تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۱۶۱۶
رئیس شورای شهرستان بویراحمد

امیدوارم حرف‌های استاندار شوی تبلیغاتی نباشد/ آقای علیمردانی سهم قیر مارگون رفت که رفت

۱۵
۲
امیدوارم حرف‌های استاندار شوی تبلیغاتی نباشد/ آقای علیمردانی سهم قیر مارگون رفت که رفت
کبنا ؛محمد دانشی نسب در نشست شورای شهرستان بویراحمد که به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد، با قدردانی از مرادی مدیرکل حوزه استانداری، اظهار کرد: شورای شهرستان بویراحمد حتی یک مترمربع فضای فیزیکی برای بایگانی نامه‎ها ندارد که برخی از مشکلات شورای این شهرستان سیاسی است که حتی تا کنون عضو رسمی شورای اداری در جلسات کمیته برنامه‌ریزی و شورای اداری دعوت نشده است.
عضو شورای شهر مارگون ضمن قدردانی از مجموعه استانداری برای پیگیری مشکلات مردم مارگون، اظهار داشت: بشارت از حضور آقای استاندار می‌دهیم که امید در دل مردم این استان جوانه و رشد کرده و امیدوار شده‌ایم که تغییراتی در این استان صورت می‌گیرد اما هشدار می‌دهیم که نکند حضور استاندار تنها شوی تبلیغاتی باشد و با احساسات مردم بازی کند که دیگر بدتر خواهد شد البته خوشبختانه تا کنون ما امیدوار هستیم.
رئیس شورای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با فرماندار شهرستان بویراحمد به‌صورت تلفنی، حضوری، پیامکی و مکاتبه داشته‌ایم که مشکلات ما را برطرف کنند، اما تا کنون مشکلات ما پیگیری نشده است و متأسفانه اصلاً گوش شنوا نیست.
وی افزود: آیا این تخلف نیست که فرماندار بویراحمد نماینده رسمی شورای شهرستان را در جلسات این شهرستان دعوت نمی‌کند و از روی عمد هم دعوت نمی‌کنند که حتی چندین بار حضوری بیان کردیم چرا ما را در جلسات رسمی دعوت نمی‌کنید.
دانشی نسب بیان داشت: بخش مارگون پهناورترین و وسیع‌ترین بخش استان هست که بخش سیلاب کلوار و زیلایی دارای محرومیت استانی و کشوری است، اگر واقعاً می‌خواهید محرومیت را لمس کنید در این دو منطقه حضور پیدا کنید و ببینید که مردم با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
وی اظهار داشت: مشکلات بخش مارگون آب شرب و کشاورزی است که بسیاری از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی ازلحاظ کشاورزی مشکل‌دارند و همچنین راه‌های اصلی مشکلات دیگر است که در این بخش هزار متر روکش آسفالت صورت گرفت و نیمه‌تمام رها شد که معضلات جدید هم به این شهر اضافه‌شده است.
وی با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان مارگون، اظهار کرد: استخدام نیروی انسانی بومی یکی از مشکلات این کارخانه است که این کارخانه نیروهای خارج از استان را استخدام‌ کرده است.
دانشی نسب بیان داشت: شهر مارگون قریب به 5 هزار نفر جمعیت دارد، اما هنوز یک مترمربع فضای سبز و پارک محله‌ای ندارد که شورای شهر مارگون زمینی را برای فضای سبز تملک کرده که برای احداث این پارک نیاز به بودجه عمرانی دارد و همچنین نبود سالن همایش برای برگزاری جلسات این شهر لازم هست.
وی بابیان اینکه در پرداخت بدهی شهرداری مارگون با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، اظهار داشت: شهرداری مارگون بالغ‌بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی دارد و این شهرداری هیچ‌گونه درآمدی ندارد.
عضو شورای شهر مارگون بیان کرد: سال گذشته 330 تن قیر به شهر مارگون واگذار شد، اما این قیر رفت که رفت و تنها بدهی آن برای شهرداری مارگون باقی ماند و آقای علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم می‌گویند که قیر موجود نیست، واقعاً این عدالت است.
وی افزود: در طول این 3 سال هیچ پروژه موفق و بزرگی در شهر مارگون نداریم و در این مدت پروژه‌ای در این شهر کلنگ زنی نشده و تنها یک پروژه برای کمربندی شهر مارگون بوده که تا کنون یک ریال هم اعتبار تخصیص داده نشده است.
دانشی نسب بابیان اینکه اگر می‌خواهید مهاجرت معکوس در استان عملیاتی شود باید سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری صورت گیرد، گفت: بخش مارگون چشمه‌ها، آبشار و دریاچه‌های فراوانی دارد که برای اشتغال‌زایی باید در این حوزه فعالیت شود.
رئیس شورای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: 250 قطعه زمین بنیاد مسکن در بالای شهر مارگون به مردم واگذار کرده که الآن بعد از 15 سال کارشناسان بنیاد مسکن می‌گویند که این زمین‌ها قابلیت واگذاری و ساخت‌وساز ندارد، پول از مردم گرفتند و سند هم داده‌اند اما اجازه ساخت‌وساز نمی‌دهند که باید این زمین‌ها تعیین تکلیف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
تشکر از جناب مهندس دانشی
جزاءکم الله خیرا
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
زنده و پاینده باد جناب اقای دانشی
درود بر شما
الحق که امانت رو باید به اهلش سپرد
Greece
شهر مارگون 65 هزار نفر جمعیت دارد ؟؟؟
خ ه
Iran, Islamic Republic of
با سلام ازیک طرف میفرماییدشهر مارگون فاقد اب شرب حتی کشاورزی میباشد ودرپایان که شهر مارگون از اب فراوان وچشمه ها ودریاچه زیادی دارند که گردشگری کوتاهی کرده مارگون کجاش دریاچه وچشمه داره که تا بحال ما ندیدیم
ح ق
Iran, Islamic Republic of
. شهر مارگون ۶۵هزار جمعیت داره پس شما که ۷۰۰ دونه رای اوردید.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
. دلسوز مردم نیست فقط بدنبال تامین مالی خود در اینده ست...کسانی که باعث شدن امثال ع.در این استان مدیریت کنن تا وضعیت این استان روز به روز پسرفت داشته باشه.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
عزت زیاد جناب مهندس
Iran, Islamic Republic of
ما که در مارگون خیری .ا الان ندیدیم ضعیفترین شورا در مارگون طی ای چند سال عمرم شورای جنابعالی هست . استاندار کارش خوب بلده اهمیتی و.و نمیده
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرررررر که. هم تذکر و استاندار بده ببینید اوضاع را خدا چطور بارون بزنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشی شما هر حرفی که میزنید با کنایه هستش بی برنامگی شما چه ربطی به فرماندار داره مردم شما رابرای شورای شهر مارگون انتخاب کردن خوب شما یک گزارش از فعالیت خود به مردم ارائه بدید در زمان شهردار وشورای قبلی مارگون پروژهای خوبی داشت که همین الان هم کار های انجام شده مشخص هستش شما خودتان با برنامه باشید
باقر
Iran, Islamic Republic of
جناب شهروند
برای اولین بار اقای دانشی گزارش عملکرد شش ماهه شورا را در مصلی بین الصلاتین حدود بیست دقیقه بیان کردند...
برنامه محوری شهرداری هم مشخصه
فقط پرداخت بدهی های شما را برنامه ریزی می کنند...
و انتخاباتی برخورد نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
احسن به شهامت و مردانگی عضو جوان و پرتلاش شورای شهر مارگون دست مریزاد خدمت شما برادر ارزشمند درد مردم را بیان نمودید جا دارد مسولان خارج از مسائل سیاسی به این موارد که حقیقتا از مشکلات اساسی شهر و بخش مارگون می باشند رسیدگی کنند.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دانشی دنبال حاشیه هستین
United Kingdom
خدایا که ه.د وابیه شکر
United Kingdom
ای چی میگه کیه چی میخواد اصلا این میدونه استاندار کیه ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1