کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه کبگیان:

مسئولان علل آتش سوزی کوه‌های کبگیان را بررسی کنند

29 تير 1397 ساعت 20:12

امام جمعه کبگیان گفت: مشکلات درونی را نباید وقف برجام کرد زیرا وقف برجام باعث اتلاف وقت ملی و پوئن و میدان دادن به غرب و آمریکاست.


حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه در ادامه مباحث خواسته‌های قبر از انسان گفت: همانطور که در خطبه‌های قبل خدمتتان عرض شد، تلاوت قرآن انیس، نماز شب نور و شهادتین گنج قبر هستند که در تکمیل آنان عمل صالح فرش قبر و صدقه دادن پادزهر سم قبر است.
وحدانی‌فر گفت: عمل صالح، تلاش در کنار گذاشتن پلیدی زشتیها، معصیت و حق الناس است که همراه با ایمان منوط به اطاعت از اوامرالله باشد و صدقه دادن تنها شامل پول جیب نیست بلکه آبروداری با زبان محبت آمیز که عاقلانه و عالمانه مانع درگیری اجتماعی و حل مشکلات مردم گردد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ریاست جمهور و هیئت دولت گفت: در دوره‌های مختلف انقلاب و دولتهای متعدد مواقعی که در کشور مشکلات زیادی بوجود می‌آمد، نقش رهبری بعنوان ولی فقیه جامعه را از بن‌بستها خارج کرده است.
وحدانی‌فر افزود: تهیه نقشه راه اقتصادی با ثبات و راهکار اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی با انگیزه و عزم راسخ در برابر مشکلات با تعامل نزدیک مسئولان و مردم و صداقت در گفتار واقعیات به ملت باعث اعتماد مردم در وحدت با مسئولان و حل مشکلات درونی جامعه می‌شود.
این خطیب جمعه تصریح کرد: گر چه معظم له فرمودند که مخالف رابطه با آمریکا و اروپا نیستیم اما مشکلات درونی را نباید وقف برجام کرد زیرا وقف برجام باعث اتلاف وقت ملی و پوئن و میدان دادن به غرب و آمریکاست
امام جمعه کبگیان با اشاره به سفر دکتر ولایتی به روسیه گفت: سفر ایشان که حامل نامه ریاست جمهوری بود پیامهای خوبی برای ملت ما و ضرب شصتی برای غرب و اروپا داشت.
وی گفت: بعد از برجام نافرجام به غرب می‌گوییم جمهوری اسلامی ایران علاوه بر راهکار اقتصاد مقاومتی با بها دادن به نیروی تولید داخلی دست روی دست منتظر تصمیم اروپا و غرب نخواهد نشست.
این خطیب جمعه گفت: اتحاد جمهوری اسلامی ایران با روسیه و هند و چین می‌تواند قدرت اقتصادی شرق را مستحکم کند که رقیب عظیمی برای جولان دهی غرب و اروپاست که نمونه اش سرمایه گذاری۵۰ میلیارد دلاری روسیه در حوزه انرژی برای تصفیه آب خلیج فارس در قالب استفاده کشاورزی جنوب کشور می‌باشد.
وحدانی‌فر درباره سفر ترامپ به انگلستان و اسکاتلند خطاب به نمازگزاران گفت: تظاهرات میلیونی در انگلستان و اسکاتلند که زادگاه رئیس جمهور آمریکاست نشان از بیداری ملتها در بیزاری از حکومتهای فاجر و استبدادی است.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک ولادت امام رضا علیه السلام گفت: زمانی که هجمه به عقاید شیعه در اوج ظلم بیداد می‌کرد امام رضا علیه السلام با پاسخ به شبهات و استفتائات در ابعاد مختلف با قدرت بلاغت و شجاعت پاسدار شیعه بود و باعث شد تا امام صادق علیه السلام ارزش زیارتش را برابر با مرقد رسول الله بداند.
امام جمعه کبگیان درباره سالگرد فاجعه فراموش نشدنی منا گفت: رژیم آل سعود باید پاسخگوی حادثه مشکوک منا باشد و کشورهای صاحب زائر با نامه نگاری به شورای امنیت باید با مکلف کردن این شورا در تشکیل کمیته حقیقت یاب در این زمینه با جدیت وارد شود.
حجت الاسلام وحدانی‌فر با تشکر از بسیج مردم مدیریت بحران منابع طبیعی و محیط زیست استان، شورای اداری بخش و سپاه پاسداران(حوزه خاتم و گردان۴۸۹امام رضا) در مهار آتش سوزی گذشته کوههای چیتاب گفت: حضور چند صد نفری مردم در همکاری با بخشدار و مسئولان درون بخشی نشان از اهمیت امنیت همه جانبه در تعهد به قانون ملی است و از مسئولان ذیربط خواهان بررسی علل آتش سوزی هستیم.


کد مطلب: 401636

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401636/مسئولان-علل-آتش-سوزی-کوه-های-کبگیان-بررسی-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1