تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۰۱۶۰۸
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احمدی: مدیری که نمی‌تواند خودش محترمانه کنار برود / مدیرانی که دفاع از خدمات نظام زبان‌شان بسته است / با فساد از ناحیه هر کسی برخورد کنید / قانون‌گریزی در استان /مدیر منفعل به درد نمی‌خورد

۱۱
۱
احمدی: مدیری که نمی‌تواند خودش محترمانه کنار برود / مدیرانی که دفاع از خدمات نظام زبان‌شان بسته است / با فساد از ناحیه هر کسی برخورد کنید / قانون‌گریزی در استان /مدیر منفعل به درد نمی‌خورد
کبنا ؛جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور نماینده بویراحمد و دنا، مدیرکل اطلاعات، فرمانداران و مدیران‌کل استان در سالن شماره یک استانداری بر گزار شد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست در ابتدا از مسوولانی که اخیراً تودیع شد، تشکر کرد و به مدیرانی که تازه به شورای اداری پیوستند نیز خیرمقدم گفت و اظهار کرد: همه درک عمیقی از شرایط کشور باید داشته باشیم و موتور اجرایی استان را با شرایط جدید کشور تطبیق بدهیم.
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز نکاتی را بیان می‎کنم، افزود: اولاً همه مدیران باید پیرو سیاست‌های ملی کشور و دولت باشند و دوماً کارکرد مدیران در داخل استان کهگیلویه و بویراحمد است. در چند سال اخیر نظام هر جایی با مشکلی مواجه بودیم با بهره‌گیری از ظرفیت مردم از بحران‌ها عبور کرده لذا در این شرایط جدید از این ظرفیت استفاده کنیم، تهدیدات وجود دارد که این تهدیدات جدی است اما ما کشور و ملت بزرگی هستیم.
 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه شورای اداری باید آرام آرام از گزارش‌دهی به سمت مسئله‌شناسی حرکت کند، گفت: مدیر نباید در جلسات شورای اداری تنها به گزارش‌دهی اکتفا کند بلکه باید گزارش دهد در راستای سیاست شورای اداری و بهبود وضعیت استان چه اقدامی انجام داده است، لذا از دستگاه‌ها انتظار داریم که داریم اقدامات خود را به شکل پاورپوئنت جمع بندی و در شورای اداری ارائه و بگوید از فاصله این شورای اداری تا آن شورای اداری این کارها انجام گرفته و این هم راهکارهای ما است.
احمدی بیان کرد: مدیران باید از انباشتگی مطالبات مردم به طور جدی جلوگیری کنند و مدیر نظام اسلامی دغدغه‌ دارد، پای کار است و اجزای سازمان و اداره خود را می‌شناسد، و وقتی در بیرون از سازمان حضور دارد، شاید جسمش در سازمانش نیست، اما روحش در آن دستگاه و یا سازمان است، نظام اسلامی این مدیران را می‌خواهتد تا این تهدیدها را خنثی کند.
 احمدی با بیان اینکه امروز مدیر منفعل به درد ما نمی‌خورد، افزود: متاسفانه عده‌ای تحت القائات ناامید کننده دشمن قرار گرفته‌اند اگر کسی نمی تواند به مردم خدمت کند محترمانه خودش کنار برود هر چند که ما آرام آرام این کار را انجام می‌دهیم.
وی گفت: شاید تنها 10 درصد مشکلات کنونی کشور مربوط به خارج از کشور باشد 90 درصد مشکلات مربوط به بی‌توجهی ما مدیران است که مشکلات شناسایی و با کمک مردم رفع شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران باید مشکل و مسائل را به موقع بشناسد و ما مدیر مسئله شناس می‌خواهیم و ما ظرفیت این را داریم که مشکلات بزرگ را برطرف کنیم.
احمدی با بیان اینکه مسائل صنفی مردم نباید به مسائل سیاسی تبدیل شود، افزود: اگر مدیری قدرت کنترل موضوع را ندارد و مسئله شناسی آنها ضعیف است، مسائل صنفی آنان به مسائل سیاسی تبدیل می‌شود. شرایط جدید کشور نیاز به رویه‌های جدید مدیریت دارد. دولت باید قالب های خدمت را تغییر دهد از طرفی مدیران باید در بین مردم و مسئله شناس باشند. ما مدیری که دیر بیاید و زود برود، نمی‌خواهیم، اکر می‌خواهید که پای کار باشید، باید به سرعت رویه‌ها را اجرایی کنیم. مثلاً بانکی که هنوز نمی‌فهمد دولت یک تصمیم جدید اتخاذ کرده و بعد دستورالعمل‌های خودش را در استان اجرا می‌کند، مشخص است که درکی از شرایط جدید ندارد. البته ما این مدیران را یک یا دو بار احترام می‌کنیم اما بار سوم برخورد جدی با وی خواهیم داشت. شرایط جدید کشور را به فضل خداوند متعال مدیریت می‌کنیم، اما نباید تهدید دشمن را نادیده گرفت.
وی گفت: دولت خدمات را در قالب میز خدمت، دولت الکترونیک و سایر خدمات تغییر داده لذا از مدیران انتظار می‌رود در بین مردم باشند، مشکلات مردم به صورت میدانی لمس کنند برایم تاسف‌آور است که فرمانداران می‌گویند مدیران‌کل به شهرستان‌ها سرکشی نمی‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کس حق ندارد تفرقه‌ای بین مسؤولان دولت و نظام و مردم ایجاد کند، ملاک وحدت ما در کشور، مقام معظم رهبری و عکس العمل سردار قاسم سلیمانی است و به هیچ بهانه نباید کسی افتراق ایجاد کند. جامعه در سایت وحدت مردما باید احساس امنیت و آرامش کند و دشمنان ناامید شوند.
وی ادامه داد: مدیر ما باید در قلعه رئیسی، دیشموک، مارگون، لنده و به جای جای این استان سرکشی کند اگر اینگونه نباشد پس مدیر ما چه چیزی را مدیریت می‌کند؟ فقط نشسته‌اند حقوق خودش و کارمندان را مدیریت می‌کنند. قبلا از دفتر استانداری خواستم در زمینه عدم حضور مدیران در شهرستان‌ها به من گزارش دهند که گزارش کامل نبود اما معاونین استانداری موظف هستند دستگاه‌های مربوطه خود را رصد و به من گزارش کنند. برخی درگاه‌های اطلاعاتی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد را که شب‌ها چک می‌کنم، می‌بینیم که اطلاعات آن مربوط به 20 روز قبل بوده است.
احمدی نیز گفت: فرمانداران گزارش کنند که کدام مدیرکل برای چه کاری به شهرستان سفر کرده که من بعد از جمع‌بندی گزارشات آنها را به وزارتخانه‌های مربوطه ارسال می‌کنم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ مدیر و دستگاهی حق ندارد امنیت و آرامش مردم را مختل کند، گفت: مردم مشکلات و موانع را می‌بینند و به خوبی آنها را درک می‌کنند، آنها اگر به این مشکلات آگاه نبودند هر جایی که نیاز به حضورشان بود حضور نداشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم و ان‌شاالله استارت بزنیم که از هفته دولت تا 22 بهمن با افتتاح پروژه‌ها بارقه‌های امید را در دل مردم زنده کنیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه اعتبارات لازم برای پروژه‌ها در اختیار استان است همه پروژه‌های کوچک و بزرگ دارای اعتبار هستند و تنها نیاز به اهتمام مدیران است تا بذر امید در دل مردم کاشته شود.
احمدی خواستار بیان خدمات دولت و نظام به مردم شد و گفت: برخی مدیران جانانه از خدمات و اقدامات دولت دفاع می‌کنند اما انفعال را در بین عده‌ای می‌بینیم که متاسفانه تحت تاثیر دشمن قرار گرفتند و گویا زبان آنان را در دفاع از خدمات نظام بسته‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قریب به 500 میلیارد تومان پروژه در حوزه آب تعریف شد این خدمات باید بیان شود تا مردم بدانند برای آسایش و خدمات به آنها در تلاش هستیم، البته گزارش‌دهی مدیران به افکار عمومی نباید بدون آمارسازی واهی باشد چرا که ما نیازی به آمار دروغ نداریم.
 نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد به تخصیص 52 درصدی اعتبارات در حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: این میزان تخصیص اعتبار در سال جاری صورت گرفته که در طی چند سال اخیر بی‌سابقه بوده، این خدمات بیان شود اما متاسفانه عده‌ای بی‌مسئولیت هستند و کار مردم را دنبال نمی‌کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری مواقع درگاه دستگاه‌ها را بررسی می‌کنم، افزود: آمار برخی از دستگاه‌ها مربوط به 15 روز پیش است در حالی که باید به روزرسانی کنند که با مدیری که اینگونه کار کند برخورد می‌کنیم.
وی در بخش مهم از سخنان خود خطاب به مدیران گفت: با فساد از ناحیه و توصیه هر کسی که باشد رحم نکنید من برای سه استخدام بدون ضابطه ادارات ورود و برخورد کردم اما به تنهایی نمی‌توانم همه کارها را انجام دهم و فشارها روی من باشد.
احمدی تصریح کرد: متاسفانه در استان قانون‌گریزی زیاد است در حالی که باید قانون ملاک قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

....
Iran, Islamic Republic of
اگر استاندار محترم بجای شعار خودشون هم کمی کار کنند؛ قطعا سرنوشت ما مانند مردم حوزه انتخابیه ایشان نخواهد شد.
علی
Iran, Islamic Republic of
قاران هیچ نیکن......
خرامان
Iran, Islamic Republic of
شناسایی راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی با توجه به مشکلات گسترده در عرصه های متفاوت در استان ازجمله فرهنگ،اقتصاد،مدیریت منابع، شناخت ظرفیت های پیش رو ،جلوگیری از هدر رفت سرمایه های طبیعی و سوق این سرمایه ها به سمت بهینه کردن مصرف منابع،جهت گیری صحیح درقبال احزاب سیاست زده و برخورد قاطع درمقابل زیاده خواهی ایشان، قبح برخوردهای سلیقه ای و ارج قانونمداری در ادارات ، برگزاری دوره های آموزشی و زمینه سازی برای ارتقای فرهنگ عمومی از طریق رسانه و چهره های شاخص در محلات و حتی روستاهها ، ندادن وعده ها و شعارهای صرفا تبلیغاتی بدون پشتوانه و بازخورد عملیاتی، رعایت سلسله مراتب مدیریت در ادارات و مراکز دولتی و عمومی، نظارت دقیق و قانونی در برخورد با متخلفان از گرانفروشی وام فروشی و بدفروشی صنوف گرفته تا نظارت بر کارکرد مسئولین ادارات و اماکن ارائه دهنده خدمات، گریز از طائفه گرایی و رفتارهای حزبی که منافع وحقوق اشخاص را پایمال میکند و بالابردن ضمانت اجرایی چنین تخلفاتی، جلوگیری از ورود سیاسیون و حتی نمایندگان به میانجیگری تخلفات اداری و قبح هرگونه مسامحه در اعمال قانون به دقیق ترین شکل وووو
دادگر
Iran, Islamic Republic of
همین الان خودت وجناب نظری استان آبادش ایکند طی این مدت مدیریتتون چه کردی برای استان
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار اولین مدیری که باید بره.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
اگر ما مردمیم معتقدیم که مدیران ارشد استان به غیر از دکتر تاجگردون همگی ضعیف هستند زحمت بکشند خودشون کنار بروند دست از این کارهای پوپولیستی بردارند واقعاً دیگه خسته شده ایم
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ، شما که نماینده عالی دولت در استان هستین ، آیا آیین نامه انتصاب مدیران حرفه ای را که مصوب هیأت دولت و به امضاء شخص رئیس جمهور است ، قبول دارید ؟؟
چرا در طول هفته گذشته ، در.، شخصی که سابقه هیچگونه کار اجرایی و مدیریتی نداشته و بر خلاف آیین نامه مزبور ، در رأس اداره قرار می گیرد ؟؟
آیا کسی که چنین ابلاغی صادر نموده ، نباید به تخلفات اداری معرفی شود ؟؟
آیا کسی که بر خلاف آیین نامه هیأت دولت ، در رأس اداره قرار گرفته ، نباید به تخلفات اداری معرفی شود ؟؟
آیا این انتصاب. به دولت و در رأس آن ، رئیس جمهور نیست ؟؟
حال ، بر شماست که به سخنان متعدد خود در خصوص انتصاب و انتخاب مدیران ، جامه عمل بپوشانید .
علی شیر
Iran, Islamic Republic of
هیچ ومدیرلی که استخدام فامیلی داشتن نکردی
کسی هم ده گوش وگپت نیکنه احمدی جان
.
Iran, Islamic Republic of
اینا شورش را درآوردی چرا کامنت ها را نمیذاری
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی خودت بسیاری از فسادها در حوزه امتیازات بانکی، استخدامها، زمین خواری و پروزه ها و پیمانها بخصوص آسفالتها و کارخانه های شن و ماسه را میدانی چرا برخورد نمی کنید؟
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار محترم بین و بین الله اگر از روی صداقت داری حرف میزنی بعنوان یک شهروند به شما پیشنهاد میشه 1-اقای نظری به چندین دلیل بردارید2-جایگزین ایشون انسانهای فرهیخته وتوانمند در حوزه های مختلف زیر مجموعه جنابعالی با گرایش کمی مخالف ولی کاری بگذار 3-مدیران دستگاه های اجرایی کلاعوض و ادم های شایسته شایسته بدور از گرایش سیاسی جایگزین شود 3- در حوزه گردشگری ادم کارا در راس ان مجموعه برای فوران شغل پاک در این حوزه و .....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1