تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۱۶۴۳
در بازدید از پتروشیمی دهدشت:

اعتراض نماینده کهگیلویه از روند اجرای پتروشیمی دهدشت

۰
اعتراض نماینده کهگیلویه از روند اجرای پتروشیمی دهدشت
کبنا ؛عصر امروز نشست مشترک نماینده مردم در مجلس، فرماندار کهگیلویه ، رئیس هلدینگ خلیج فارس و سایر مسئولان مربوطه در محل پتروشیمی دهدشت برگزار گردید.

نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده نظیر اتمام خاکبرداری، شروع ساختمان های غیر صنعتی و دیوارهای حایل اظهار داشت: مردم دیگر بیش از این تحمل و ظرفیت وعده های مسئولان را ندارند و امیدوارم جناب دکتر ربیعی با بهره مندی از تجربه و تخصص خود تصمیم قاطعی برای تسریع در روند اجرا، تأمین منابع مالی و پیشرفت جدی پروژه اتخاذ نماید و عقب ماندگی برنامه زمانبندی را جبران نمایند چراکه برنامه  تعریف شده به تایید جدی وزیر محترم نفت رسیده و دستور اکید مبنی بر تسریع در اجرا و به روز بودن آن داشته اند.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه مهندس زنگنه همواره بر پایان زمانبندی پروژه اصرار دارند افزود:با تغییر مدیریت هلدینگ به نظر میرسد که مصوبات دو سفر قبلی وزیر نفت بالاخص برنامه کامل زمانبندی مورد توجه جدی نیست و در این صورت شخص وزیر می بایست پاسخگوی آن مصوبات و برنامه باشد.

دکتر ربیعی رئیس هلدینگ و مهندس اشرف زاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) که تحریم های جدید و عدم تامین منابع ارزی و ریالی را عامل عقب ماندگی پروژه عنوان می کردند با اعتراض مهندس هاشمی پور مواجه شدند که عنوان نمود: ظاهرا خبر ندارید که تحریم ها همیشه بوده و بخش اعظمی از مراحل دریافت  منابع ارزی و ریالی طی شده که نیاز است پیگیری جدی و مستمری اتخاذ گردد.

در پایان این نشت مصوب شد که اوایل هفته آینده جلسه مشترکی با وزیر نفت در تهران برای پیگیری ادامه کار و تعیین تکلیف نهایی پروژه برگزار گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1