کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

اجرای نمایش‌های رضوی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد / هر شب 23 نمایش اجرا می‌شود / اتمام داوری آثارهای نمایشی

31 تير 1397 ساعت 16:02

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین‌های نمایشی رضوی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و مکان‌های تفریحی یاسوج به اجرا درآمدند.


رضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج با اشاره به اینکه در هفتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی امسال در اجرای برنامه‌ها تمرکززدایی کردیم، اظهار کرد: امسال برای اولین بار در هفتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی سعی کردیم در نقاط مختلف استان از جمله‌های شهرهای مادوان، لنده، سوق، چاروسا، سی‌سخت، دهدشت، پاتاوه، باشت و حتی در مناطق روستایی همانند اکبرآباد و مکان‌های تفریحی نمایش‌های رضوی را به اجرا درآوریم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به جای اینکه تمام برنامه‌ها در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود سعی کردیم با همکاری آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرهای همانند سوق، لنده و باشت نیز نمایش‌های رضوی را برگزار کنیم.
رفیعی با بیان اینکه هر روز بیش از 23 نمایش در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: سعی می‌کنیم تا پایان دهه کرامت نمایش‌های زیادی را در نقاط مختلف استان به منظور ترویج فرهنگ غنی رضوی برگزار کنیم و مردم و جوانان بیش از گذشته با این فرهنگ‌ها آشنا شوند.
وی تصریح کرد: 10 نمایش به هفتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی راه یافته است که ما هر شب 23 نمایش اجرا داریم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کار داوری آثارهای راه یافته به جشنواره شب گذشته به اتمام رسیده است و داوران برای انتخاب آثارهای برتر از امروز به شور می‌نشینند.
رفیعی ادامه داد: اختتامیه جشنواره با حضور مسوولان ارشد کشوری و استانی و نماینده آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
 
 


کد مطلب: 401676

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401676/اجرای-نمایش-های-رضوی-نقاط-مختلف-کهگیلویه-بویراحمد-شب-23-نمایش-اجرا-می-شود-اتمام-داوری-آثارهای-نمایشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1