تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۶۳۸
طی بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت مطرح شد

عملیات اجرایی ساختمان های صنعتی پتروشیمی دهدشت به زودی آغاز می‌شود

۰
عملیات اجرایی ساختمان های صنعتی پتروشیمی دهدشت به زودی آغاز می‌شود
کبنا ؛عصر امروز عدل هاشمی پور به همراه جعفر ربیعی از پتروشیمی دهدشت بازدید کردند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این بازدید اظهار کرد: زمانبندی که با حضور جناب وزیر تنظیم و اعلام گردید همان برنامه زمانبندی مورد توجه جناب مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس است.
نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده گفت: بحث‌هایی که شد بحث کارشناسی بوده و سعی و تلاش همه ما برای پیشرفت پروژه است و همه به برنامه زمانبندی اعتقاد داریم و ما باید برای تامین منابع مالی با توجه به شرایط حاکم بر کشور تلاش کنیم که آن برنامه زمانبندی دو ماهه‌ای که مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برای تامین منابع مشخص کردند تامین منابع مالی را چه داخلی و چه خارجی به هر شکل ممکن تامین کنیم و در اختیار پروژه بگذاریم.
هاشمی پور با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت عضوی از زنجیره پتروشیمی گچساران و بید بلند است، افزود: پروژه‌ای که شروع شده با مدیرت مجموعه هلدینگ خلیج فارس ادامه یافته و وزیر نفت عنایت ویژه ای به این طرح دارد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان‌های غیرصنعتی و دیوارهای حائل پتروشیمی دهدشت در حال اجراست، گفت: مناقصه پروژه برگزار و برنده مناقصه تعیین شده و به زودی عملیات اجرایی ساختمان‌های صنعتی نیز آغاز می‌شود.
هاشمی پور با بیان اینکه بحث تامین منابع مالی ارزی و ریالی این پروژه پیشرفت زیادی داشته و که ظرف دو ماه آینده پس از تامین منابع مالی بلافاصله عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

تامین منابع مالی پتروشیمی دهدشت ۲ ماه آینده مشخص می‌شود
 جعفر ربیعی نیز  در بازدید از پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: امروز با نماینده کهگیلویه بزرگ و مسئولان شهرستان جلسه خوب و جدی‌ای در خصوص وضعیت پتروشیمی دهدشت داشتیم.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس گفت: بحث جدی‌ای که داشتیم این بود که پروژه را حتما با تامین منابع مالی در سریع ترین زمان شروع کنیم و بدون توقف آن را پیش بریم.
وی با بیان اینکه قول داده شده که این پروژه ظرف مدت 38 ماه با اعتباری بیش از 1700 میلیارد تومان انجام شود، افزود: تامین این منبع برای این مدت کار بزرگی است که همکاران من مشغول این هستند تا هم از فاینانس خارجی، هم از منابع صندوق توسعه ملی و هم از سایر منابع مثل تسهیلات بانکی و غیره استفاده کنند.
ربیعی گفت: من این قول را به مردم منطقه و نماینده کهگیلویه بزرگ می‌دهم که ظرف دو ماه آینده تکلیف تامین منابع مالی پتروشیمی دهدشت روشن و پس از آن پروژه با سرعت قابل قبولی ادامه و این سرعت تا پایان ادامه داشته باشد.
وی افزود: مناقصه این پروژه برگزار شده و از نظر فنی برنده مناقصه تعیین شده و ما الان فقط در مرحله تامین منابع مالی هستیم.
ربیعی ادامه داد:ما ظرف مدت دوماه منابع مالی را مشخص و بلافاصله به پیمانکار ابلاغ می‌کنیم که کار اجرایی خود را شروع کند.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس  تصریح کرد: مسائل تامین مالی هم در بخش خارجی و هم در بخش صندوق توسعه ملی پیشرفت خوبی داشته و ظرف دو ماه آینده به نتیجه خوبی می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1