کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

جوابیه‌ی به مطلب «آقایان جعفری و پاکدل به کجا چنین شتابان!؟»

 سهیل سهرابی

28 تير 1397 ساعت 18:32

 در مورد کد و شماره، اتفاقا یک عدد ساده نیست و گرنه به جای آنهمه توهین، فحاشی، ناسزا و ناروا و جز و ولز کردن، یا بی خیال می شدید، یا آن کد وشماره را مستندا  رد می کردید یا مشابه آن را برای افشا کننده خلق میکردید!


 جناب آقای حبیب الله دیبا
 باسلام
 نوشته شما در حد یک اعلام حضور نزد نماینده و اطرافیانش بیش نیست.
 انشاالله که مقبول درگاه آنها واقع گردد. فکر نکنم برای ابراز ارادتان، نیاز به بی ادبی و بکار بردن الفاظی مانند کوتوله، ناجوانمردانه، دور از شرافت و انسانیت و مانند آنها باشد.
در عجبم کجا بزرگ شده‌اید!. به هر حال مانند سایر همفکرانتان قبل از هر چیز به ادب در نوشتار توصیه‌تان می‌کنم. نمی‌دانم چرا بجای پاسخ گویی به نقد عملکرد نماینده (که ظاهراً پاسخی ندارد و ندارید)  آن‌ها را تبلیغات زود هنگام تلقی می‌کنید.
 در مورد کد و شماره، اتفاقاً یک عدد ساده نیست و گرنه به جای آنهمه توهین، فحاشی، ناسزا و ناروا و جز و ولز کردن، یا بی خیال می‌شدید، یا آن کد وشماره را مستندا  رد می‌کردید یا مشابه آن را برای افشا کننده خلق می‌کردید!
در خصوص کنایه‌ها به پارتی بازی و عدم استفاده از همه اقوام در دوران آقای پاکدل هر چند با توجه به نقدهای پیشین، پیش بینی می‌شود، ناگفته و نقد مفصلی در خصوص جذب بنویسند تا مانند انتصابات، مهر سکوت بر لبانتان نقش بندد.
 ولی فعلاً عرض می‌کنم، اسامی جذب شده‌ها و نحوه جذب در هر دو دوره موجود است و مدیران فعلی نفت هم از شما هستند، اگر جرات دارند منتشر نمایند تا واقعیتها روشن شود.
 فقط باید بگویم روی شماها که رو نیست، بلکه ... است، فجایعِ پارتی بازی این دورهُ سیاه که در این مقوله نمی‌گنجد ولی از آنجاییکه ممکن است حافظه‌تان یاری دهد.
 لطفاً فقط بفرمایید جذب صد و چهل نفر اخیر حراست شرکت نفت، نیروهای بیمارستان بی بی حکیمه و نفر دوم  بکار گرفته شده در بیمارستان شرکت نفت (خانم ت) بر چه اساس و ضابطه‌ای بوده است، تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
 قصه ثبت احوال ظاهراً یک دروغ و تهمت سازمان یافته از سوی مجموعه شماست، زیرا قبلاً هم توسط هم کیشانتان عنوان شده است.
 لذا همان جوابی که به آنها داده شده است به شما هم داده می‌شود و آن این است: اگر مرد هستید و یک جو غیرت دارید، یک مورد مستند بفرمایید که احدی فامیلش را از پاکدل تغییر داده باشد. خداوند همه را از وابستگی نجات دهد.
------------------------------------
 سهیل سهرابی
۲۸ تیرماه ۹۷
--------------------------------------


کد مطلب: 401611

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401611/جوابیه-ی-مطلب-آقایان-جعفری-پاکدل-کجا-چنین-شتابان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1