تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۰۱۶۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

اعتراض شدید کسبه و بازاریان چیتابی از مسوولان / مسوولانی که سه روز آخر هفته خبری از کبگیان ندارند

۲
۰
اعتراض شدید کسبه و بازاریان چیتابی از مسوولان / مسوولانی که سه روز آخر هفته خبری از کبگیان ندارند
کبنا ؛
کاسبان و اصناف شهر کبگیان اظهار کردند که شنبه آینده، تکلیفمان را با مسئولان ادارات درون شهر روشن می‌کنیم، مغازه ها را می بندیم! ما در شهرمان سرمایه گذاری کردیم تا با خدمت به مردممان فرهنگ رو به رشد پیشرفت شهری را تحکیم کنیم، تکلیفمان را روشن کنید؟
به گزارش کبنا از چیتاب، در جلسه بررسی مشکلات و علل رکود پیشرفت شهر چیتاب که قرار بود با حضور مسئولان اداری و اصناف شهر در ساعت مقرر درمسجد جامع شهر چیتاب (صاحب الزمان عج) برگزار گردد اما به علت عدم حضور مسئولان و تنها یک نفر از شورای شهر این جلسه که با خشم بازاریان روبرو شد، برگزار نشد.
مغازه داران چیتابی که با اطلاع رسانی قبل، و نصب بنر درمیدان مرکزی منتظر حضور مسئولان بودند به گلایه شدید از عدم حضور مسوولان، اظهار کردند که شنبه آینده، با بستن مغازه ها تکلیفمان را با مسئولان ادارات درون شهر روشن می‌کنیم، مغازه ها را می بندیم! زیرا ما در شهرمان سرمایه گذاری کردیمتا با خدمت به مردممان فرهنگ روبه رشد پیشرفت شهری را تحکیم کنیم و زیبنده مرکز شهر چیتاب شمایل سنگلاخ و خار خاشاک نیست!.
سخنگوی اصناف نیز گفت: ممکن است روز شنبه با بستن مغازه ها به جز امام جمعه کبگیان که با تنظیم برنامه و قرار قبلی به علت جلسه اضطرای به تهران سفر کرده بود و انسانی خادم شجاع و دلسوز مردم است از ورود مسئولین به ادارات شهر جلوگیری کنیم.
نماینده کسبه با اشاره به مشکلات درون شهری تصریح کرد: همانند گذشتگانمان تا پای جان بر اصول و عقایدمان در سایه تبعیت از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب استوار خواهیم ماند و هر گونه تحلیل و برداشت ضدنظام از این اجتماع که صرفاً در راستای مطالبات و  حقوق شهروندی است، را در جبهه مخالف خود صد درصد دشمن می‌دانیم و بدون قید و شرط با آن مخالفیم.
کسبه حاضر در جلسه با اعتراض به خواسته‌هایی چون، عدم سکونت مسئولان خاصه ریاست ادارات در بخش، حال و روز فضای بی رنگ و نامطبوع شهری، علل عدم خرید اکثر مردم چیتاب و آنانکه ساکن یاسوج‌اند و سه روز آخر هفته را در چیتاب و خانه‌های خود سپری می‌کنند خواهان روشن شدن وضعیت مبهم در شهر شدند.
کریمداد موحدی ریاست شورای شهر چیتاب با تشکر از دید باز و طرز تفکر اصناف با دعوت به خونسردی ودلداری دادن به حاضرین گفت: خواسته‌های شما به جا وبارها طی نامه‌هایی مستندمورد بحث وبررسی قرار گرفته وبنده به‌عنوان ریاست شورای شهر همینجا قول می‌دهم در حیطه کاری خود مسئولان ذیربط را در راستای خواسته‌های شما در چارچوب قانون بررسی و جوابیه آن را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع عزیزان برسانم.
در پایان اسماعیل رسام نماینده دفتر امام جمعه و روابط عمومی بخشداری کبگیان باتشکر از تجمع متفکرانه عزیزان در خانه خدا گفت: گامی که دوستان وهمشهریان بنده با بررسی مشکلات وعلت رکوداقتصاد وپویائی شهربرداشته اند، حقیقتاً در راستای تعالی وپیشرفت شهر بدون تعصبات بیجا وتعارف با مسئولان واحقاق حق ومطالبات شهروندی است.

رسام تصریح کرد: بارهای بار درجلسات متعدد وخطبه های نماز جمعه هم عزیزان درون شهری وهم مخاطبان چیتابی ساکن یاسوج که معمولاً سه روز آخر هفته را در شهر ودیارمان می گذرانندبصورت حضوری یااز تلویزیون دیده‌اند که تاکید امام جمعه محترم بر حفظ اقتصاد درون شهری وعدم مهاجرت به یاسوج بوده وهست که باورود درتمامی زمینه‌ها پیگیری وحلال مشکلات مردم شهر وبخش بوده وهست
این مسئول خطاب به حاظرین متذکر شد: زحمات هیچ مدیر ومسئولی از بدو تثبیت انقلاب تا الان در حد و وسق خود برما پوشیده نبوده ونیست ومسئولان فعلی در بخش هم باتلاش و پشتکار خواهان خدمت به مردمند اماانقلاب اسلامی درچارچوب دموکراسی خواهان خدمترسانی بی منت با تلاش وپشتکار به مردمیست که دراین راه ازجان و مال وناموس گذشتند تاامروز در رفاه وآسایش نسبی زندگی کنند و به فرموده امام راحل هیچ مسئولی حق ومنتی برگردن مردم ندارد وفقط وظیفه خدمترسانی برعهده اوست.
-------------------------
خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
مردم خدا وکیلی هم و بچیل خمو معامله کنیت تا پوبش بیا من جیب ککایلمو
Iran, Islamic Republic of
سلام...اگه واقعا همچین دیدگاههایی هم به ذهنتون میخوره جای بسی تحسین است...اگه به فکر روشنایی شهر هستین لطفا دور تا دور چیتاب رو نورافکن نصب کنید حتی مسیر چیتاب نقارخونه و بلوط کاروان و محمداباد صالحان ..ک قطعا در شب زیبایی خاصی به بخش میده ...و همینکه بشدت از میزان تصادفات و خطراتی ک در شب ممکنه پیش بیاد جلوگیری میکنه...و صحبت اخر اینکه خانوارهایی ک در حوالی مزارع برنجکاری هستن خانوارهایی ک پایین تر از مسجد حضرت معصومه س چیتاب واقع شدن باوجود از دست دادن زمیناشون هنوز هییییچ اقدامی در زمینه زیرسازی جاده 16متری نکردن مسولان محترم..هزینه تخریب اماکن و زمین ها رو میگیرین حداقل به فکر سریع اباد کردنش هم باشین....فقط به فکر تخریب نباشن ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1