تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۱۶۵۱
نماینده مردم بویراحمد و دنا مطرح کرد

آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان دنا

۱
۰
آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان دنا
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: با توجه به تنگناهای موجود، امکان گازرسانی علیرغم همه تحریم‌ها و شرایط جغرافیایی به این ۴ روستا فراهم شد.
 
غلام محمد زارعی افزود: مسئله گازرسانی تابع اصول و بخشنامه‌هایی است؛ به‌نحوی‌که وزارت نفت برای ایجاد هر علمک فقط ۶ میلیون تومان هزینه متقبل می‌شود.
 
زارعی ادامه داد: شرایط خاص این مناطق به شکلی است که گازرسانی هزینه‌های بیشتر از مبلغ مصوب وزارت نفت را شامل می‌شد که با پیگیری‌های انجام‌شده، اعتبارات موردنیاز در این زمینه تأمین شد.
 
وی گفت: پیمانکار این پروژه انتخاب‌شده است که امیدواریم با تلاش بیشتر، طرح زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد.

رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم اعتبار تخصیص‌یافته جهت گازرسانی به این ۴ روستا را ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در چند سال اخیر درزمینهٔ گازرسانی حرکت‌های مطلوبی شکل‌گرفته و در حال حاضر شتاب در گازرسانی به مناطق مختلف استان بیشتر شده است.
 
وی افزود: مطالبات مردم درزمینهٔ گازرسانی بر حق است و ما هم به‌عنوان کارمند دولت موظف هستیم به این خواسته‌ها و مطالبات جامعه عمل بپوشانیم.
 
خادم ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۴ روستای سرتنگ حمیدآباد، پلیس‌راه، چم عربی و سرتنگ رواق در راستای حفاظت از منابع طبیعی و احیای مطالبات بر حق مردم انجام می‌شود.
 
این مقام مسئول جمعیت تحت پوشش این ۴ روستا را 464 نفر اعلام کرد و افزود: متراژ شبکه این پروژه برای ۴ روستا ۱۳ هزار و ۱۷۷ متر است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای بهره‌برداری از این طرح، حدود ۶ ماه در نظر گرفته‌شده که امیدوار هستیم زمان بهره‌برداری زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وظیفه شو تو مجلس ول کرده چسبیده به کارهای اینطوری. چه خبر از بازار خودرو عضو محترم کمیسیون صنعت؟؟؟ چه خبر از گرانی و بازار ارز و طلا نماینده محترم مجلس؟؟؟ چرا کسی از وزرای ضعیف سئوالی نمی پرسه؟؟؟ راستی چه خبر از مصوبات مجلس؟؟؟/ کجایی دقیقا کجایی؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1