم، نماینده دولت هستم هدفی جز اجرای سیاست‌های دولت ندارم.
فرماندار جدید کهگیلویه افزود: سپاسگذارم از اینکه من را پذیرفتید و امیدوارم با همکاری یکدیگر نسبت به توسعه شهرستان اقدام نمائیم چرا که هیچ کسی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد، مگر اینکه همراه و همدلی داشته باشد، رسانه‌ها هم فضا را مسموم نکنند و اجازه دهند مدیران با همراهی و همدلی خدمت کنند.
نیکبخت گفت: پروژه‌های عظیمی در شهرستان کهگیلویه شروع شده‌اند که با همکاری و همدلی شما عزیزان در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان کار خود را با جدیت و بدون توجه به جناح‌های سیاسی، حواشی و اخبار شروع خواهیم کرد.
 وی ادامه داد: سابقه خدمت در دهدشت را دارم سال 80 و 81 رئیس بیمارستان دهدشت بودم پس از آن مدیریت دو بیمارستان در یاسوج را برعهده داشتم و از سال 92 تا 95 نیز معاونت غذا و دارو دانشگاه در خدمت نظام و مردم بودم.
نیکبخت همچنین  در خصوص جایگاه آموزش و پرورش مطرح کرد: در تمام دنیا کشورهایی که به نحو احسن به دو مقوله آموزش و پرورش می‌پردازند پیشرفت کرده‌اند و پرورش باید در اولویت قرار گیرد که بخشی از پرورش ما به روش‌های عشیره ای برمی گردد.
فرماندار جدید کهگیلویه در پایان از «کوروش داوری» رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برای اولین حضور در جلسات فرمانداری تقدیر کرد و افزود: امیدواریم ایشان پایه ثابت شورای اداری، شورای سلامت و آموزش و پرورش باشد
به گزارش کبنا از دهدشت، در حاشیه این جلسه، «کوروش داوری» رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفت‌وگو با کبنا اظهارکرد: از تاریخ 1  اسفندماه 95 تا کنون به دلیل مخالفت دکتر «پوزش» در شورای اداری حضور نداشتم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیکبخت
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
والله بویراحمدها وقتی حس می کنن (( تنها حس می کنن)) حقی از آنها ضایع شده است.
زمین وزمان را به هم می دوزند و سردسیر و گرمسیرشان به فلک الفلاک می رسد.
حالا همه شده ایم هم زبان وهم استانی
واقعا که سیاست را خورده و آب هم پشتش داده اید.
برادر ارجمند لطفا کهگیلویه را رها کن
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
نه جناب داوری .... چرا حقیقت را نمی گویی؟
جنابعالی رشته تحصیلی کاملا بی ربط با شبکه بهداشت دارین و با اصرار عدل هاشمی
و علیرغم مخالفتهای شدید گروهها و فرماندار محترم رییس شبکه شدین ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1