تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۶۱۴
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد:

زارعی: رضایت مردم از مدیران و ادارات دولتی پایین است / شرط نمایندگان مجلس از مدیران کهگیلویه و بویراحمد

۱۳
۰
زارعی: رضایت مردم از مدیران و ادارات دولتی پایین است / شرط نمایندگان مجلس از مدیران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ 
پایین بودن میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های اجرایی/ملاک حمایت نمایندگان از مدیران، رضایت‌مندی مردم است
 غلام‌محمد زارعی در نشست ظهر امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی کنند اما به فضل الهی موفق نخواهند شد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی به دلیل روحیه خدمتگزاری مسؤولان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری جزء کشورهای امن در منطقه و جهان است، البته در حوزه داخلی نیازمند شرایط جدیدی هستیم.
وی با بیان اینکه مردم مطالباتی دارند، گفت: میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های اجرایی پایین است و اگر رضایت‌مندی جدید که مطالبات و پاسخ به مشکلات است را مورد ارزیابی قرار دهیم زمینه نارضایتی مردم از دستگاه‌ها بیشتر است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: میز خدمت در ادارات راه‌اندازی شده اما همه میزها باید میز خدمت باشد و کسانی که در دستگاه‌ها و نهادها از دولت حقوق دریافت می‌کنند بدانند موظف به ارائه خدمت مناسب به مردم هستند.
وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های حمایت من و همکارانم از مدیران دستگاه‌ها میزان رضایت‌مندی مردم از مدیران است چرا که مردم هدف نفوذ دشمن هستند.
این نماینده مجلس با تاکید بر تکریم ارباب رجوع اضافه کرد: هر ارباب رجوعی که وارد ادارات دولتی می‌شود در واقع سفیر جامعه هستند که اگر با آنها بد برخورد شود، بدون شک در جامعه این رفتار بد کارمند را برای مردم بازگو می‌کنند.
وی گفت: ما در ادارات سیستم اربابی نداریم بلکه مردم باید احساس کنند که مسوولان نوکر آنها هستند.
زارعی با اشاره به وجود وحدت و همدلی میان مسؤولان گفت: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری چرخ‌های توسعه در استان در حال حرکت است، روز گذشته 400 میلیارد تومان پروژه در حوزه راه برای لوداب 13 هزار نفری تعریف شد که خدمات باید بیان شوند تا مردم احساس یاس و ناامیدی نکنند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در چهار سال گذشته برای اجرای طرح‌های راهسازی و بهسازی جاده‌های روستایی در بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد هزینه شده است.
زارعی اظهار داشت: افزون بر 500 میلیارد ریال از این میزان هزینه بهسازی و ساخت جاده‌های روستایی و حدود سه هزار و 500 میلیارد ریال نیز در حوزه راه‌های اصلی هزینه شده است.
وی تصریح کرد: ساخت و بهسازی بیش از 75 کیلومتر جاده روستایی و حدود 50 کیلومتر جاده اصلی در منطقه محروم و دورافتاده لوداب که همواره یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های اصلی مردم این منطقه بوده در شرایطی که دولت با کمبود شدید منابع مالی و اعتباری مواجه بوده، قابل تحسین است.
بخش لوداب بویراحمد با جمعیتی افزون بر 14 هزار نفر در حدود 60 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
زارعی اظهار داشت: هم اینک نیز افزون بر 15 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های گوناگون در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حال اجراست.
وی ادامه داد: البته برخی مدیران و مسئولان در دستگاه‌های مختلف هنوز خود را با شرایط موجود کشور و ضرورت مدیریت جهادی برای غلبه بر بحران‌ها و مشکلات موجود تطبیق نداده‌اند که همین امر تا حدودی موجب نارضایتی و نگرانی مردم را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: امروز کشور و ملت ایران، یک کشور با عزت می‌باشد، ممکن است که کشورهای امروز به دلیل قبول سلطه استکبار جهانی در رفاه بیشتری باشند، اما عزت ندارند و نمی‌توان برای خودشان عزتی تعریف کنند و هر وقت استکبار اراده کنند، لامپ منازل آنها خاموش می‌شود.
 نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه یکی از مهمترین نیازهای کشور برای غلبه بر مشکلات و نارضایتی‌ها حفظ انسجام و وحدت میان همه ارکان نظام و هماهنگی بیشتر مدیران و مسئولان با مردم است.
وی ابراز داشت: مدیریت و غلبه بر برخی چالش‌ها و مشکلات عمومی کشور همچون مساله کم آبی و خشکسالی
نیازمند درک عمیق مردم و مسئولان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
و..باشه بایدم رضایت مردم پایین باشه.. را تنزل دادی.چرا از افراد ضعیف. در ادارات حمایت میکنی جناب نماینده...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آشی که خودتون.ی که استان نابود شد با مدیران بی تجربه و فقط.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی خداوکیلی چند درصدمردم شهرستان ازخودت راضی هستند
Iran, Islamic Republic of
. استان از دخالت شما در کار اجرایی است. خودت اجازه بده مدیران شایسته سالاری را به جای مسایل سیاسی و فامیلی رعایت کنند مشکل حله. شوی تبلیعاتی بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
اگر از ۱۰۰ ارباب رجوع مراجعه کننده به ادارات بپرسی ۹۰ تای آنها از عملکرد مدیران ناراضیند چرا که تخصص را فدای سیاست نباید کرد کسیکه تخصص دارد و تجربه بهتر از آنیست که از طریق جریانات سیاسی راه صد ساله را یک شبه طی کند این ظلمی است بس گران در بسیاری از آیات قرآن مداوم به زندگی پس از مرگ و تشبیه ان به فصل بهار اشاره داشته قیامتی هست مدیری که میگذارید حداقل از کارمندان آن اداره نظر خواهی کنند امتحان چه کتبی و چه عملی بگیرند تا معیار مشخص شود.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
اولین مدیر ارشد ضعیف استانی خود.ی است
احمد
Iran, Islamic Republic of
مدیران دولتی!!! یا مدیران جنابعالی؟
Iran, Islamic Republic of
جناب. وقتی جناب عالی براپست حتی کارشناسی !واضافه کار کسی که رای بهت داده! وتهران هم توسازمانهامی روی وپیگیری می کنی! مگرمی گذارید مدیران توسیستم قانونی حرکت کنند
Iran, Islamic Republic of
موافقم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا حرفهای این اقا را در روزنامتان نزنید حیف کبنا.ا داخلش بو
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی یک سئوال، بین خودت و خدای خودت، آیا اجازه میدی مدیر شایسته اما مخالف خودت به پست و مقام برسه؟؟؟؟ مقصر کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نقی
Iran, Islamic Republic of
اخی .دم از قانون وقانئنمداری میزنه واویلا چه بشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب .که پیمانکار هست کسی هم از شما راضی نیست. اگر بخواهیم از بیست به شما و دکتر تاجگردون نمره بدهیم نمره شما از بیست از 2 بیشتر نیست و نمره دکتر تاجگردون از بیست کمتر از 18 نیست.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1