تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۰۱۶۳۵
امام جمعه موقت چرام:

نظارت بر بازار و مایحتاج مردم بسیار ضعیف است

۰
نظارت بر بازار و مایحتاج مردم بسیار ضعیف است
کبنا ؛ حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام با بیان اینکه معامله با خدا، پرسودترین معامله عالم است، اظهار کرد: چه معامله ای در عالم پرسودتر از معامله با کسی که خلف وعده نمی‌کند ،به کاه ارزش کوه می‌دهد و به ذره لطف بی حساب می‌دهد.
امام جمعه موقت چرام عنوان داشت: اگر بخواهیم در دنیا جز افرادی باشیم که اهل سود و منفعت هستند باید بنده، عبد و فرمانبردار باشیم، باید در زندگی رضایت خداوند را بر هرکسی و هر چیزی مقدم بداریم.
وی افزود: خوش به حال کسانی که عمرشان صرف بندگی و طاعت شد، باید قدر فرصت های زندگی و عمر را دانست و در مسیر بندگی خدا آن را صرف کنیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ولادت امام رضا علیه‌السلام و با بیان اینکه برای سود بردن در دنیا و آخرت باید در مسیر اهل بیت علیه السلام حرکت کنیم که این مسیر سریع ترین مسیر رسیدن به خداوند است گفت: قابل ذکر است تشریف فرمایی خدام امام رضا با پرچم متبرک به ضریح و گنبد نورانی امام رضا را داریم که انشالله برنامه استقبال در ورودی جلوی حرم حضرت عالیه خاتون بی بی رشیده صورت خواهد گرفت.
 وی در ادامه سخنان خود به به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و متذکر شد: بزرگان گفته اند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد،چندین سال متوالی است که رهبر معظم انقلاب مشکلات امروز را بیان کردند و راه برون رفت از آن را هم در اقتصاد مقاومتی و فعال کردن ظرفیتهای درون نظام دانستند.
خطیب جمعه موقت چرام اضافه کرد: اما مسئولان ما با نگاهی کاملا متفاوت و اشتباه راه غلبه بر مشکلات را تکیه بر غرب و اقتصاد آزاد جهانی یعنی یک نوع اقتصاد عاریتی می‌دانستند که در قبال باج دادن به آمریکا و غرب چرخ اقتصاد مملکت را بچرخانند و ثمره این اقتصاد عاریتی شد برجام و میوه برجام هم شد تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری بی‌سابقه جوانان و این وضعیت اسفبار اقتصادی مردم، به فکر مردم و معیشت مردم باشید.
وی با تاکید بر این مطلب که دولت محترم بداند نظارت بر بازار ارز و سکه و طلا و میوه و مایحتاج مردم بسیار ضعیف است خاطر نشان کرد: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند تلخی این تجربه برجام و تعامل با غرب و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اروپا و بی نتیجه ماندن ۲۳ ماه مذاکره و هزینه برای نظام و تصویب ۲۰ دقیقه آن در مجلس هنوز در کام ملت شریف ایران به تلخی وجود دارد و از اذهان پاک نشده است که دشمن با فتنه ای جدید موسوم به جهان مبارزه با نظام پولشویی و تروریسم قصد نفوذ و تسلط بر نظام پولی و بانکی ما را دارد و متاسفانه وزیر محترم اقتصاد هم باید گفت ندانسته پای این سند را امضا کرده است.
حجت الاسلام فرهمند، تصریح کرد: این نهاد و سازمان با اسم زیبای مبارزه با پولوشویی جلو آمده است اما تنها هدفش قطع ارتباط ایران با محور مقاومت و جلوگیری از حمایت ایران از محور مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و یمن است.
وی افزود: در سال ۲۰۰۸ اسم ایران توسط همین نهاد جزو کشورهای خطرناک از لحاظ پولی و بانکی قرار گرفت تا دنیا از معامله پولی و ارزی با ما در حذر باشند و مسئولین ما جهت برون رفت از این مشکل و بدون در نظر گرفتن عواقب شوم آن این سند را امضا کردند، در یک کلام سال قبل مقام معظم رهبری فرمودند دشمن با برجام و عملیاتی کردن آن به دنبال نفوذ و برجام های بعدی است و این پدیده شوم برجام بعدی دشمن است که در صورت اجرایی شدن آن ما در کشور خودمان و با دست خودمان،نهادها و شخصیت های انقلابی و جهادی خودمان مانند سپاه پاسداران،سپاه قدس و..را باید تحریم کنیم.
امام جمعه موقت چرام، ابراز کرد: از نمایندگان محترم تقاضا داریم جهت جلوگیری از نفوذ دوباره غرب و آمریکا با تصمیم گیری به موقع و انقلابی و با اتکا بر قدرت ملت شریف ایران راه نفوذ را سد کنند و دشمنان قسم خورده ما در بیرون و تفکر لیبرال و غربگرای درون نظام بدانند که رویای تسلط دوباره غرب و آمریکا بر این ملت یک خواب پریشان و تعبیر نشدنی است و به زودی شاهد نابودی این تفکر سلطه طلب در نظام جهانی خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1