کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورا ی شهر دهدشت با نماینده کهگیلویه مطرح شد

هاشمی‌پور: وضعیت خیابان‌های دهدشت افتضاح است / اعضای شورای شهر پیگیر وعده‌های نماینده کهگیلویه

28 تير 1397 ساعت 19:06

صبح امروز دومین نشست نماینده کهگیلویه بزرگ با شهردار و اعضای شورای پنجم برگزار شد.


صبح امروز دومین نشست نماینده کهگیلویه بزرگ با شهردار و اعضای شورای پنجم برگزار شد.
جمشیدی سخنگوی شورای شهر دهدشت اظهار کرد: با توجه به عدم ارتباط بین شورا و نماینده شهرستان، اشاره به مصوبات و صحبت‌های نماینده که در اولین نشست خود با شورا مطرح کردند، می‌کنیم تا ببینیم آیا واقعاً این کارها انجام گرفته است یا نه؟
جمشیدی خطاب به عدل هاشمی پور عنوان کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در نشست قبلی روکش کردن خیابان‌ها و معابر اصلی شهر بود عین جمله شما این بود که شهردار نامه‌ای تهیه کند تا به سرعت رسیدگی شود، که علی رغم آماده شدن نامه، متاسفانه هیچ کاری انجام نگرفت، سامان دهی ورودی‌های شهر و روشنایی آن نیز از دیگر مصوبات اولین نشست بود.
وی بیان کرد: مواردی که شما امروز در این جلسه مطرح می‌کنید توسط شورا و شهردار پیگیری می‌شود و اکنون نیز مردم را در جریان قرار می‌دهیم خودتان یک بازه زمانی برای عملی شدن قول‌های خود مشخص کنید تا در آینده بتوانیم بگوییم چه تعداد از قول‌های شما  عملی شد.
سخنگوی شورا ادامه داد: انتظارات اعضای شورا و شهرداری دهدشت ازنماینده پیگیری در خصوص تامین قیر، باز شدن کمر بندی سوم، عریض کردن جاده آرامستان جدید و ماشین آلات آتش نشانی است، و یک بازه زمانی برای اجرای آنها مشخص کنید که ما هم با جدیت پیگیر مصوبات جلسه خواهیم بود.
جمشیدی افزود: انتظار می‌رود بحث قیر را به جد پیگیری کنید که جز مصوبات باشد کمربندی سوم  نیز که پیشتر پیگیری‌هایی داشتید نیز  جز مصوبات جلسه امروز باشد.
ماشین آتش نشانی از دیگر مشکلات است که انتظار داریم در بودجه سال 97 به هر طریقی شده است بحث ماشین آتش نشانی را حل کنیدو همچنین عریض کردن جاده آرامستان جدید را نیز پیگیری کنید.

در سال 96 یک ریال در سمغان هزینه نشد!
آران پور عضو شورای شهر دهدشت نیز در این نشست اظهار کرد: پیگیر مشکلات «سمغان» باشید که در سال 96 یک ریال هزینه برای این روستا نشد بنیاد مسکن و حوادث فرمانداری هیچ هزینه‌ای برای سمغان در سال 96 نکردند.
آران پور عنوان کرد: همکاری در عریض کردن جاده آرامستان جدید، تجهیز ناوگان آتش نشانی، باز شدن کمربندی سوم ضمن انجام کارهای کارشناسی و همچنین همکاری در مورد بدهکاری شهرداری به تامین اجتماعی که مربوط به دوره گذشته است از انتظارات شورای شهر دهدشت می‌باشد.

ظرف یک ماه مشکل  کمربندی سوم را حل می کینم
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ نیز در این نشست، اظهار کرد: سال 97 به مراتب بدتر از سال 96 خواهد بود این آمادگی را داشته باشید، همه از وضعیت اعتبارات باخبرید تنها روی کاغذ هستند، البته این بدین معنا نیست که نمی‌توانید کار کنید با برنامه ریزی کارهای خود را پیش ببرید.
عدل هاشمی پور خطاب به سخنگوی شورا عنوان کرد:قرار بود مکاتبه کنید اما نامه ای از شورا دریافت نکردم.
هاشمی پور بیان کرد: شهرداری باید شروع به درآمد زایی کند، ماشن آلات فرسوده خود را بفروشید و در قیمت کارشناسی شده آن‌ها تجدید نظر کنید چون چیزی جز ضرر برای شما ندارد.
هاشمی پور با اشاره به اینکه وضعیت خیابان‌های دهدشت افتضاح است، گفت: هماهنگی و مذاکرات لازم برای تامین قیر جهت روکش خیابان‌ها و معابر اصلی شهر با مسئولان راه و شهر سازی انجام شده است.
وی از تامین اعتبار برای روشنایی ورودی‌های شهر خبر داد و عنوان کرد: در صورت آماده شدن طرح کمربندی سوم توسط شهرداری، ظرف یک ماه مشکل کمربندی سوم را که پیشتربا معاون وزیر راه وشهرسازی در این خصوص صحبت شد، حل می‌کنیم و پیشنهاد  عریض شدن جاده آرامستان جدید  در قالب راه روستایی دهدشت به روستای مهد را نیز با مسولان در میان می‌گذارم.
هاشمی پور در پایان مطرح کرد: امروز طی نشستی با تامین اجتماعی و شهرداری و شورا در این خصوص گفتگویی خواهیم داشت.


کد مطلب: 401613

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401613/هاشمی-پور-وضعیت-خیابان-های-دهدشت-افتضاح-اعضای-شورای-شهر-پیگیر-وعده-های-نماینده-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1