تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۶۶۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

بازار مسکن در کهگیلویه و بویراحمد ملتهب است

۰
بازار مسکن در کهگیلویه و بویراحمد ملتهب است
کبنا ؛ داریوش دیودیده در نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تعیین قیمت بازار مسکن جزو وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت نبوده و در زمینه التهاب کنونی بازار مسکن دغدغه داریم.
وی با تاکید بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نمی‌تواند نرخ مصوب برای بازار مسکن مشخص کند، افزود: با این وجود در این زمینه از مقامات بالادستی پیگیری‌های فراوانی برای این موضوع داشته‌ایم.
دیودیده ابراز کرد: یکی از وظایف ذاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت نرخ‌گذاری کالا و خدمات بوده و بر اساس نیاز و شرایط موجود و وضعیت کالا و خدمات در بازار نسبت به این موضوع تصمیم گیری می‌شود و برای بازار مسکن و خرید فروش آن نمی‌تواند جز تعیین حق العمل و کمیسیون مشاوران املاک ورود کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اساسی این سازمان همین بازار ملتهب مسکن بوده که اخیرا در همین راستا برای خروج از این بحران کارگروهی متشکل از دستگاه‌هایی که در خرید و فروش مسکن به نوعی دخالت دارند، ایجاد کرده‌ایم.
دیودیده بیان کرد: یکی از تصمیمات این نسشت بدین شرح بود که اعضای کارگروه (نمایندگان دستگاه‌های عضو )، تمام اطلاعات مربوط به بازار مسکن، نحوه ارتباط مالک و مشاور، قیمت مسکن و اجاره بهای آن در تمام نقاط شهر یاسوج و حومه و در ادامه شهرهای استان را در مدت 20 روز آماده و در قالب یک دستوالعمل در اختیار کمیسیون نظارت استان قرار داده و سپس اعضای کمیسیون نسبت به این موضوع به یک جمع‌بندی برسند.
وی تاکید کرد: هیئت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک موظف بوده  تا در مدت دو هفته اعضای صنف مشاوران املاک را ساماندهی و شناسنامه دار کرده و از حضور افراد غیر که در واحد صنفی املاک فعالیت داشته و به فروشندگان و مشتریان مشاوره غیراصولی می‌دهند جلوگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1