کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره بزرگ تجسمی استان در یاسوج برگزار می‌شود

30 تير 1397 ساعت 12:52

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره بزرگ تجسمی استان در رشته‌های نقاشی، عکاسی، پوستر و خوشنویسی روزهای 7 و 8 مردادماه در یاسوج برگزار می‌شود.


رضا دهبانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در خردادماه امسال با پیگیری و اهتمام جدی انجمن هنرهای تجسمی استان در سطح استان توزیع و با هنرمندان این رشته تماس مستقیم برقرار شد که در این جشنواره شرکت داشته باشند.
وی تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در مرحله اول را حدود 400 اثر بیان کرد و افزود: در این مرحله آثار توسط داوران بازبین هم استانی داوری و 88 هنرمند به مرحله دوم دعوت شدند که این مرحله در روزهای 7 و 8 مردادماه با حضور داوران ملی برگزار و هنرمندان تجسمی به رقابت خواهند پرداخت.
دهبانی‌پور با اشاره به سیاست ویژه اداره کل بر حمایت از آثار تجسمی هنرمندان استان اظهار داشت: در کنار اختتامیه این جشنواره و رقابت حضوری هنرمندان کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف با حضور اساتید مطرح کشوری نیز برگزار خواهد شد.
 شایان‌ذکر است این جشنواره در حوزه تجسمی بعد از سال‌ها و به همت مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای تجسمی استان و با همکاری مرکز هنرهای تجسمی کشور قرار است در دهه اول مردادماه در یاسوج برگزار شود.
 


کد مطلب: 401650

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401650/جشنواره-بزرگ-تجسمی-استان-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1