تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۶۱۸
در نشست شورای اداری مطرح شد

وضعیت نامعلوم 45 میلیارد تومان استان / نوروزی: اولویت‌تان این باشد

۱
۰
وضعیت نامعلوم 45 میلیارد تومان استان / نوروزی: اولویت‌تان این باشد
کبنا ؛حسن نوروزی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد نزدیکی به پایان سال مالی را به مدیران یادآور شد و اظهار کرد: اولویت اصلی مدیران جذب اسناد و اعتبارات سال گذشته باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات بند(و) اعلام شد که 45 میلیارد تومان از محل این بند به استان اختصاص داده شد، ضمن اینکه 45 میلیارد تومان هم اعتبارات جذب نشده از سال گذشته است.
وی بیان کرد: دستگاه‌ها سه روز فرصت دارند اعتبارات سال گذشته را جذب کنند، ضمن اینکه 43.5 درصد کل اعتبارات هزینه‌ای به استان تخصیص یافته است.
این مسؤول بیان کرد: اعتبارات ردیف متوازن استانی 270 میلیارد تومان است که در نشست آینده شورای برنامه‌ریزی این مبلغ توزیع می‌شود.
نوروزی عنوان کرد: 27 برنامه در دست اجرا داریم که در 14 مورد از این برنامه‌ها آمار استان از کشور بالاتر است و نمی‌توانیم اعتبار دریافت کنیم.
وی از مشخص شدن 20 پروژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی خواهد بود و اعتبارات به سمت این پروژه‌ها سوق داده می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از محل اعتبارات بحران، 9 میلیارد و 600 میلیون تومان برای بازسازی تاسیسات خسارت دیده از زلزله به استان ابلاغ شد.
نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 12 میلیارد به حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی، 29 میلیارد اضافه بر اعتبار مصوب و 4 میلیارد بابت تهاتر بدهی دستگاه‌های اجرایی به استان ابلاغ شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعتبارات جاری دستگاه‌ها رشد خوبی داشته اما شرایط کشور ایجاد می‌کند که به سمت صرفه‌جویی در اعتبارات حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با توجه به شرایط کشور 10 درصد هزینه‌های جاری خود را کاهش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
ای واویلا پارسال چه دادند هزینه جاری که امسال ده درصد کم بشه ای وای از کلیدی که ....... شد باید همه اش جا خالی بشه ........ لطفا جاهای خالی راباکلمات دلخواه پر کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1